• 1
  • 2
2013-02-03, 09:23
Medlem
rligt talat, det r ju satans dyrt p silkroad med allting. fr ju samma pris p gatan plus d fr man ju se grejjerna innan du ger han cash.

menar kpa en stess 10a fr 30:- st fan driver ni elle?? o vanlig standard rka e ju fan 140kr per G

VA FAAAN!!!
Citera
2013-02-03, 09:24
Medlem
Kp p gatan d?
Citera
2013-02-03, 09:25
Medlem
BenAsslicks avatar
Jag kr bara p gatan, r mer anonymt p det sttet och jag kan f tag p det mesta s..

Dock s r det ju i STHLM, hr finns ju det mesta bara ngra tubstationer bort, men jag kan frst folk som bor djupt in i Norrlands skogar dr man mste ka bil i 3-4 timmar fr att hmta en "femma" p 3g av dligt sandhasch.
Citera
2013-02-03, 10:33
Medlem
jovisst ja kan kpa p gatan, bara ja va p semester i 7r o d betala man 400 fr 5, om de va bra weed fick man betala 500:-

grabbarna vill ju ha det dubbla nu, r det girighet? kanske skulle dra upp en odling fr eget bruk
Citera
2013-02-03, 10:36
Medlem
BigFatCones avatar
Det varierar s klart frn sljare till sljare. Det skna med SR r ju att man kan f tag p grejer som inte sljs p gatan lngre eller inte alls. Jag menar; nr sg du 2cB, Foxy Methoxy eller ens vackra, felfria metamfetaminkristaller hos din vnliga grannskapslangare.

Sen r det ju som BenAsslick sger guld fr alla som bor nnstans dr kvaliteten och priset r keff. Dr jag bor kostar en femma riktigt dligt hasch minst 600 och fr det fr man ju hyggligt weed eller till och med bra hasch frn SR.
Citera
2013-02-03, 12:24
Medlem
ia015s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det varierar s klart frn sljare till sljare. Det skna med SR r ju att man kan f tag p grejer som inte sljs p gatan lngre eller inte alls. Jag menar; nr sg du 2cB, Foxy Methoxy eller ens vackra, felfria metamfetaminkristaller hos din vnliga grannskapslangare.

Sen r det ju som BenAsslick sger guld fr alla som bor nnstans dr kvaliteten och priset r keff. Dr jag bor kostar en femma riktigt dligt hasch minst 600 och fr det fr man ju hyggligt weed eller till och med bra hasch frn SR.

Precis. Jag har kpt 10g belgisk Super Skunk p SR fr bara 900kr inkl frakt. Och rkat r dunder potent...

bild: http://i.imgur.com/ad9wy8Z.jpg
Citera
2013-02-03, 13:03
Medlem
Nu var det ett tag sedan jag var p SR, men fr ngot r sedan lg ett oz av ngot riktigt bra p typ 2500 spnn. Har detta ndrats?
Citera
2013-02-03, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoyRogers
Nu var det ett tag sedan jag var p SR, men fr ngot r sedan lg ett oz av ngot riktigt bra p typ 2500 spnn. Har detta ndrats?

Du kan f ett hegge standard hasch fr de pengarna p SR s ja, det priset stmmer. r ju faktiskt i princip gatupriser om man kper fem fr fem, tre gram extra liksom fr man kper s mycket.
Citera
2013-02-03, 13:26
Medlem
hymnxs avatar
Ser inte riktigt problemet.

Vill du/kan du/vgar du inte kpa frn ngon utomlands s fr du vga in risken fr verpriser.
Jag vgar nstan pst att inrikes alltid r dyrare.

Trivs du inte med dessa priser och har ltt fr att kpa p gatan, vad r d problemet?

Priserna varierar vldigt mycket frn sljare till sljare, land till land, och hur mnga andra sljer samma saker.
Ganska basic ekonomi.
Citera
2013-02-03, 15:51
Medlem
Vad fan r Silkroad fr ngot?
Citera
2013-02-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugosloven
Vad fan r Silkroad fr ngot?

Knner du till Google?

h, orkar inte svara p din fljdfrga vad fan google r s lnkar direkt. www.google.se.
Citera
2013-02-03, 16:12
Medlem
Bongmons avatar
SR = strre utbud av olika droger. Men nu har du valt att lgga den i cannabis s vi inriktar oss p det.
Mer utbud, val av strains, olika hash-sorter, men ibland, spec fr weed med knda namn s r det vldigt dyrt.

Gatan: Ett jvla gamble om du kommer f bra eller skitrka. Beroende p kranen s kostar de idag oftast 500 fr standard (skit) och 600 om de r riktigt bra. Sen r de ofta kranar som sljer 4,7or o har satt i system att gra det.

S ja sger silkroad.

P min frra ort hade en av kranarna ett riktigt bra system fr att f folk att kpa just hans hash (fanns hos 5 kranar ja hade tillgng till nstan konstant, o fler ja inte hade tillgng till).
Det var ett enkelt system, en 5a vgde 5. Den kostade 400 om det var standard och 450 eller nn enstaka gng 500 om det var riktigt dunder.
Frjvligt hur de serut hos gatukranarna numera.
(minns sist ja kpte gatutjack, fick klibbigt icke-snortbart skit. Tog en 02a och ingenting hnde, s ja bomba hela Gt, d brjade ja knna nr de vl kom igng ugnefr vad en 02a-03a brukar ge i effektvg nr ja handlat hos mina gamla kranar dr ja bodde frut. Ett g ja kpte p silkroad (via en polare, ja har inte lrt mig tor n) var s dunder s ja inte trodde migsjlv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in