Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2013-02-07, 14:51
Medlem
Substans: Ecstasy
Erfarenhet: Cannabis, olika rökmixar, bensodiazepiner, olika sorters centralstimulantia
Ålder: 19
Kön: Kvinna
Mängd: ca 100 mg

Första gången jag tog ecstasy.. Ja, vad ska man säga. Helt jävla underbart.

Jag, min underbara pojkvän och det helt underbara pillret.
Vet inte ens hur jag ska börja.

Vi hade tagit en varm och go dusch.. sedan gick vi in i mitt rum.. städade lite, pratade, och bara tog det lugnt. Jag drack några glas vatten innan Hampus gav mig ett halvt piller. Lite nervös var jag.. men det gick bra, jag tog pillret och svalde ner det med iskallt vatten. Klockan var då 23:27.

Under tiden som vi väntade på att pillret skulle verka spelade vi lite wii och pratade.

Efter ca en timme sa Hampus till mig att sätta mig i sängen.. så jag satte mig ner, han förklarade för mig att snart kommer jag känna av det rejält. *POFF* sa det.. allt började fladdra typ..såg massa fräcka mönster när jag blundade, det var det coolaste jag sett. Det berättade jag för Hampus.. Han sa då till mig att fortsätta blunda, under tiden jag blundade släckte han alla lampor i rummet... Sedan sa han åt mig att öppna ögonen. Det var helt svart i rummet, jag såg bara alla dessa coola mönster som snurrade runt framför mig. Jag älskade helt enkelt allt. Jag älskade Hampus, så galet mycket.
10 minuter efter att det kickade in, sa jag att detta var det bästa jag någonsin gjort. Jag sa att jag mådde så jävla bra och jag verkligen älskar det.

Jag såg min söta, goa leopardmönstrade morgonrock som hängde på dörren en liten bit ifrån sängen. Jag var bara tvungen att ha den, var tvungen att klappa den. Så jag sa till Hampus att ge den till mig. Och jäklar vad mjuk den var. Allting kändes bara så mjukt och skönt, det liksom pirrade lite i fingrarna och det kändes så härligt! Men det bästa av allt, var ju absolut att känna på min underbara Hampus.

Jag kände hur en rosa, fluffig och glittrig lycka snurrade runt i min kropp.. En lycka jag aldrig tidigare känt. Den bästa och mest underbara lycka jag någonsin känt. Lyckan åkte in i bena, in i armarna, fingrarna.. ja, i hela mig. Det var världens jävla lyckorus.
När jag fick dom första kyssarna av honom när det underbara pillret börjat verka var galna.
Han kysste mig på hela kroppen och jag verkligen kände hur varenda kyss trängde sig in genom min mjuka hud och allt samlades i hjärtat.. sedan åkte lyckan och kärleken ut genom hela kroppen, ut i fingrar och tår och jag ville bara skrika till hela världen hur jävla lycklig jag var.

Och allt jag kunde prata om.. Det var som en grön stor fluffig boll inne i mig som bara åkte ut ur munnen typ. Fan va skönt det var.
Det var så skönt att verkligen berätta för Hampus hur mycket jag älskar honom. Och jag hade så mycket mer att säga. Men jag fick inte ens fram allt.. fanns ju inte ens ord som räckte till för att beskriva min kärlek till honom.

Vi pratade så galet mycket. Om allt.
Jag öppnade mig helt, berättade för Hampus hur mycket jag älskar honom, hur mycket han betyder för mig. Jag berättade hur snygg han är, hur jävla sexig han är. Hans sexiga käkben, hans söta lilla rumpa.. Och den lilla, trasiga, charmiga tanden.. den gjorde mig galen. Ville bara ta på den.. Känna hur söt den var typ.

Vi klädde av oss nakna.. jag la mig i sängen och bara njöt av att ta på min egen kropp. Jag njöt av att se Hampus kolla på min nakna kropp som jag smekte med mina händer. Jag bara låg framför honom och smekte min egna fitta, och det var så jävla underbart. Kan inte beskriva hur jävla bra det kändes.. jag ville att han skulle ta på min fitta, att han skulle få känna hur mjuk den var och hur våt den var.
Det kändes som att min mun var en slags magnet, som drogs till Hampus underbara kuk.. Jag blev galen och kände att jag bara måste suga av honom. Så jag frågade honom om jag fick suga hans kuk. Självklart fick jag det, och jävlar vad upphetsande det var. Så galet jävla sexigt.

Jag ville överraska honom lite.. Så jag fixade till mig lite extra, tog på mig rött läppstift som jag vet att han tycker är så jävla sexigt. Tog på mig glasögonen som jag vet att han också tycker är grymt sexigt.. Sedan stod jag framför honom, naken och rökte bong. Och dom blickarna jag fick av honom.. sättet han kollade på mig.. det kommer jag aldrig glömma..

Jag kände mig som hans lilla diamant.. som man måste vara rädd om.

Vi pratade om allt, verkligen allt. Om barn vi ska skaffa, vårat bröllop.. när vi ska skaffa ett helt eget hem.. Fan vad underbart det var att prata om såna saker.

Jag älskade verkligen att höra hans underbara röst, när han berättade saker för mig. Det blev som ett lugn i hela kroppen när han pratade. Kände mig så trygg.

Jag bad honom att beskriva vad han tycker om mig och min kropp. När han berättade vad han tyckte blev jag så jävla glad. Då kom lite extra sånt där rosa, fluffigt och glittrigt lyckorus i hela kroppen. Jag tog in varenda ord han sa och det var så härligt att höra..

Kommer en till rapport sedan från min pojkväns perspektiv!
Senast redigerad av ajlovju 2013-02-07 kl. 15:13.
Citera
2013-02-07, 15:04
Medlem
Och sen blev det måndag..
Citera
2013-02-07, 15:12
Medlem
sp0nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virtuella
Och sen blev det måndag..
hahahaha
Citera
2013-02-07, 15:58
Medlem
Menarens avatar
Synd för dig att andra gången inte kommer vara lika "underbart".

Själv spelade jag CS första gången jag käka E och det var helt underbart. Jag kände mig så trygg och jag hade aldrig haft såna känslor för CS någon gång innan. Hade datan haft en fitta så hade jag velat slicka den direkt
Senast redigerad av Menaren 2013-02-07 kl. 16:01.
Citera
2013-02-07, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
Synd för dig att andra gången inte kommer vara lika "underbart".

Själv spelade jag CS första gången jag käka E och det var helt underbart. Jag kände mig så trygg och jag hade aldrig haft såna känslor för CS någon gång innan. Hade datan haft en fitta så hade jag velat slicka den direkt

Om den hade haft en kuk hade du förmodligen sugit den också..
Citera
2013-02-07, 16:05
Medlem
Menarens avatar
Citat:
Om den hade haft en kuk hade du förmodligen sugit den också..

Speciellt om den hade varit rosa, fluffig och glittrig.
Citera
2013-02-07, 16:13
Medlem
Citat:
Speciellt om den hade varit rosa, fluffig och glittrig.

Haha ja

Och sen skulle ni prata så galet mycket. Om allt!
Citera
2013-02-07, 16:22
Medlem
Menarens avatar
Citat:
Haha ja

Och sen skulle ni prata så galet mycket. Om allt!

Ja! Jag och min söta, goa leopardmönstrade dator.

Jag kan fan inte ta TS tripprapport seriöst. Attention whore rakt igenom.
Citera
2013-02-07, 16:28
Medlem
Citat:
Ja! Jag och min söta, goa leopardmönstrade dator.

Jag kan fan inte ta TS tripprapport seriöst. Attention whore rakt igenom.

Nee, men hon är förmodligen ung, kär och vääääldigt naiv. När jag tog en adam en gång så upplevde jag nog samma slags rus, fast det vill jag nog behålla för mig själv.. För vem faaan bryr som om hur mitt bubbliga kärleksrus var?
Citera
2013-02-07, 18:43
Medlem
Ser inga jävla mönster när jag blundar iaf. Inge mda
Citera
2013-02-07, 18:50
Medlem
Menarens avatar
Jag väntar ivrigt på Hampus tripprapport.
Citera
2013-02-07, 19:09
Medlem
Haha, attention whore ..

Mest kul att berätta för folk hur jävla bra man kan må

Och Hampus rapport kommer så snart som möjligt!

Kan även tillägga att vi tog ecstasy för 2 dagar sedan igen, inte riktigt samma känsla denna gången, men mådde förjävla bra. Såg inte lika mycket mönster som första gången.. bara lite svagt.

Det var mer MDMA i dessa vi tog denna gången, underbar känsla må jag säga
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in