Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-02-06, 20:22
Bannlyst
har haft ett jäkla problem med magen den senaste tiden,det mullrar och kniper samtidigt som jag fiser ca 3-7ggr var tionde minut, och det luktar sumpgas! har inte ätit något annorlunda och mår för övrigt helt ok,någon som vet om det går någon form utav magsjuka just nu förutom vinterkräk sjukan? eller är det helt enkelt röven det är fel på?
Senast redigerad av yvert 2013-02-06 kl. 20:26.
Citera
2013-02-06, 20:29
Medlem
MaryBoleyns avatar
Ätit ägg? Laktosintolerant?
Citera
2013-02-06, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBoleyn
Ätit ägg? Laktosintolerant?
ja jag äter 6-10 ägg om dagen (äggvitan) men är inte Laktosintolerant! men har inte reagerat tidigare på detta vis!
Citera
2013-02-06, 20:44
Medlem
Discobands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yvert
ja jag äter 6-10 ägg om dagen (äggvitan) men är inte Laktosintolerant! men har inte reagerat tidigare på detta vis!

Dra ner på äggen några dagar och se ifall det blir någon skillnad.
Citera
2013-02-06, 20:45
Medlem
MaryBoleyns avatar
Citat:

Nä men verkar som att magen kan förändras genom åren.. Så nu kanske det blir lite för mycket ägg för magen! Du kanske kan prova att sluta äta ägg ett tag och se om det slutar?
Citera
2013-02-06, 20:46
Bannlyst
jag tränar bodybuilding så äggen kan jag inte dra in på!
Citera
2013-02-06, 20:49
Medlem
dannekerrors avatar
Citat:

Du kan väl ersätta dom med någon annat en vecka för att testa?
Citera
2013-02-06, 20:50
Medlem
TheHmms avatar
Citat:

Går det inte att ersätta med något annat? Är äggvita ett kemiskt oersättligt preparat likt valspya?
Citera
2013-02-06, 20:54
Medlem
Nog bättre svar från erfarna om du lägger tråden under träning/kroppsbyggeri i stället .

Kroppsbyggare brukar äta mer än vad en normal GI-kanal kan hantera på optimal sätt. Vår kära Arnold var på sin storhetstid "känd" för att förpesta sin omgivning med gaser. Mitt tipps är att se till att lära sig vilka födoämnen man klarar och vilka mängder. Man kan prova olika märken av proteinpulver mm. Om man börjar med nytt livsmedel så trappa upp det långsamt så kroppen får en chans att anpassa sig.
Citera
2013-02-08, 23:45
Medlem
Citat:
har haft ett jäkla problem med magen den senaste tiden,det mullrar och kniper samtidigt som jag fiser ca 3-7ggr var tionde minut, och det luktar sumpgas! har inte ätit något annorlunda och mår för övrigt helt ok,någon som vet om det går någon form utav magsjuka just nu förutom vinterkräk sjukan? eller är det helt enkelt röven det är fel på?

Tycker du ska njuta av det. Det är sjukt mäktigt att släppa vidrigt luktande fisar. Känner mig väldigt stolt
Citera
2013-02-09, 01:02
Medlem
Raventears avatar
Har du precis börjat äta mer fibrer? Eller ätit taskigt kokta baljväxter?

Jag fes riktigt duktigt efter en burk med eldorados vita bönor förra veckan :P
Citera
2013-02-09, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Tycker du ska njuta av det. Det är sjukt mäktigt att släppa vidrigt luktande fisar. Känner mig väldigt stolt
jo visst kan det vara mysigt när man är ensam,men det är lite tråkigt på jobbet när man släpper en liten diskret fis och det luktar som en 3 liters bakfylle-brakskit med dofttendenser av lik!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in