Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-03, 20:30
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twiii
Mirrors till Fejkbiljett 0.13 (uploadmb strular lite just nu)

http://www.multiupload.nl/I9IKDH2M7Z

Vill lobbya för multiupload, man får många mirrors gratis :P om några skulle tas ner finns det alltid någon som funkar

Laddar ni ner via mirrors så se till att hashen stämmer överens med följande.

MD5: c1f6ca89f54c98ded0e67c54b0fc1d88
SHA1: 889a99678d86bbb04dd1d2b9fad58685f24806cd

Jag tar inget ansvar för filer som är hostade offsite eller på andra ställen och all användning sker på egen risk. Man bör använda länken som finns i min signatur och skulle hemsidan vara nere för tillfället så får man vänta.
Citera
2014-02-03, 21:01
Medlem
srsbsnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essylia
Då vet din telefon inte vad den ska göra med .apk-filen. Ladda ner https://play.google.com/store/apps/d...emanager&hl=sv och använd det programmet för att öppna upp .apk-filer och starta installationen av programmet.

Du e fantastisk!

Tack
Citera
2014-02-03, 21:12
Medlem
Essylias avatar
Det finns numer en sekundär länk för er som har problem med den första.

http://filesmelt.com/dl/Fejkbiljett0.13_.apk

Den kommer också finnas i min signatur som en alternativ länk.
Senast redigerad av Essylia 2014-02-03 kl. 21:57.
Citera
2014-02-03, 21:56
Medlem
Speytos avatar
Märkte inte att det var nya biljetter på g, fick problem vid spärren idag på väg hem. Det roliga var att jag har rest och uppvisat min biljett minst 10 gånger under helgen samt tidigare idag utan problem

Men tack som fan för ert arbete! Om ni behöver äkta SMS biljetter så kan ni PMa mig, bidrar mer än gärna till detta. Har åkt i ett år nu utan större problem (bara några som jag själv orsakat), men annars funkar det klockrent i spärren varje gång, även med de petiga!l Så stort tack från mig och även från mina vänner som jag länkat appen till. Keep up the good work!
Citera
2014-02-03, 22:42
Medlem
H-A 23:58 123

EEOXEXAXXX
EEAXEXEAOA
EXXOXEEAXA
EEEEEEEEEE

SL biljett giltig till 23:58
2014-02-03

Helt pris 36 kr ink 6% moms
Något nummer
m.sl.se

Jag ser ingen skillnad mot den gamla versionen. Har jag kanske inte lyckats uppdatera?

Edit: Käringen som körde bussen lät mig stiga på men förklarade massa grejer om ett nytt komma (,) och någon ny siffra.
Senast redigerad av Slutaskrik 2014-02-03 kl. 22:44.
Citera
2014-02-03, 22:45
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaskrik

EEOXEXAXXX
EEAXEXEAOA
EXXOXEEAXA
EEEEEEEEEE

2014-02-03

Något nummer
m.sl.se

Jag ser ingen skillnad mot den gamla versionen. Har jag kanske inte lyckats uppdatera?

Edit: Käringen som körde bussen lät mig stiga på men förklarade massa grejer om ett nytt komma (,) och någon ny siffra.

Det ska stå Fejkbiljett 0.13 när du startar upp appen och ska välja stad. Står det inte så har du inte uppdaterat till rätt version, se länkarna i min signatur.
Citera
2014-02-03, 22:48
Medlem
JohnRims avatar
Citat:

EEOXEXAXXX
EEAXEXEAOA
EXXOXEEAXA
EEEEEEEEEE

2014-02-03

Något nummer
m.sl.se

Du har inet lyckats uppdatera.
såhär ska det se ut (FB) Fejkbiljett för Android
Citera
2014-02-03, 23:18
Medlem
Citat:
Det ska stå Fejkbiljett 0.13 när du startar upp appen och ska välja stad. Står det inte så har du inte uppdaterat till rätt version, se länkarna i min signatur.

Citat:
Ursprungligen postat av JohnRim
Du har inet lyckats uppdatera.
såhär ska det se ut (FB) Fejkbiljett för Android

Tack för ert jobb men jag får det fortfarande inte att fungera.

Jag laddar ned den alternativa länken till datorn, för över den till mobilen med bluetooth och får sedan välja mellan "Verifiera och installera" och "Installationspaket". Oavsett vilken alternativ jag väljer börjar den sedan installera och när installationen ska vara slutförd står det istället "installation ej klar" eller något i den stilen.

Några tankar?
Citera
2014-02-03, 23:49
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Tack för ert jobb men jag får det fortfarande inte att fungera.

Jag laddar ned den alternativa länken till datorn, för över den till mobilen med bluetooth och får sedan välja mellan "Verifiera och installera" och "Installationspaket". Oavsett vilken alternativ jag väljer börjar den sedan installera och när installationen ska vara slutförd står det istället "installation ej klar" eller något i den stilen.

Några tankar?

Pröva med den första länken, den fungerar nu. Ladda ner via datorn, för över med USB och inte Bluetooth eller dylikt.
Citera
2014-02-03, 23:58
Medlem
gummisnodds avatar
Citat:
när installationen ska vara slutförd står det istället "installation ej klar" eller något i den stilen.

Några tankar?

Har du avinstallerat den gamla versionen? Jag fick samma fel men funka efter att jag avinstallera den äldre version.
Citera
2014-02-04, 00:43
Medlem
Citat:
Pröva med den första länken, den fungerar nu. Ladda ner via datorn, för över med USB och inte Bluetooth eller dylikt.

Citat:
Ursprungligen postat av gummisnodd
Har du avinstallerat den gamla versionen? Jag fick samma fel men funka efter att jag avinstallera den äldre version.

ser ut att funka!

tack så mycket
Citera
2014-02-04, 01:57
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Det finns numer en sekundär länk för er som har problem med den första.

http://filesmelt.com/dl/Fejkbiljett0.13_.apk

Den kommer också finnas i min signatur som en alternativ länk.

Tack som fan!! Åkte i lördags på förra systemet och direkt såg grabben vid spärrarna att det var fel. Dock var han väldigt schyst och förklarade att SL har bytt system samt att jag (såklart) får köpa en giltig biljett. Har mött på andra spärrvakter och busschaufförer som haft en riktig rutten attityd mot oss resande som inte orkar eller har råd att betala obefintliga summor för att utnyttja kollektivtrafiken. Men den här snubben verkade förstå min situation.

Har åkt på giltiga biljetter sen i lördags men tankade nyss ned appen från den alternativa länken. Utan er som kodar och lägger ned tid på detta så skulle det kosta alldeles för mycket i längden.

Även väldigt roligt och se att _ALLA_ inom SL nu kolla väldigt väldigt noga på sms biljetten. Snacka om massmejl från VDn inom SL. Lär väll lägga sig inom ett par veckor, hur som helst så är det bara kontrollanterna man ska undvika!

Antar att SL även de följer tråden, så Hej SL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in