Nu nr ja kolla nrmare p lagen s kan jag ta tillbaka det jag sa innan, det r lite luddigt s jag vet faktiskt inte hur det r.
2 Medel som anges i 1 fr inte annat n fr medicinskt eller vetenskapligt ndaml
1. infras till landet, 2. verltas, 3. framstllas, 4. frvrvas i verltelsesyfte, 5. bjudas ut till frsljning, 6. innehas, eller 7. brukas. Lag (1999:44).
Eftersom man inte har brukat steroiderna i Sverige s kan man ju inte ka dit fr det men som sagt s vet jag inte hur det fungerar d jag aldrig varit med om ngon som kt dit med steroider i kroppen nr dom anvnt det i ett land dr man fr anvnda det.
Om man nu har flygbiljetter kvitton att man kpt steroider dr m.m frn det landet dr man kpt det s tror jag inte att man kan ka dit fr ngot men ngon mer kunnig somv et exakt hur det r fr grna rtta mig.
Intressant! Om man nu kan klara sig genom att hvda bruket utomlands d styrker det jag pongterade var s viktigt innan! Nmligen att ALDRIG ha grejer hemma! Annars blir det svrare att skylla vart fall allt bruk p thailand. Vilket blir ganska logiskt om dom gr husis och inte hittar ett skit. Att man inte brukat hemma allts
Det finns flera saker som snuten gr som inte r lagliga.
Tex de fr stlla frgor, svara inte. De fr tex INTE hlla kvar dig utan sklig misstanke och att svara "hh 3 r sedan" rcker fr det. Svara inte p deras frgor.
Om ni r tv, s hade jag golvat snuten och misshandlat dem grovt.
Sen s fr man leva med att om man brukar substanser s kan man torska. S enkelt r det. Det r en mrk och hemsk verklighet, men det r vad det r.
Bertta grna mer om hur du fick det till HR . Fr de nda fall som tas upp dr r fall som kan funka som prejudikat
jag blev friad i TR d jag sa att ngra ldre grabbar hota mig till att gra det, detta var nr ja var liten fr 12 rsen kanske och juryn tyckte nog mest bara synd om mig, domaren ville dma mig som skyldig men Juryns rst vgde tyngre n domarens s det blev ogillat, affren verklagade dremot och antagligen s gick de till HR bara fr att domaren ansg mig skyldig.
jag blev friad i TR d jag sa att ngra ldre grabbar hota mig till att gra det, detta var nr ja var liten fr 12 rsen kanske och juryn tyckte nog mest bara synd om mig, domaren ville dma mig som skyldig men Juryns rst vgde tyngre n domarens s det blev ogillat, affren verklagade dremot och antagligen s gick de till HR bara fr att domaren ansg mig skyldig.
S det gr.
Oj, du hade nog en jvla tur dr ocks. Men det var ju ett ex p det som jag skrev i Editen i frra inlgget.
S det gr.
Jury i tingsrtten? Sett fr mycket amerikansk film?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!