Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-02-11, 22:17
Medlem
Allmn information:
Kn: Kille
lder: 18
Tidigare erfarenheter: Cannabis, MDMA, DMT, LSD, Ecstasy, Bensodiazepiner, rkmixar, opioder, m.m.
Substanser: 1 st 25C/I NBome. 1 st LSD Shiva.
Dosering: (500g 25C/500g 25I) LSD (100g).

Jag kommer i denna rapport mest att fokusera p det spirituella upplevelserna jag fick. Dessa hndelser utspelar sig frn ca 00:00 inatt, tills ca 12:00 idag vid lunchtid.

Jag har tidigare haft upplevelser med dessa blotters, men aldrig ngonsin varit i nrheten av dit jag kom inatt.

Detta r historien om nr min sjl, gjorde sitt frsta riktiga mte med det NI kallar livet.

00:00
Ligger i sngen och vrider och vnder mig, det r alldeles fr varmt. En mild rysning av ngest sveper sig sakta frbi genom brstet, kommer jag kunna somna inatt? Vill ju egentligen inget hellre n att sova. (smnproblem.)

Bredvid mig ligger min mening med livet och sover. Jag ger henne en puss p pannan, samtidigt som jag reser mig upp ur sngen. Tanken och synen av att hon ens finns till gr mig genast lite lugnare. Detta r min flickvn, som vi kan kalla "F". Och (frhoppningsvis) framtida fru, och framtida mamma till mina barn. En person jag lskar ngot ofantligt jvla mycket, faktiskt mer n livet sjlv.
En mnniska som jag respekterar och lskar fr alla saker hon r!

Nr jag rest mig ur sngen fr jag syn p zip-lock psen med ett par blotters i. "En liten tripp kan ju inte skada" tnkte jag. Men jag hade s jvla fel.

Lt spelet brja.
Intag: ca 00:30. (1 st LSD)
Jag lgger lappen p tungan, och den mycket vlbekanta smaken av kemi uppenbarar sig i min mun.
Slnger p lite musik, och skuttar runt p flashback samtidigt som jag surplar i mig syran.

01:30
Nu har allt brjat bli sknt och gungigt, blomgardiner som drar ihop sig. Vggar som andas. Och sm stjrnor uppenbarar sig framfr mina gon, som sm vackra blixtar i rymden.

02:00 Brjan p slutet?
Tankegngarna och gunget r riktigt intensivt, och jag blir gng p gng lurad av mina egna tankar. Hr gr drogen ngot den aldrig tidigare gjort med mig. Ngon form av "rst" eller "hgre makt", sger t mig att kasta i mig den andra lappen ocks. Som r en 50/50 25C/I Nbome komboblotter.
Kan vid den hr tidpunkten inte kontrollera ngonting, men allt r trots allt frid och frjd.

02:10 (Intag 2) (25C/I Nbome Komboblotter).
Lgger lappen p tungan. Och stter mig mitt p golvet. Redan efter ngra minuter brjar obekvma energier pumpas ut i min kropp. Jag mrker att min puls eskalerar ngot otroligt, och min syn brjar sakta frsmras. Samtidigt som det svartnar ngot fr gonen,ser jag cirka 10 stycken "The Grudge" flickor som stirrar p mig frn cirka 2 meters avstnd. I nsta sekund strcker dom alla fram hnderna, och *POFF*!

ca 03:10 Ett Vilset Uppvaknande.
Jag tror mig vakna upp, dog jag frut? Eller r detta min egodd?
Jag vet att jag har ppet gonen men jag ser inte ngonting. Frsker greppa tag om verkligheten, men har glmt bort vad verkligheten r. Tid och rum existerar inte lngre, det finns inga bilar, inga hus, inga mnniskor, bara jag och universum. Nu har jag kommit in i ngon sorts trans, jag kan varken se, tnka, eller rra mig sjlv. Det r ngot annat som styr, ngot strre, ngot jvligt mycket strre.

ca 04:10 Tecken P Liv.
Dregel rinner ner frn min mungipa. Kan ntligen uppfatta var jag r. Ligger mitt p golvet och kippar efter luft. Fr fr mig att resa mig upp. I samma stund som min balans och vikt stts mot jorden och jag inser att jag faktiskt str upp, s blir allt svart. Jag kollapsar och faller med en duns i golvet.

ca 05:10 EGODD
Ser mig sjlv uppifrn liggandes p golvet, allting gr i slow-motion. Nu har min sjl lmnat min kropp, och jag bde ser och knner att jag inte lngre andas. Livet r inte lngre livet, jag vet inte lngre vem eller vad jag r. Mitt liv frn fdseln spelas upp i ultrarapid framfr mina gon. Och min hjrna bearbetar allt lika fort, och gr en analys av att jag faktiskt inte kommit ngonstans i livet.
En kall och kolsvart rysning driper ver mig med sorg och olycka.
Jag vet inte lngre vad lycka r. Det enda jag kan uppfatta och frst, r saker som r negativt.
Nu rinner min livslga ur, och i denna stund blir jag ngot annat.
Jag frvandlas till ngon sorts "sjl" igen, fast nu ser jag inte mig sjlv. Nu ser jag mina nra och kra som rkar illa ut. Jag ser min familjs hjrnor stnga av sig inifrn, ser hur hjrnan slutar skicka ut signaler om att kroppen skall vara vid liv. Jag ser dom d, samtidigt som jag upplever deras dd ocks.

Strax drefter blir jag en existens som jag inte vet hur jag skall frklara. Jag blir allts min flickvn. Jag knner hennes knslor, tnker hennes tankar, och r hennes sjl.
Nu spelas hennes liv upp i mina gon. Dr finns inte jag, inte ngonstans.

(DET VRSTA SOM NGONSIN HNT MIG)
I detta tillstnd fr jag vara med i alla hennes frhllanden, jag "tvingas" titta p nr hon har sex med andra. Jag "tvingas" uppleva hennes knslor till att tycka om ngon annan. Trots att jag inte finns dr? Vi kan sga det som att vi var ett par p 3 personer, fast jag var osynlig och tnkte och var precis som min flickvn.
Tar ett exempel hr. Jag ser ett utav "F"s ex framfr mig, jag r nu min flickvn. Hr str vi i en kyrka, och skall gifta oss. Tvingas allts uppleva hennes lycka, samtidigt som jag upplever min otroliga svartsjuka, och avsky. Kan inte f fram i ord hur jvla frnedrande och fruktansvrt det var.
Jag upplevde min definition av helvetet.

Upplevde min egodd i ngot mer n 4 timmar. Alla de sista tankarna strde mig hela natten, ven i mina drmmar nr jag till slut somnade.

Natten slutade i grt och andnd. Lyckades till slut kravla mig upp i sngen i total frvirran i hopp om att f kontakt med min flickvn. Jag klarade av att lugna ner mig med hennes hjlp, och nu r jag helt jvla slutkrd i huvudet.
Har ingen uppfattning om tider frn ca 05:00 tills jag vaknade idag runt 12 slaget. Blackout.

Slutsats:
Otroligt dum kombo, avrder er alla frn att gra p detta viset.
Nu kan jag inte riktigt tnka klart, s ni fr frga om ni vill veta mer.

r glad att jag r vid liv, har aldrig varit shr tacksam tidigare.
Har s otroligt mycket att vara tacksam ver.
Har den vackraste mnniskan p jorden vid min sida hela tiden.
Jag lskar dig, jag lskar mig, jag lskar min existens.

OBS! Jag r ocks delaktig i min flickvns tripprapport "Det Vackraste - Ecstasy!" hr p flashback. Och skickar in min rapport p dessa hndelser s snart min hjrna ftt vila av sig.

Peace & Love.
Knarka med mtta!
Citera
2013-02-11, 22:35
Medlem
Kaaris avatar
Oj, har aldrig testa att knarka LSD och s, nu blev jag inte mer sugen p det heller!

Bra skrivet och intressant, vad hnde mer nr du upplevde saker "genom" din tjejs gon? Visste hon om att du p ngot stt var "dr" som du kunde mrka i egodden? Typ som att hon knde p sig att ngon annan var i hennes undermedvetna.
Citera
2013-02-11, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaari
Oj, har aldrig testa att knarka LSD och s, nu blev jag inte mer sugen p det heller!

Bra skrivet och intressant, vad hnde mer nr du upplevde saker "genom" din tjejs gon? Visste hon om att du p ngot stt var "dr" som du kunde mrka i egodden? Typ som att hon knde p sig att ngon annan var i hennes undermedvetna.

Jag rekommenderar att prova LSD, men kka bara 1 lapp. Har trippat ett flertal gnger innan p bda substanserna, men det var kombon med 25C/I Nbomen som gjorde att allt brast. S blanda inte s gr allt skert perfekt!

Tackar s mycket! Frskte skriva allt i s ren och frstelig form som mjligt men det var minsann kmpigt!
Hela min egodd kretsade kring detta, och det med min familj.
Det hnde s otroliga saker som ag inte ens kan beskriva. Jag r fortfarande helt uppskrrad. Och har fallit i grt ett tiotal gnger under dagen, pgrund av att jag inte har en aning om vad jag var med om. Nej jag knde inte av att hon mrkte att jag var i hennes kropp. Det var som att hon blev besatt av mig, fast jag kunde inte styra henne. Fick ocks upp minnen frn tidigt i barndomen som jag aldrig kommit ihg innan!
Citera
2013-02-12, 11:27
Medlem
Menarens avatar
Det var ju bra, d har du lrt dig ngot nu d. S som ni verkar knapra E s r vl era skallar helt fucked up.
Citera
2013-02-12, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
Det var ju bra, d har du lrt dig ngot nu d. S som ni verkar knapra E s r vl era skallar helt fucked up.

Bra och bra, jag lrde mig nog en hel del. S som vi verkar knapra E? Hmm, det tas upp i den frra texten att vi tog E vid 2 tillfllen under loppet av 2 veckor, vilket inte r s farligt.
Om du inte fastnar i dom banorna d.
Citera
2013-02-12, 13:16
Medlem
Menarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajlovju
Bra och bra, jag lrde mig nog en hel del. S som vi verkar knapra E? Hmm, det tas upp i den frra texten att vi tog E vid 2 tillfllen under loppet av 2 veckor, vilket inte r s farligt.
Om du inte fastnar i dom banorna d.

Farligt och farligt. Du ska helst vnta 1-2 mnader innan du knaprar igen. Hrt talas om serotonin, kompis? Brukar du kka 5-HTP nnting?

Man lr sig av sina misstag och det gjorde du ju nu antar jag. Vilket lter bra fr min del.
Citera
2013-02-12, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
Farligt och farligt. Du ska helst vnta 1-2 mnader innan du knaprar igen. Hrt talas om serotonin, kompis? Brukar du kka 5-HTP nnting?

Man lr sig av sina misstag och det gjorde du ju nu antar jag. Vilket lter bra fr min del.

Skall jag helst vnta i 2 mnader? Alla personer r helt individuella nr det gller serotoninet, och hur mycket stryk kroppen tar. Fr vl tillgga att mitt psyke r ganska stabilt. Visserligen r det aldrig bra att bruka saker i fr stor mngd. Men att "antyda" att jag r helt slut i huvudet p grund av E, r bara orelevant. Fr du har ingen aning om hur jag r som person, p ngot vis. Men kritik r alltid trevligt!
Kss prej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in