2013-02-16, 23:03
Medlem
Jag funderar p att blasta Nebidon med deca eller Win. tror ni testot frn nebido rcker fr att hlla uppe potensen p deca eller hade ni blastat med ngon oral (d-bol,win)?

Jag har trnat i 10+ r men har inga kurer i bagaget. Dock r jag vl plst. Jag fr frresten Nebido var 10v

Sen undrar jag ang tester. Man har ju ett recept att hnvisa till nr man har Nebido. Kan man hnvisa till det om man testar positivt p ngon av de andra prepen ocks?

Tanken r att isf kliva av direkt (ej Nebidon d) isfall behver de frhoppningsvis kalla till nytt test och d har iallafall D-boll eller winstrol frsvunnit ur kroppen och man kan bara skylla de hga niverna p att man precis tagit Nebidon.

Jag hoppas att detta fr ligga som en separat trd annar fr grna en snll mod flytta den.
Citera
2013-02-16, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leehaney
Jag funderar p att blasta Nebidon med deca eller Win. tror ni testot frn nebido rcker fr att hlla uppe potensen p deca eller hade ni blastat med ngon oral (d-bol,win)?

Jag har trnat i 10+ r men har inga kurer i bagaget. Dock r jag vl plst. Jag fr frresten Nebido var 10v

Sen undrar jag ang tester. Man har ju ett recept att hnvisa till nr man har Nebido. Kan man hnvisa till det om man testar positivt p ngon av de andra prepen ocks?

Tanken r att isf kliva av direkt (ej Nebidon d) isfall behver de frhoppningsvis kalla till nytt test och d har iallafall D-boll eller winstrol frsvunnit ur kroppen och man kan bara skylla de hga niverna p att man precis tagit Nebidon.

Jag hoppas att detta fr ligga som en separat trd annar fr grna en snll mod flytta den.

1. Nebido var 10:e vecka rcker knappast fr att hlla libidon p deca. Slnger du dessutom in dbol eller win s gr du det nnu vrre.

2. Nebido r testo. Inget av de andra preppen r testo utan syns fr var de r p ett prov.

3. Om du menar hga testoniver s fr du det bara av testo. Andra steroider fungerar p annat stt och trycker snarare ner dina testoniver.
Dremot kommer du ha hga niver p annat ssom HB, kolesterol och levervrden med orala vilket din lkare kommer att ifrgastta och i vrsta fall dra in ditt testorecept
Citera
2013-02-17, 09:51
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neo.Havoc
1. Nebido var 10:e vecka rcker knappast fr att hlla libidon p deca. Slnger du dessutom in dbol eller win s gr du det nnu vrre.
Huh? Med db s br hans kuk fungera som den skall.
Citera
2013-02-17, 11:02
Medlem
Ok, om man barar ska han Nebidon som bas s verkar det bekrftat att det bsta r att boosta med Testo e.

Jag r ganska sugen p win, hur tror ni det funkar ihop med Nebido. Och hurlnge tror ni HB mm r fucked up efter en kur.

Har ni annars ngra andra frlsag p orala som skulle kunna vara roligt att blasta med?

Det gller klart att planera ett avslut i tid innan provtagning.
Citera
2013-02-17, 11:44
Medlem
Citat:
Ok, om man barar ska han Nebidon som bas s verkar det bekrftat att det bsta r att boosta med Testo e.

Jag r ganska sugen p win, hur tror ni det funkar ihop med Nebido. Och hurlnge tror ni HB mm r fucked up efter en kur.

Har ni annars ngra andra frlsag p orala som skulle kunna vara roligt att blasta med?

Ska vi gissa dina vrden? Du har inte nmnt nn information mer n att du r sugen p Win...
Citera
2013-02-17, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Huh? Med db s br hans kuk fungera som den skall.

Jo, men jag uppfatta att han skulle kra ihop med deca.
Citera
2013-02-17, 12:07
Medlem
Citat:

Du borde avsluta minst en mnad helst mer innan ev. provtagning.
Om du bara ska blasta med orala s skulle jag vlja d-bol.
Citera
2013-02-17, 12:20
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neo.Havoc
Jo, men jag uppfatta att han skulle kra ihop med deca.
Ja det gjorde jag med, men varfr skulle kuken inte fungera som den ska med deca/db samt nebido e10w?
Citera
2013-02-17, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Ja det gjorde jag med, men varfr skulle kuken inte fungera som den ska med deca/db samt nebido e10w?
Fr lite testo och deca r ju knt fr att dda libidon men jag har inte krt kombon med dbol s jag kan ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in