Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-02-16, 23:02
Medlem
Hej Flashback,
min kompis Kalle har blivit helt galen. Jag har alltid varit lite orolig för honom men nu har det gått för långt. Han har börjat dela med sig av delar i en mordplan om att mörda Jonas Gardell.
Enligt Kalle ska tydligen Gardell ha stulit ett skämt angående mellodifestivalen ur hans huvud. Denna tanke har fått honom besatt vid tanken om att någon terroriserar hans skalle och den enda utvägen är att mörda Jonas Gardell.
Det var inget särskilt genomtänkt skämt och jag har försökt övertyga honom om att det bara var en tillfällighet men han vägrar lyssna.
vad ska jag göra? jag har svårt att tro att han kommer genomföra det men är ändå orolig för honom.
Citera
2013-02-16, 23:06
Medlem
silbersteins avatar
Låter som att din kompis lider av någon form av allvarligare psykisk åkomma, skulle kunna vara paranoid schizofreni, men han behöver komma i kontakt med psykiatrin för att få hjälp och en korrekt diagnos.
Senast redigerad av silberstein 2013-02-16 kl. 23:10.
Citera
2013-02-16, 23:09
Medlem
welcometorealitys avatar
Var det detta skämt som han skrev på twitter ?

Nu Tommy Körberg och gänget! Gillar alla äldre artister i Mello! Vi borde bara döpa om programmet till Antikrundan!
Citera
2013-02-16, 23:11
Jag önskar din kompis all lycka i sina planer att mörda Jonas Gardell. Riksbögen tillhör de som borde finnas på varje tänkande mans hit list.

Jag tycker inte att du ska lägga dig i utan låta din kompis ha sina tankar ifred och låta naturen ha sin gång.
Citera
2013-02-16, 23:13
Medlem
Potentatens avatar
Haha spärra in honom
Citera
2013-02-16, 23:14
Medlem
Mr.Riddims avatar
Driver han inte med dig? Skall man verkligen slösa sitt liv på gardell av alla människor?Be han tänka ut något större samtidigt som du ringer herr psykakut.
Citera
2013-02-16, 23:17
Medlem
VT--s avatar
Trolololol..

Dock nytänkande, men tänk på stackars mark, han är för bra retoriker för att råka ut för detta..
Citera
2013-02-16, 23:24
Medlem
ManJuices avatar
Riskera 15 år i finkan för ett "freak-of-nature" som Gardell? Äsch, säg till honom att bli miljonär och anlita en lönnmördare som utför jobbet istället!
Citera
2013-02-16, 23:26
Medlem
PlanetCaravans avatar
Låt honom göra det då

Hela hans filosofi handlar väl om att få resten av folket att bli homosexuella?
Citera
2013-02-16, 23:30
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Riskera 15 år i finkan för ett "freak-of-nature" som Gardell? Äsch, säg till honom att bli miljonär och anlita en lönnmördare som utför jobbet istället!

Ja, instinkten att göra det är förvisso sund men inte värt 15 år att sitta för
Citera
2013-02-16, 23:31
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Låt honom göra det då

Hela hans filosofi handlar väl om att få resten av folket att bli homosexuella?
Ja, förmodligen. Jag menar något måste han ha i kikarn, bög som han är

Om du är seriös, TS, håll ett öga på honom och kontakta psyk i värsta fall. Han låter inte helt frisk, men det som kan vara betryggande är att sådana människor vanligtvis snackar väldigt mycket och gör väldigt lite.
Citera
2013-02-17, 00:01
Medlem
BenAsslicks avatar
Berätta den historien för psyk omgående, glöm inte att nämna adress.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in