Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-26, 12:36
Medlem
Kluffs avatar
Igår gjorde jag det mest efterblivna i hela mitt liv. Jag var på en hemmafest och det blev väl lite för många öl. Sedan dök det upp en tatueringsmaskin på festen, och jag fick insikten "Jag ska tatuera mig!". Motivet blev till slut en kuk, och killen som tatuerade mig var minst lika full som jag.

Nu sitter jag här med en intatuerad kuk komplett med pung, ådror och könshår som ser ut att vara gjord av en femåring med Parkinson's. Och jag såg precis att jäveln passade på att tatuera in en swastika också. Det är en rätt stor tatuering också, 6x2.5 cm, så den syns ju tydligt. Vad fan ska jag göra?!

Jag lägger upp bilder sen när jag kommer hem; skriver från telefonen just nu.
Citera
2013-01-26, 12:38
Medlem
beavertands avatar
Hahahaha vilken historia!
Hade själv en polare som tatuerade sig på fyllan, blev inte vackert...
Är väl att täcka över om du nu vill ha tatueringar eller laserbehandlingar.
Väntar tålmodigt på bild
Citera
Medlem
Aimberts avatar
Ring din lokala tatueringborttagningsstudio och hör när du kan komma och ta bort den.
Citera
Medlem
lucifer579xs avatar
Täck över den så gott du kan, gå aldrig i kortbyxor och ta bort den när du får råd (det är väl dyrt?)
Citera
2013-01-26, 12:44
Medlem
Presentpappers avatar
Lät inget vidare det där.

Försök som sagt täcka den nu så du inte motvilligt behöver visa den för folk. Sedan får du väl höra av dig till någon tatueringsstudio eller liknande och antingen täcka över den eller köra laserbehandling. Lär bli en dyr historia oavsett, men det är det väl värt om du inte vill knata runt med en nazistkuk på kroppen hela livet.

Du har inte förresten bild på skapelsen?
Citera
2013-01-26, 12:49
Medlem
Hahaha, du har två alternativ. Ta bort eller behåll Själv hade jag valt alternativ ett..
Citera
2013-01-26, 12:56
Medlem
svampdamps avatar
Jag tycker du kunde ha väntat tills du hade bilderna innan du gjorde en tråd. Din trovärdighet sjönk som en SAAB aktie.

Laserbehandling.
Citera
2013-01-26, 13:06
Medlem
Seth-Rydells avatar
Haha Fyfan, grov ångest idag då alltså? Försök att täcka över den så gott det går. Upp med bilderna nu, nyfiken på att se detta mästerverk!
Citera
2013-01-26, 13:16
Medlem
Personligen hade jag behållit den. Vad spelar det för roll om du har en till penis på kroppen och swastika?
Dock så vet jag ej hur denna ser ut, men likväl samma val. Swastiska för övrigt är en symbol för godhet.

Behåll detta och gör om när du blir äldre till åren.
Citera
2013-01-26, 13:31
Medlem
Kluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beavertand
Hahahaha vilken historia!
Hade själv en polare som tatuerade sig på fyllan, blev inte vackert...
Är väl att täcka över om du nu vill ha tatueringar eller laserbehandlingar.
Väntar tålmodigt på bild

Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Lät inget vidare det där.

Försök som sagt täcka den nu så du inte motvilligt behöver visa den för folk. Sedan får du väl höra av dig till någon tatueringsstudio eller liknande och antingen täcka över den eller köra laserbehandling. Lär bli en dyr historia oavsett, men det är det väl värt om du inte vill knata runt med en nazistkuk på kroppen hela livet.

Du har inte förresten bild på skapelsen?

Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Jag tycker du kunde ha väntat tills du hade bilderna innan du gjorde en tråd. Din trovärdighet sjönk som en SAAB aktie.

Laserbehandling.

Citat:
Ursprungligen postat av Seth-Rydell
Haha Fyfan, grov ångest idag då alltså? Försök att täcka över den så gott det går. Upp med bilderna nu, nyfiken på att se detta mästerverk!

Citat:
Ursprungligen postat av Badbollen123
Ta kort med mobilen och ladda upp

http://i48.tinypic.com/300zfgl.jpg Här har ni en bild på eländet! Nu har jag avskrivit mig som troll i alla fall.
Citera
2013-01-26, 13:35
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
http://i48.tinypic.com/300zfgl.jpg Här har ni en bild på eländet! Nu har jag avskrivit mig som troll i alla fall.

Tackar för bilden! Den var ju rätt risig, helt klart. Hoppas verkligen du antingen kan tatuera över den eller ta bort genom laserbehandling, utan att behöva lägga ned alltför mycket pengar.

Men du har en jävla bra fyllehistoria nu iallafall att kunna berätta för barnbarnen!
Citera
2013-01-26, 13:39
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
Jag döööööör av skratt.

Va fan har du gjort? Enda lösningen är att gå till ett proffs o göra ngt snyggt över för sådär kan du inte gå runt.

O sök in på AA omg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in