Det r samhllet som fr betala alla roid rage, njur- och leverskador och snderslagna mnniskor som ni steroidknarkare orsakar. Dessutom stller ni oss rena byggare, som bygger med hjrnan, kompetens och envishet, i jvligt dlig dager.
Jag har sett p nra hll vad er skit stadkommer med - frn brjan - hyggliga mnniskor!
Hoppas att ni alla fr skaka galler och att Polisen eldar upp era piller!
Broder, slappna av. Vi r alla utav skrot och korn men du mste inse att ven vi betalar skatt - vi har betalat av vr del till samhllet s det vi bekostar senare skede har vi redan betalat av, t.om mer n vad vi bekostas. Slappna av, bara fr att du r lngtidsarbetsls.
Det r en del du missat, t.ex. att om man inte infinner sig nr man har en kallelse till rttegng s fr man vite och ven att man mste betala advokatkostnaderna om man dms skyldig p rttegngen, dock s kan man ha sig sjlv eller en kompis som frsvarare fr att slippa advokat kostnader.
Finns mnga paneler i en lgenhet man kan skruva loss, lister som kan tas bort. Bara vara kreativ med sitt frrd.
Jobbade extra som vaktmstare i ett fastighetsbolag, kommunalt, och var inne i en lgenhet dr det nu borde en ldre dam men fr 1,5 r sedan hade bott en "byggare" i lgenehten som ftt lng semester.
Vi skulle gra en klassis insttning av diskmaskin och bevde d ta hl under diskbnken, ner mot socklen p skpen. Dm av min frvning nr jag sgade hl och ngot var i vgen, tog fram ex antal ampuller, verktyg m.m .
Enligt tidigare fastighets sktare hade snuten gjort razzia dr med bde hund och annat innan killen flyttade fr lngre galler-semester.
Det r samhllet som fr betala alla roid rage, njur- och leverskador och snderslagna mnniskor som ni steroidknarkare orsakar. Dessutom stller ni oss rena byggare, som bygger med hjrnan, kompetens och envishet, i jvligt dlig dager.
Jag har sett p nra hll vad er skit stadkommer med - frn brjan - hyggliga mnniskor!
Hoppas att ni alla fr skaka galler och att Polisen eldar upp era piller!
Mste vara jobbigt fr personer som dig... livrdd fr muskler. Tnk dig Bola Kenny fr ett utbrott, krvs minst 20 personer att hlla i han.
Det r en del du missat, t.ex. att om man inte infinner sig nr man har en kallelse till rttegng s fr man vite och ven att man mste betala advokatkostnaderna om man dms skyldig p rttegngen, dock s kan man ha sig sjlv eller en kompis som frsvarare fr att slippa advokat kostnader.
Citerar TS "blir du kallad till rttegng, strunta i att kom, dom ska hmta dig"
Om polisen blir tvungna att hmta en s fr man som sagt vite p 2000-3000 om jag inte minns fel.
Du har rtt det kan bli bter om man inte kommer p rttegng, man vljer sjlv hur lngt man ska g i kampen mot staten men en utebliven rttegng kostar samhllet mycket mer n vad dom kan ge i bter.
Dock tror jag inte det r bter p att inte komma p frhr, det vet jag mnga som struntat i och dom har inte ftt bter!
Frhr kan man skita i ja, gjort det sjlv flera gnger dom ringer bara och hotar med att skicka en polisbil som hmtar en men det r bara tomma hot.
Nej det r olagligt att ha doping sprbart i kroppen inom Sveriges grnser.
r du sker p det? Orimligt d deca kan sitta i 18 mnader. Ska herr svensk inte f komma hem p 18 mnader frn thailand bara fr en sprtid r s lng? inte precis som mnet r aktivt i 18 mnader?
Har du klla p just den lagen vore jag mer n grna intresserad av att lsa ntt s korkat! Iofs frvnar inte det mig om svenska politiker har bestmt en sdan korkad lag men jag vill nd lsa det isf.
Kom ihg att om s r fallet s r brottet inte att han hade tagit steroider i thailand eftersom det dr r lagligt, brottet r ju att han kte hem till sitt eget land innan 18 mnader! Herrre jisses vilka lagar det finns isf
r du sker p det? Orimligt d deca kan sitta i 18 mnader. Ska herr svensk inte f komma hem p 18 mnader frn thailand bara fr en sprtid r s lng? inte precis som mnet r aktivt i 18 mnader?
Har du klla p just den lagen vore jag mer n grna intresserad av att lsa ntt s korkat! Iofs frvnar inte det mig om svenska politiker har bestmt en sdan korkad lag men jag vill nd lsa det isf.
Kom ihg att om s r fallet s r brottet inte att han hade tagit steroider i thailand eftersom det dr r lagligt, brottet r ju att han kte hem till sitt eget land innan 18 mnader! Herrre jisses vilka lagar det finns isf
Nu nr ja kolla nrmare p lagen s kan jag ta tillbaka det jag sa innan, det r lite luddigt s jag vet faktiskt inte hur det r.
2 Medel som anges i 1 fr inte annat n fr medicinskt eller vetenskapligt ndaml
1. infras till landet, 2. verltas, 3. framstllas, 4. frvrvas i verltelsesyfte, 5. bjudas ut till frsljning, 6. innehas, eller 7. brukas. Lag (1999:44).
Eftersom man inte har brukat steroiderna i Sverige s kan man ju inte ka dit fr det men som sagt s vet jag inte hur det fungerar d jag aldrig varit med om ngon som kt dit med steroider i kroppen nr dom anvnt det i ett land dr man fr anvnda det.
Om man nu har flygbiljetter kvitton att man kpt steroider dr m.m frn det landet dr man kpt det s tror jag inte att man kan ka dit fr ngot men ngon mer kunnig somv et exakt hur det r fr grna rtta mig.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!