Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-21, 20:30
Medlem
LindseyVonns avatar
Åkte upptåget idag och fastnade på grund utav att tågvärden såg att priset med biljetten inte stämde ihop. En ungdom kostar nu 40 kronor om det är zon plus och är det bara zon 2 tex 20 kr. Ville dela med informationen till er!
Citera
2013-08-21, 22:27
Medlem
Hej på er
Någon som kan hjälpa mig och förklara varför funkar ingen av versionerna på min telefon
har laddat den förr 1 februari när den kom och använt utan problem från till idag
Sedan var jag tvungen att uppdatera min Samsung galaxy s3 idag
Och efter detta försvann appen självklart
Har försökt hela dagen idag och det funkar inte
Varken det gamla eller nya
Alla möjliga funkar ej
Har någon här aning om en ny sida på appen som fungerar
Jag laddar men det visar sig att jag kan ej öppna den
Provade från mina andra två xpera telefoner och ont gick inte

Fungerar dessa länkar som finns med
Vänliga någon som kan hjälpa Tack
Citera
2013-08-22, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnRim
på datorn blir det svårt att öppna en fil som är till för ett ett annat operativsystem . Vad är det för meddelande du får när du försöker öppna på S4:an?

Ni som pratar om två versioner
Jag hade den första från 1 februari
Igår formaterade min telefon
Nu kan inte ladda igen
Alla länkar jag hittade i hela diskussionen om ämnet gick inte
Kan någon hjälpa hur jag kan lösa det

En länk gick att öppna efter hämtning
Då fick jag denna text
Invalid Entry, the file already downloaded or your browser cookie/referrer is disabled.

Kan någon förklara Tack
Citera
2013-08-22, 07:57
Medlem
.

Citat:
Ursprungligen postat av yssra
Ni som pratar om två versioner
Jag hade den första från 1 februari

Håll dig i RÄTT tråd, så hittar du nog en länk för download av den version som gäller NU.

https://www.flashback.org/t2123914p5

.
Citera
2013-08-22, 23:50
Medlem
LindseyVonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LindseyVonn
Åkte upptåget idag och fastnade på grund utav att tågvärden såg att priset med biljetten inte stämde ihop. En ungdom kostar nu 40 kronor om det är zon plus och är det bara zon 2 tex 20 kr. Ville dela med informationen till er!
Vore grymt om någon kunde göra en uppdatering så fort som möjligt på dom nya priserna.

Här är dom nya biljettpriserna. http://www.ul.se/Biljetter/Vara-bilj...ch-priser/SMS/
Senast redigerad av LindseyVonn 2013-08-22 kl. 23:53.
Citera
2013-08-23, 16:06
Medlem
JohnRims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LindseyVonn
den funkar inte att ladda hem, varför?
Kolla tre inlägg ovan ditt inlägg.

edit: om du nu bokstavligt talat var nyfiken på varför länken inte fungerar, ja det vet nog bara filesmelt själva. Eller så kanske utvecklaren/uppladaren valt att ta bort den (varför han nu skulle göra det).
Senast redigerad av JohnRim 2013-08-23 kl. 16:09.
Citera
2013-08-23, 17:25
Medlem
LindseyVonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnRim
Kolla tre inlägg ovan ditt inlägg.

edit: om du nu bokstavligt talat var nyfiken på varför länken inte fungerar, ja det vet nog bara filesmelt själva. Eller så kanske utvecklaren/uppladaren valt att ta bort den (varför han nu skulle göra det).
ja såg. Nu är problemet att priserna är fel som jag skrev här ovanför väldigt tacksam om någon kan fixa det så fort som möjligt är väldigt bunden av den här appen!
Citera
2013-08-28, 17:32
Medlem
JohnRims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brainz
Det är en bug, ett } som hamnade några rader fel. Men utvecklarna verkar ju ha gått lite under jorden, någon nämnde nått om semester iofs. Får väl se, det är trivialt att fixa i varje fall. Dock krasar appen med jämna mellanrum ändå och det är lite lurigare.

//AlgoJerVIA
Vilken fil och vilken rad är det som den förekommer på? Har precis fått reda på att ft genererar helt fel text på övre raden på Uppsala biljetter, och UL har nya tillfälliga priser. Tänkte ta och försöka fixa de nya priserna in i den här appen (enklare för mig så än att fixa texten i ft), och då kan jag lika gärna åtgärda } också.
Citera
2013-08-29, 00:42
Medlem
JohnRims avatar
Toppen - 100 errors vid import av source till eclipse, och tormail finns inte längre..
Citat:
Ursprungligen postat av Essylia
Är det så att någon behöver kontakta mig så kan jag nås på "EpiplexisAbulia@tormail.org" och kommer härmed inte logga in eller använda detta handle något mer. Lycka till med åkandet!
Citera
2013-09-02, 09:27
Medlem
Omfattande smsbiljett kontroller på slussen idag
Citera
2013-09-02, 22:08
Medlem
binaryinsects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danifer
Omfattande smsbiljett kontroller på slussen idag

Och? Statusrapport? Var det noggrann kontroll av samtliga som visade upp sms-biljett, åkte folk fast?
Citera
2013-09-03, 12:08
Medlem
Åkte nyss buss 676 mot norrtälje. Där har de nu installerat en sorts scanner man håller in mobilen med smsbiljetten i. Nu fungerade apparaten inte som tur var men jag antar att fejksms inte kommer fungera länge till på bussarna. Bara ett varningens finger till er alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in