• 1
  • 2
2013-01-23, 23:31
Medlem
Surfat runt en del på amerikanska forum och läst om detta preparat. Enligt källor ska individen återhämtas oerhört snabbt även efter flera år av tungt bruk, gjorde en sökning här men var ingen större gruva att gräva i.

Finns andra som kommit i kontakt med detta ämne som kan dela med sig lite eller fylla ut med personliga erfarenheter? Såg precis att det finns på en bräda att köpa.

Några länkar att kika på.

http://tnation.t-nation.com/free_onl...ar/triptorelin

http://anabolicminds.com/forum/post-...d-results.html

Vad jag grävt fram, kort och gott är att dosering runt 100mcg bör dra igång alla vitala delar för återhämtning medans doser runt 800 - 1000 mcg innebär kemisk kastrering ( ).

Är själv förbannat nyfiken på detta men lite creapy ändå. Vad är dom långvariga effekterna måntro?
Citera
2013-01-23, 23:46
Medlem
Läste de för några veckor sedan, Ganska intressant, Fast det lär vara individuellt vid vilka doser man blir kastrerad så lär knappast vara värt chansen för många.
Citera
2013-01-24, 00:32
Medlem
Exakt det jag tänker med! Det är ett oerhört intressant ämne men finns så lite konkret fakta runt det hela. Vill ju inte riskera att bli kastrerad precis.
Citera
2013-11-30, 14:51
Medlem
proteinftws avatar
Har beställt en vial triptorelin och ska testa den efter en ganska lång kur.

Ska bli intressant om man märker någon skillnad! Sätter det (100mcg) 2v efter mitt sista stick med susta.

Någon som har erfarenheter?

Mvh
Citera
2013-12-01, 14:57
Bannlyst
Jag och vänner i min omkrets använder triptorelin dag 1 på varje PCT nu för tiden. Känner folk som blivit extremt nedstängda på Superdrol och detta har verkligen hjälpt dem komma tillbaka på banan efter att ha krigat med diverse PCT prepp utan resultat.

Dessutom riktigt billigt, 120kr för 100mcg från USA.
Citera
2013-12-01, 17:56
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickcuntHB
Jag och vänner i min omkrets använder triptorelin dag 1 på varje PCT nu för tiden. Känner folk som blivit extremt nedstängda på Superdrol och detta har verkligen hjälpt dem komma tillbaka på banan efter att ha krigat med diverse PCT prepp utan resultat.

Dessutom riktigt billigt, 120kr för 100mcg från USA.

Tycker du/ni att det gör en märkbar skillnad? Har kört kurer utan PCT innan och det var väl 2 sega veckor sen börjar jag alltid känna mig bättre, så återhämtar mig rimligt snabbt, men vill försöka minimera tiden jag går runt med lågt testo.

Läste att man ska vara väldigt försiktig med att använda mer än 300mcg totalt under ett år (utspritt) då man kan riskera kemisk kastrering.. Så var försiktig min vän
Citera
2013-12-01, 19:05
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Låter ju sjukt intressant den dagen man kliver av helt i alla fall.

Finns det några svenska återförsäljare eller är man hänvisad till att självimportera?
Citera
2013-12-01, 19:15
Medlem
Efter 3år lång kur förväntade jag mig ett helvete, vet inte om triptorelin som jag använde gjorde någon skillnad. Hur skulle jag veta när jag aldrig gått av efter 3år förut. I alla fall, så var det inte så smärtsamt som jag trodde. Ja visst tappade jag en del muskelmassa, visst gick sexlusten upp och ner i veckorna ibland mer ibland mindre, humöret det samma men överlag mår jag mycket bättre idag än tiden jag tryckte och är glad att det gick relativt bra. Det är 5månader idag sen min PCT och inte fan återvänder jag till steroider men de hör inte till skottet. Triptorelin använde jag i alla fall om det var svaret till min återhämtning vet jag inte, har inte kollat upp mina värden heller hos en läkare men känner att jag inte behöver detta för jag mår överlag bra.
Citera
2013-12-01, 19:26
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
Låter ju sjukt intressant den dagen man kliver av helt i alla fall.

Finns det några svenska återförsäljare eller är man hänvisad till att självimportera?

Finns 3st återförsäljare på HB. Köpte mitt av johnbon, mycket trevlig kille.
Citera
2014-02-16, 12:21
Medlem
Nån mer som "testat " än åh kan rapportera resultat?
Citera
2014-04-12, 21:44
Bannlyst
För ca 1h sedan satte jag 100mcg Triptorelin SubQ och har gjort det tidigare utan bekymmer. Några sekunder efter sticket så känner jag hur ansiktet blir sjukt varmt och pulsen gick upp i taket, trodde att hjärtat skulle explodera, riktigt obehagligt och tog ett tag tills pulsen gick ner.. Kul att man nu i efterhand googlar biverkningar så står det: "sudden cardiac death, and stroke have been reported in patients treated with GnRH agonists."
Citera
2014-04-13, 06:30
Medlem
Streeets avatar
Starka grejer!

Men frågan kvarstår,funkar trip bra generellt eller är det bu eller bä, ta i trä?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in