Den ursprungliga Razzia!-tråden består i praktiken enbart av diskussioner som görs sig bäst annorstädes och faktiska polistillslag dryftas ytterst sparsamt.
Jag har därför brutit ut de senaste relevant inläggen om polistillslag mot gym, privatpersoner m.m. och placerat dem i denna tråd. Denna trådar kommer att modereras betydligt hårdare redan från början än den ursprungliga. Diskussioner som inte behandlar faktiska tillslag är off-topic och kommer att leda till en varning.
konstigt att det inte står ngt om hur mycket han fick i böter eller ngt?.. eller blev det bara samhällstjänst?!?!
Jag hoppas innerligt att det bara blev samhällstjänst. Då helt ärligt tycker jag det är värt och torska isåfall. Dock mindre häxjakt får det ju bli. Men begår man ett annat brott med prepp i kroppen ska man få ta sitt kast.
Finns det någon kartläggning på alla razzior som ägt rum? Skulle vara intressant om det fanns något mönster ang årstid, tid på dygnet etc.
Det vore oerhört intressant men jag tror det närmaste man kan komma är att bläddra bak i tråden o försöka pussla ihop ett mönster.
Ibland önskar man att man var snut asså - slippa all denna skiten...
Hur vanligt är det egentligen att snuten plockar någon random bara? Som är grov?
Är det vanligt att folk golar med?
Har för mig att jag läste om någon bloggare som snuten plockat för att någon tipsat.
Hur vanligt är det egentligen att snuten plockar någon random bara? Som är grov?
Har för mig att jag läste om någon bloggare som snuten plockat för att någon tipsat.
i jkpg hämtade de en på en krog för nån v sen.. har hänt innan oxå..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!