Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=BikMyYOYGns
Klippet ovan visar ett axplock p reaktioner Cybertrucken fr p gatan. Notera att ingen skrattar eller ppekar hur ful den r - detta kan sklart vara bortklippt om uppladdaren har bias (vilket jag inte tror de har d de r en bilvrdsfirma). Men fundera p om det finns ngon bil eller konsumentprodukt verhuvudtaget (fr vanligt folk dvs s inte Bugatti mm) som ens kommer i nrheten av dylika reaktioner.
Kyle p Out of Spec Motoring (som inte heller kan anses som Tesla-fanboy direkt) ppekade ocks hur mnga positiva kommentarer Cybertrucken fr vilket skiljer sig diametralt frn kommentarsflten p ntet.
IMHO bekrftar detta det jag och mnga med mig trott - alla Cybertrucks som rullar runt kommer vara starkare marknadsfring n ngot som gr att kpa fr pengar.
Klippet ovan visar ett axplock p reaktioner Cybertrucken fr p gatan. Notera att ingen skrattar eller ppekar hur ful den r - detta kan sklart vara bortklippt om uppladdaren har bias (vilket jag inte tror de har d de r en bilvrdsfirma). Men fundera p om det finns ngon bil eller konsumentprodukt verhuvudtaget (fr vanligt folk dvs s inte Bugatti mm) som ens kommer i nrheten av dylika reaktioner.
Kyle p Out of Spec Motoring (som inte heller kan anses som Tesla-fanboy direkt) ppekade ocks hur mnga positiva kommentarer Cybertrucken fr vilket skiljer sig diametralt frn kommentarsflten p ntet.
IMHO bekrftar detta det jag och mnga med mig trott - alla Cybertrucks som rullar runt kommer vara starkare marknadsfring n ngot som gr att kpa fr pengar.
Intressant. Elons strategi r ju att aldrig gra reklam. En produkt skall slja sig sjlv och frbttras 5% rligen p alla stt. Cybertrycken har 48 voltsystem som vnt ut och in p hela
biltillverkningsindustrin. Denna bil har tv miljoner frhandsbestllningar. Bara krockkuddarna mter en mnniska om det r en bebis eller man eller en kvinna p 45 kilo och tom hur folk sitter och krockuddarna anpassar sig efter det. - 1,8 millimeter stlet i drrarna som Teslas metalurger utvecklat hade varit 3 mm om det varit "vanligt stl" och klarar 75% av alla frekommande sidokrockar. I vriga bilen r det 1,4 mm. Dess exoskeleton gr att denna bil kan rvas i generationer om man bara byter ut slitdelarna. Motor, dck, sten eftersom. Den kan hlla "hur lnge som helst" barnbarnen behver inte kpa en ny bil. Bara nya och nnu bttre batterier och motorer i framtiden eftersom. DET r miljvnlighet.
Cybertrucken fr mer uppmrksamhet n en Koenigsegg som kostar 30-35 ggr mer.