2013-01-28, 18:14
Medlem
Hej hej,

Tappade min iPhone i en vattenkaraff (vad är oddsen?) i fredags, genast la jag den i en rispåse då jag läst tidigare att detta är det bästa sättet att skydda den.

Nu har den legat i en påse ris (har bytt ut riset) sen i fredags med vill inte starta, dock lyser LED-lampan konstant så helt död kan den ju inte vara!?

Vad säger ni som kanske är mer kunniga/har erfarenhet, är den död - game over - alla bilder är borta, eller ger LED-lampan lite hopp?

Har kopplat in den i datorn men utan resultat, den kommer inte upp i iTunes

Går det att rädda bilder och liknande?

Bugar och bockar
Citera
2013-01-28, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ezQinho
Hej hej,

Tappade min iPhone i en vattenkaraff (vad är oddsen?) i fredags, genast la jag den i en rispåse då jag läst tidigare att detta är det bästa sättet att skydda den.

Nu har den legat i en påse ris (har bytt ut riset) sen i fredags med vill inte starta, dock lyser LED-lampan konstant så helt död kan den ju inte vara!?

Vad säger ni som kanske är mer kunniga/har erfarenhet, är den död - game over - alla bilder är borta, eller ger LED-lampan lite hopp?

Har kopplat in den i datorn men utan resultat, den kommer inte upp i iTunes

Går det att rädda bilder och liknande?

Bugar och bockar

stoppa tillbaka den igen i rispåsen och slut igen påsen och låt den ligga där 3 dygn till så finns där ev en liten möjlighet

mvh
t
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in