• 1
  • 2
2013-02-14, 03:45
Medlem
Hej alla!

Vänder mig till er då min läkare inte har någon fungerande lösning för mig.

Har under 11 månader haft värk/utmattning/ömhet/stelhet i muskulatur vid fysisk påfrestning så som jobb eller gymmet, ju större påfrestning ju mer bryter jag ner min kropp och det kan ta upp till en vecka innan jag känner mig bra i muskulaturen igen. Biverkingarna kommer alltså endast vid en "överansträngning"

Har rehab tränat för mig själv och allt vad det innebär, men när man trott att man är kry igen och lassar på eller kör två dagar efter varandra så kommer alla biverkningar tillbaka och väntan på återhämtningen.. Alla problemen kom i samband med en deff som jag tappade vikt alldeles för fort i.

Så nu sitter jag här, mitt tålamod börjar bli lite dåligt kan jag erkänna men jag har försökt med det mesta dom senaste elva månaderna så som massage, akupunktur, bastu, extra sömn mm och visst har det blivit bättre men vill inte längre känna mig begränsad av min kropp då både jobb och privatlivet blir lidande av denna åkomma.

Så tror ni AAS skulle kunna hjälpa mig och återhämta mig?

Vilka sorter och doser skulle ni rekommendera?

Har läst på om AAS under dessa månader och är införstådd med riskerna.

Ålder:22år

Längd:179cm

Vikt:79kg

Tränat på gym i 4 år seriöst.

Alla blodvärden är inom sina rekommendationer.

Är mkt tacksam för svar mvh!
Citera
2013-02-14, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruuska
Hej alla!

Vänder mig till er då min läkare inte har någon fungerande lösning för mig.

Har under 11 månader haft värk/utmattning/ömhet/stelhet i muskulatur vid fysisk påfrestning så som jobb eller gymmet, ju större påfrestning ju mer bryter jag ner min kropp och det kan ta upp till en vecka innan jag känner mig bra i muskulaturen igen. Biverkingarna kommer alltså endast vid en "överansträngning"

Har rehab tränat för mig själv och allt vad det innebär, men när man trott att man är kry igen och lassar på eller kör två dagar efter varandra så kommer alla biverkningar tillbaka och väntan på återhämtningen.. Alla problemen kom i samband med en deff som jag tappade vikt alldeles för fort i.

Så nu sitter jag här, mitt tålamod börjar bli lite dåligt kan jag erkänna men jag har försökt med det mesta dom senaste elva månaderna så som massage, akupunktur, bastu, extra sömn mm och visst har det blivit bättre men vill inte längre känna mig begränsad av min kropp då både jobb och privatlivet blir lidande av denna åkomma.

Så tror ni AAS skulle kunna hjälpa mig och återhämta mig?

Vilka sorter och doser skulle ni rekommendera?

Har läst på om AAS under dessa månader och är införstådd med riskerna.

Ålder:22år

Längd:179cm

Vikt:79kg

Tränat på gym i 4 år seriöst.

Alla blodvärden är inom sina rekommendationer.

Är mkt tacksam för svar mvh!

Hade du koll på AAS så visste du redan vad du ska ta men tänker inte vara en fitta denna gång. Nandrolone har jag personligen nära vänner som har haft div. problem axlar leder osv. De blev bra efter kuren. Kör du en snabb google sökning hittar du fler som haft problem med skador och återhämtat sig på nandrolone.

Mvh
Citera
2013-02-14, 04:06
Medlem
kunglighetens avatar
testa även att värma upp innan du börjar träna
Citera
2013-02-14, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Hade du koll på AAS så visste du redan vad du ska ta men tänker inte vara en fitta denna gång. Nandrolone har jag personligen nära vänner som har haft div. problem axlar leder osv. De blev bra efter kuren. Kör du en snabb google sökning hittar du fler som haft problem med skador och återhämtat sig på nandrolone.

Mvh

Tack! Kikar närmare på det.
Citera
2013-02-14, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungligheten
testa även att värma upp innan du börjar träna

Värmer upp 20min på crosstrainer/rodd innan samt att jag börjar på lätt belatsning för den muskelgrupp som jag ska köra..
Citera
2013-02-14, 06:52
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Du säger att dina värden ä inom det normala. Hur många provtagningar har du gjort och kan du delge oss resultaten så får vi själva bilda oss en uppfattning? Jag misstänker testosteronbrist, detta efter att du skriver att det värker och problem med återhämtning. Kan även vara störningar i sköldkörteln som spökar. Har du problem med trötthet, vikande sexlust? Onanerar du dagligen alt har sex med partner på daglig basis?
Citera
2013-02-14, 06:56
Medlem
Kanske testa T3 eller T4?
Citera
2013-02-14, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Du säger att dina värden ä inom det normala. Hur många provtagningar har du gjort och kan du delge oss resultaten så får vi själva bilda oss en uppfattning? Jag misstänker testosteronbrist, detta efter att du skriver att det värker och problem med återhämtning. Kan även vara störningar i sköldkörteln som spökar. Har du problem med trötthet, vikande sexlust? Onanerar du dagligen alt har sex med partner på daglig basis?

Jag har haft 3 Provtagningar det senaste året, dessa värden kan jag ordna fram på måndag.

Sköldkörteln har dom också testat och detta antydde inget heller.

Har varit väldigt trött efter jobb, gjort grundläggande saker sedan legat och vilat eller sovit, okoncentrerad/ofokuserad på jobbet i allmänhet. Irritation och huvudvärk rätt ofta också.

Har sex med partner dagligen..
Citera
2013-02-14, 07:53
Medlem
Mormor och min mor äter Levaxin för sköldkörteln ifall det ligger något i det i alla fall och apropå sexlust så kan jag ju inte påstå att den är speciellt hög men den står alltid.. Har även vart nedstämd orolig/ångest, men det kan beror på att jag är begränsad av min kropp..
Citera
2013-02-14, 08:17
Medlem
bad-boys avatar
AAS är lösningen på allt här i värden, det måste vara guds gåva till mänskligheten

Din beskrivning på problemet låter som om det borde utredas vidare så att inte någon sjukdom ligger bakom.
Annars är testosteron det aas du borde titta på om du nu ska välja det spåret, alla aas påskyndar din återhämtning men testosteron är ett bra och milt nybörjarprepp...
Citera
2013-02-14, 08:41
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
Kanske testa T3 eller T4?

Knappast lösningen på en som mår kasst i kroppen såvida det inte är fel på sköldkörteln.

Citat:
Ursprungligen postat av ruuska
Mormor och min mor äter Levaxin för sköldkörteln ifall det ligger något i det i alla fall och apropå sexlust så kan jag ju inte påstå att den är speciellt hög men den står alltid.. Har även vart nedstämd orolig/ångest, men det kan beror på att jag är begränsad av min kropp..

Då har du också lätt för att drabbas av nedsatt funktion i sköldkörteln. Problemet är att det krävs en erfaren läkare för att kunna läsa av värdena när det gäller sköldkörteln. Läkare på VC har i 9/10 inte kompetens nog att utreda endokrina sjukdomar. Det låter som att det är dina testovärden eller sköldkörteln som spökar. Har de läkare som du träffats informerats om att mormor och mor din medicineras med Levaxin?
Hur många läkare har du träffat?
Senast redigerad av Dr.Galenika 2013-02-14 kl. 08:45.
Citera
2013-02-14, 08:49
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Knappast lösningen på en som mår kasst i kroppen såvida det inte är fel på sköldkörteln.

Då har du också lätt för att drabbas nedsatt funktion i sköldkörteln. Problemet är att det krävs en erfaren läkare för att kunna läsa av värdena när det gäller sköldkörteln. Läkare på VC har i 9/10 inte kompetens nog att utreda endokrina sjukdomar. Det låter som att det är dina testovärden eller sköldkörteln som spökar. Har de läkare som du träffats informerats om att mormor och mor din medicineras med Levaxin?
Hur många läkare har du träffat?

Nä VC är helt jävla inkompetenta.

Om de medicineras med Levaxin har de nedsatt eller ingen sköldkörtelfunktion, då borde killen i fråga ha lätt för sig att lägga på sig fett.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in