Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-26, 13:44
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Jag döööööör av skratt.

Va fan har du gjort? Enda lösningen är att gå till ett proffs o göra ngt snyggt över för sådär kan du inte gå runt.

O sök in på AA omg.

Hahaha den var ju helt jävla efterbliven! :P

Men inte fan ska du ta bort den, låt den sitta som en påminnelse om hur jävla dum i huvudet du kan bli på fyllan :P
Citera
2013-01-26, 13:46
Medlem
CockneyRejects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
http://i48.tinypic.com/300zfgl.jpg Här har ni en bild på eländet! Nu har jag avskrivit mig som troll i alla fall.

Hahaha vackert! Gadda över eller ta bort me laser bara
Citera
2013-01-26, 13:47
Medlem
Magnetisms avatar
Hahaha, stackare . Men den där bör gå att täcka med en annan tatuering. Se då bara till att vara nykter och gör en cover up i en studio . Annars kan du väl alltid ta en varm dusch och skrubba på skiten under läkningstiden, lyckades själv få bort nästan en hel text på det viset. Sista tipset är väl att gå med plåster över den resten av livet.
Citera
2013-01-26, 13:49
Medlem
kek123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
http://i48.tinypic.com/300zfgl.jpg Här har ni en bild på eländet! Nu har jag avskrivit mig som troll i alla fall.

Haha fan vad kung!
Ett tips till nästa gång: Gadda under foten, huden på fotsulorna slits bort efter ett tag och tatueringen försvinner/bleknar. Har själv gjort det på fester tidigare. Folk blir fett glada för att få kladda och du slipper gå med ångest resten av livet.
Citera
2013-01-26, 13:53
Medlem
BrainDisorders avatar
Trollradaren blinkade först, men jävlar i mig.
Den där lär du fan ta bort, det var ingen snygging till tatuering. Eller så blir du nykter för resten utav livet och så fort du blir sugen på en sup så tittar du på den där tatueringen.
Citera
2013-01-26, 14:52
Medlem
dunderdasens avatar
Haha jag tycker du ska behålla den, alla som tatuerar sig ska ju alltid ha den som ett jävla töntigt minne eller nåt. Vad är då detta om inte ett riktigt minne av en rolig tid i ditt liv? Bra konversationsstartare också!
Citera
2013-01-26, 14:54
Medlem
PastorPrimariuss avatar
Det var en av de coolaste tatueringarna jag har sett
Den sitter på armen va? Fortsätt göra fler nästa gång du druckit så hela armen blir täckt. Ett ollon som sticker ut på handen och en pung (med swastika) som sticker upp ovanför halsringen på tröjan.
Citera
2013-01-26, 15:05
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Hmm...den var verkligen hemskt ful, men som tur är så är det "enkla" streck.

Borde gå lätt att tatuera över den med något annat motiv hos någon seriös salong.

Sitt nu några dagar på nätet och välj ut en massiv bild som föreställer något snyggt och personligt, sen skriver du ut bilden och tar med dej den till din framtida tatuerare.

Det kommer nog att gå på några tusen, men jag bedömer att det är värt det
Citera
2013-01-26, 15:55
Medlem
Skog-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorPrimarius
Det var en av de coolaste tatueringarna jag har sett
Den sitter på armen va? Fortsätt göra fler nästa gång du druckit så hela armen blir täckt. Ett ollon som sticker ut på handen och en pung (med swastika) som sticker upp ovanför halsringen på tröjan.

benet. står ju redan som ämne,
Citera
2013-01-26, 15:55
Medlem
leifips avatar
HAHAHAHA TS, hur gammal är du ? När spriten går in går vettet ut.

Och det ser ju inte ut som killen i fråga har tattuerat flera gånger innan DIG.
Citera
2013-01-26, 16:04
Medlem
Kluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
HAHAHAHA TS, hur gammal är du ? När spriten går in går vettet ut.

Och det ser ju inte ut som killen i fråga har tattuerat flera gånger innan DIG.
Jag är 21! Det är så kul, för detta är verkligen första gången jag har spårat ur på fyllan och gjort ogenomtänkta saker, så ni som säger att jag ska till AA kan lägga ner . Jag får väl se det som en livserfarenhet. Nu har ångesten börjat försvinna; det känns mest kul just nu just för att det är så efterblivet. De är väl mest swastikan jag inte är stolt för över huvud taget. Det var riktigt svinigt gjort av "tatueraren"! Han har tydligen tatuerat flera andra på fyllan, och igår tatuerade han en till kille! En stor jävla bild på underarmen.

Och till personen som undrade om jag var SD:are, nej, det är jag inte. Jag står inte för några främlingsfientliga åsikter! Känns ju jävligt ironiskt nu när min kropp pryds av en naziballe.
Citera
2013-01-26, 16:11
Medlem
jonte-malmos avatar
gör en cover up.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in