2022-10-03, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Jomenprecis, som om du r kapabel att vrdera ett tech fretag som Tesla?

Vad n botten blir s kommer bjrnarna missa den.

Sant, $50 lt lite vl mycket. Du lt fortfarande bullish s vi tar 50/2. PT=$25
Citera
2022-10-03, 21:03
Medlem
Att tesla r ner mer n vid open nu jmfrt med NQ och SP som har en utav de bsta dagarna p ret beror lika mycket p Elons gravt retarderade tweets. Aldrig i mitt ganska korta liv har bevittnat ngon s respekterad som Elon f s brutalt mycket skit p twitter p en dag.

Stdet ifrn Ukraina har han tappat iaf
Citera
2022-10-03, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av job230ge
Att tesla r ner mer n vid open nu jmfrt med NQ och SP som har en utav de bsta dagarna p ret beror lika mycket p Elons gravt retarderade tweets. Aldrig i mitt ganska korta liv har bevittnat ngon s respekterad som Elon f s brutalt mycket skit p twitter p en dag.

Stdet ifrn Ukraina har han tappat iaf

Respekterad? Elon? Du mste ha varit p flaskan? De enda som respekterar Elon Musk r stansen, som praktiskt taget hade sugit hans kuk eller srat sina skinkor om det vore s att herren varit sugen.

Elon Musk har alltid varit en bondfngare.
Citera
2022-10-03, 21:23
Medlem
BsteHrMongolids avatar
S det r en sn dr dag d massor av nya "talanger" hittar in i trden och kommer med sina expertutltande. Brukar innebra kptillflle, tminstone temporrt.
Senast redigerad av BsteHrMongolid 2022-10-03 kl. 21:30.
Citera
2022-10-03, 21:30
Medlem
Citat:
S det r en sn dr dag d masa nya "talanger" hittar in i trden och kommer med sina expertutltande. Brukar innebra kptillflle, tminstone temporrt.

Vad tycker du personligen om Elons uttalande?, nu nr du pratar om talanger. ven p den vnstra sidan av Bell kurvan borde man kunna ha ngon uppfattning

TeZla motorZ
Senast redigerad av job230ge 2022-10-03 kl. 21:35.
Citera
2022-10-03, 21:35
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Vad tycker du personligen om Elons uttalande?, nu nr du pratar om talanger. ven p den vnstra sidan av Bell kurvan borde man kunna ha ngon uppfattning

Knns jobbigt med folk som vill ha fredliga resolutioner?
Fattar inte vad problemet r alls, antagligen fr att jag inte har ett problem med folk som sger som det r. Oftast idioter som har problem med det d de gr mer p vad de knner.
Citera
2022-10-03, 21:40
Medlem
Citat:
Fattar inte vad problemet r alls, antagligen fr att jag inte har ett problem med folk som sger som det r. Oftast idioter som har problem med det d de gr mer p vad de knner.

Fredliga resolutioner? Han skriver ju rent ut att det r ett misstag att Donbass ens tillhr Ukraina.

Att det r rimligt att invadera ett land, ta dd p dess invnare och sedan fredligt rsta vart de vill tillhra

r ganska uppenbart att du skiter ganska brunt i vad som kommer ut ur Elons mun, finns inget dligt.

Jag tyckte det var positivt nr han aktiverade Starlink osv och anvnde sitt inflytande till ngot gott. Men dehr r bara efterblivet.

Och att du skriver Oftast idioter som har problem med det d de gr mer p vad de knner. sger en del om dig nr varenda jvla diplomat i vrlden kallar honom efterbliven. Men du vet nog bttre om vrldspolitik n dessa.

Tur att Elon har folk som dig och Steven mark Ryan som skulle stlla sig p alla fyra i vtt och torrt fr Elon.

Dem har fr fan rstat demokratiskt om de vill tillhra Ryssland eller Ukraina. Och varenda region ville tillhra Ukraina, men under vapenhot i en fredlig resolution kanske det blir annorlunda. Clown

https://twitter.com/faytuks/status/1...F0J-P2nCeaJjgg
Senast redigerad av job230ge 2022-10-03 kl. 21:44.
Citera
2022-10-03, 21:50
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Fredliga resolutioner? Han skriver ju rent ut att det r ett misstag att Donbass ens tillhr Ukraina.

Att det r rimligt att invadera ett land, ta dd p dess invnare och sedan fredligt rsta vart de vill tillhra

r ganska uppenbart att du skiter ganska brunt i vad som kommer ut ur Elons mun, finns inget dligt.

Jag tyckte det var positivt nr han aktiverade Starlink osv och anvnde sitt inflytande till ngot gott. Men dehr r bara efterblivet.

Och att du skriver Oftast idioter som har problem med det d de gr mer p vad de knner. sger en del om dig nr varenda jvla diplomat i vrlden kallar honom efterbliven. Men du vet nog bttre om vrldspolitik n dessa.

Inte helt ovntat en av dina sedvanligt retarderad tolkningar bara. Tror Elon r som jag dr, skiter fullstndigt i folk med en vldigt kreativ form av cerebral utmaning som vill lgga ord i munnen p oss.
Citera
2022-10-03, 21:50
Medlem
Citat:
Inte helt ovntat en av dina sedvanligt retarderad tolkningar bara. Tror Elon r som jag dr, skiter fullstndigt i folk med en vldigt kreativ form av cerebral utmaning som vill lgga ord i munnen p oss.

Oss r det sekten eller vilka r det?

Ser sllan investerare i typ Atlas Copco benmna sig sjlv och aktiegarna / VDn som oss som att de r en organisation. Undra varfr
Citera
2022-10-03, 21:52
Medlem
Citat:
Elon r en mycket smart man. Men hr har han dock trampat rejlt i bajset.
Citera
2022-10-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawni
Elon r en mycket smart man. Men hr har han dock trampat rejlt i bajset.

Kul att det finns folk hr inne som kan se Elons intelligens men inte behver svlja varenda dumma uttalande han gr med hull och hr.

Men livet fr Hrmongo blir kanske lttare s, man behver aldrig ha en egen uppfattning om man bara kan vnta p att sin hrskare ska gra ett uttalande och sedan bara g med vad han sger
Citera
2022-10-03, 21:58
Medlem
Citat:
Kul att det finns folk hr inne som kan se Elons intelligens men inte behver svlja varenda dumma uttalande han gr med hull och hr.

Men livet fr Hrmongo blir kanske lttare s, man behver aldrig ha en egen uppfattning om man bara kan vnta p att sin hrskare ska gra ett uttalande och sedan bara g med vad han sger
Han r bra p mnga saker, men en man med asbergers ska nog inte styra folks den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in