Här har ni min rapport på dessa "special" från TT
Tidigare erfarenheter: alkohol,cannabis,amfetamin, NBOMe 25i &25c
Dosering: 1 lapp med 150 microgram av okänd substans.
Längd: Cirka 8 timmar.
Set & settings: Själv hemma med min katt.
22.00: Tog en lapp. Jag lät den ligga på tungan och svalde så lite saliv som möjligt. Smakar kemiskt och tungan börjar domna.
22.15-22.30 : Känner dom första effekterna. Börjar bli svårt att koncentrera sig på en sak och tankarna börjar vandra
23.00: Så är jag ganska väck ser lite fraktal mönster och tankarna börjar bli ganska djupa.
Där efter är det lite otydligt.
Lyssna på lite skön tripp musik och helt plötsligt blev jag ett med min katt vid kände och tänkte samma saker.
Sedan blev det bara galnare och galnare. Besökte bland annat en okänd planet i universum och prata med "utomjordingar"
Trots denna galna upplevelse blev jag aldrig rädd. För allt kändes bara så jävla rätt och underbart!
Tror jag var tillbaka på jorden runt 1-2 : Då bestämde jag mig för att slänga på filmen The wall av Pink Floyd.
Kan verkligen rekommendera att titta på denna film på denna substans. Hela filmen var helt stukad ,men samtidigt så förstog jag allt
Runt 5-6 tiden på morgonen kände jag mig typ normal ,men med en skön afterglow som satt i ett bra tag.
Sammanfattning: Helt underbar substans minst 10 gånger bättre än NBOMe 25i och 25c. Kan rekommendera den till alla som gillar eller funderar på att ta hallucinogener.
Positiva effekter: Djupa tankegångar, eufori, fina mönster och en känsla av samhörighet till det materiella, allt var bara så fantastiskt,
väldigt svårt att förklara måste upplevas !
Negativt: Käkspänningar, tungan domnar totalt och även lite muskel ryckningar i t ex tår & fingrar.
Om ni har några frågor om rapporten är det bara att fråga ,men det är detta jag kommer på nu
MVH/ Ett extremt nöjt murmeldjur