2005-05-07, 22:30
Bannlyst
Har kollat lite här och var och hittat att det finns bonuskoder till olika ställen, t.ex partypoker.com

Jag har inte registrerat mig där än¨, men om jag gör det kan man skriva in bonuskoder och få pengar? måste man ha lagt in pengar först innan det gälls eller är bonuskoderna gratis för att få lite startpengar för att spela utan att ha lagt i pengar?

finns de fler bonuskoder till andra sidor och hur funkar dom ?
Citera
2005-05-07, 23:19
dom flesta bonuskoder funkar väll så att du får lite extra pengar att spela för när du sätter in pengar för första gången...
kolla in pokerpuls.se dom har samlat en hel del pokersidor samt info om eventuell bonus dom erbjuder. Klicka bara i topplistan till höger när du kommer in!
Citera
2005-05-09, 14:17
Medlem
BLUFF2005 = 100% Bonus på Nordic Poker ($100). Sen finns det bra siter som pokerforum.nu där massa bonuskoder finns.
Citera
2005-05-09, 14:27
Medlem
mjohanssons avatar
Nästan alla pokersiter har erbjudande om bonus.
Men för att få hundraprocentig access till dessa bonuspengar måste du uppfylla vissa krav, dessa kan vara tex: omsätta bonuspengarna under en viss tid, betala viss mängd rake etc.
Det är ett sätt att locka nya spelare till sina siter vilket är ganska underförstått. Som sagt har nästan alla klienter någon form av bonus man kan få vid deposits - men det kostar dig också, tänk på att dom inte skulle ha deposit-bonusar om dom inte tjänade på det / MJ
Citera
2005-05-10, 06:46
Medlem
dollardavids avatar
En bonus som är ganska oslagbar är den på www.pokerstatus.com man får 2 böcker om man spelar 250 händer. Bästa bonusen är dock om man spelar med rakeback, då får du tillbaks en viss % av den avgift du betalar när du spelar en pott. Detta kan bli allt från några få dollar till tusentalsdollar per månad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in