Jag syftade på UL och eftersom det är UL som även står för de kombinerade UL/SL biljetterna via SMS så lär vi uppdatera appen till att stödja UL's "egna app" (http://www.ul.se/Biljetter/Kopa-biljetter/Nya-UL-appen/). Åker man endast med SL så fungerar det utmärkt att använda den nuvarande versionen av Fejkbiljett precis som du skrev.
Jahaa... Så om man bara åker med SL så fungerar Fejkbiljett v0.17 utmärkt med andra ord? Tack för infon!
Finns det möjlighet att implementera ett sätt för Fejkbiljett att skapa SMS hos andra SMS-applikationer så som Textra t.ex? Just nu måste jag varje gång ändra så att TouchWiz egna SMS-app blir default, för att sen ändra tillbaka till Textra igen. Detta eftersom Textra inte kan skapa någonting i inkorgen, endast göra ett utkast. Jag kan t.ex se "HA" skickat, men ingenting i inkorgen. Jag har rootad Samsung med App ops installerat, där Textra har tillgång till allt i funktioner.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!