Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 2
  • 3
2013-01-31, 13:53
Medlem
PsychedelicVibes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloryhole
Det var ett par fina låtar där!

Och inga problem, skapade ju tråden för att svara på frågor om substansen.

Tack mate, aldrig fel och sprida lite glädje!
Citera
2013-02-01, 13:53
Medlem
BigFatCones avatar
Jag vill bara påpeka att det finns en tråd där man kan diskutera trippvänlig musik. Här håller vi oss till just rapporter om drogers effekter.

Mvh,
Moderator
Citera
2013-02-01, 18:24
Medlem
Murmeldjuret94s avatar
Här har ni min rapport på dessa "special" från TT

Tidigare erfarenheter: alkohol,cannabis,amfetamin, NBOMe 25i &25c

Dosering: 1 lapp med 150 microgram av okänd substans.

Längd: Cirka 8 timmar.

Set & settings: Själv hemma med min katt.

22.00: Tog en lapp. Jag lät den ligga på tungan och svalde så lite saliv som möjligt. Smakar kemiskt och tungan börjar domna.

22.15-22.30 : Känner dom första effekterna. Börjar bli svårt att koncentrera sig på en sak och tankarna börjar vandra
23.00: Så är jag ganska väck ser lite fraktal mönster och tankarna börjar bli ganska djupa.

Där efter är det lite otydligt.

Lyssna på lite skön tripp musik och helt plötsligt blev jag ett med min katt vid kände och tänkte samma saker.
Sedan blev det bara galnare och galnare. Besökte bland annat en okänd planet i universum och prata med "utomjordingar"

Trots denna galna upplevelse blev jag aldrig rädd. För allt kändes bara så jävla rätt och underbart!

Tror jag var tillbaka på jorden runt 1-2 : Då bestämde jag mig för att slänga på filmen The wall av Pink Floyd.
Kan verkligen rekommendera att titta på denna film på denna substans. Hela filmen var helt stukad ,men samtidigt så förstog jag allt

Runt 5-6 tiden på morgonen kände jag mig typ normal ,men med en skön afterglow som satt i ett bra tag.

Sammanfattning: Helt underbar substans minst 10 gånger bättre än NBOMe 25i och 25c. Kan rekommendera den till alla som gillar eller funderar på att ta hallucinogener.

Positiva effekter: Djupa tankegångar, eufori, fina mönster och en känsla av samhörighet till det materiella, allt var bara så fantastiskt,
väldigt svårt att förklara måste upplevas !

Negativt: Käkspänningar, tungan domnar totalt och även lite muskel ryckningar i t ex tår & fingrar.

Om ni har några frågor om rapporten är det bara att fråga ,men det är detta jag kommer på nu

MVH/ Ett extremt nöjt murmeldjur
Citera
2013-02-02, 00:04
Medlem
snickarstickans avatar
8 TIMMAR????

Skulle säga 4,5 max 5 timmar innan afterglowen kom..
jävla mild nedgång dock det gillas..
men i min smak va allt lite väl milt..
Ska ja skeva nu för tiden(vilket ja aldrig gör typ) så vill jag bara se ut som ett frågetecken i 8 timmar men har haft världens upplevelse i kroppen..

Men gillar man lsd så kommer man garanterat gilla denna också!
Citera
2013-02-02, 23:30
Medlem
PsychedelicVibes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag vill bara påpeka att det finns en tråd där man kan diskutera trippvänlig musik. Här håller vi oss till just rapporter om drogers effekter.

Mvh,
Moderator

Roger that! My bad
Citera
2013-02-03, 21:22
Medlem
gloryholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murmeldjuret94
asd
8 timmar? Jag hade inte trippat på en månad när jag tog min lapp, och jag kände knappt afterglow efter 8 timmar.
Citera
2013-03-12, 02:10
Medlem
Hej jag är mkt intresserad av att köpa dem här special ifrån TT men ni skriver bara om hur drogen påverkar hjärnan och tanke gångar Hur slår den visuellt ? rör sig tapeterna flyter allt omkring som det ska göra på en tripp ?

Tänker att jag ska äta 2 lappar på en gång har trippat mkt på svamp och 4-ho-met tidigare även provat LSD och då var det något starkt LSD jag käkade bara en lapp och var besviken att det inte kicka mer för jag vill ha så det rör å svänger konstant runtomkring sig
Citera
2013-04-24, 14:27
Medlem
nosferatuzens avatar
När jag såg att du lyssnade på Devourment så fick jag lyckorus.
Jag är den enda i min omgivningen med den genren i ådrorna och ensam om att vilja trippa till.

Du och jag hade nog varit en rolig kombo vid nån tripp! :P

Kul läsning förövrigt! Något jag vill pröva när det finns tid och tillfälle.
Citera
2013-05-24, 15:34
Medlem
gloryholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
När jag såg att du lyssnade på Devourment så fick jag lyckorus.
Jag är den enda i min omgivningen med den genren i ådrorna och ensam om att vilja trippa till.

Du och jag hade nog varit en rolig kombo vid nån tripp! :P

Kul läsning förövrigt! Något jag vill pröva när det finns tid och tillfälle.
Haha, Devourment var sjukt. Lyssnade mest på Butcher the Weak-plattan (som är min favorit), och det var bara ilska rakt ner i benmärgen, men tufft var det. Det är dock inte något jag skulle tipsa om, men om du är som jag och blir avslappnad av sån musik så är det något att kolla in. Fast testa med lite "mjukare" döds innan, för att se hur det blir. Det är sjukt intensivt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in