• 1
  • 2
2013-02-17, 19:58
Medlem
Rippless avatar
r det ngon mer n jag som spelar Candy Crush Saga p iPhone / Facebook? Det r ett spel som r identiskt med Bejeweled, fast med uppdrag i sig. Otroligt beroendeframkallande och kul spel (nr man klarar av banan). Vldigt svrt r det ocks!

Hr kan vi diskutera spelet i helhet, vilka levels som r i princip omjliga och hur man ska gra p vissa levels. Jag r fast p level 33, helt omjlig att klara.
Citera
2013-02-17, 20:02
Medlem
Kristofer.s avatar
Ngra tips p hur man fr massor med pong? taktik?
Citera
2013-02-17, 20:06
Medlem
Linkaans avatar
Nej, men jag vet mer n vl att det existerar. Kommer fr fan frfrgningar dagligen p Facebook..
Citera
2013-02-17, 20:18
Medlem
tOpOffs avatar
Spelet har ett enda syfte och det r att lura folk p pengar. Att byta frg p en karamell kostar 200 kr och detta grs p ett knapptryck av ett barn. cklas bara av det ...

Sedan r sjlva spelet rtt skoj, trkigt att de ndrade musiken i senaste updaten.
Citera
2013-02-17, 20:20
Medlem
Kinman.s avatar
La ner spelet runt lvl 40. Ganska uppenbart att dom gr spelet s svrt bara fr man ska bli lockad att kpa de dyra hjlpmedlen m.m som du kan f till spelet. Och s jvla kul heller r det inte s det r vrt att slsa massa av sin tid p en och samma level och bli sur p kuppen.....
Senast redigerad av Kinman. 2013-02-17 kl. 20:22.
Citera
2013-02-17, 20:46
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinman.
La ner spelet runt lvl 40. Ganska uppenbart att dom gr spelet s svrt bara fr man ska bli lockad att kpa de dyra hjlpmedlen m.m som du kan f till spelet. Och s jvla kul heller r det inte s det r vrt att slsa massa av sin tid p en och samma level och bli sur p kuppen.....

Det r verkligen s, att kpa saker r svindyrt. Jag kommer aldrig att gra det, i s fall slutar jag hellre att spela. Dock s r det ett bra tidsfrdriv, men det r jobbigt att man mste vnta om man fr game over.
Citera
2013-02-17, 21:00
Medlem
Tycker spelet r skitkul och frustrerande. Kommer sluta tills jag vinner.
Citera
2013-02-17, 21:06
Medlem
Kinman.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripples
Det r verkligen s, att kpa saker r svindyrt. Jag kommer aldrig att gra det, i s fall slutar jag hellre att spela. Dock s r det ett bra tidsfrdriv, men det r jobbigt att man mste vnta om man fr game over.

Jo, bra tidsfrdriv r det, s det ker vl upp om jag inte har ngot att gra. Men som sagt, lgger hellre av med skiten n att kper ngot.
Citera
2013-02-17, 22:14
Medlem
Hade vl aldrig trott att mitt frsta inlgg p flashback skulle handla om candy crush, men det r vl andra sidan inte smre n ngot annat mne. :-)

Hur som helst s kan jag trsta er med att jag r p level 213, och jag har inte lagt en spnn p dyra hjlpmedel. S det gr att ta sig igenom gratis. Dremot underlttar det enormt om man har mnga vnner som spelar och skickar liv.
Citera
2013-02-17, 22:44
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varevargen
Hade vl aldrig trott att mitt frsta inlgg p flashback skulle handla om candy crush, men det r vl andra sidan inte smre n ngot annat mne. :-)

Hur som helst s kan jag trsta er med att jag r p level 213, och jag har inte lagt en spnn p dyra hjlpmedel. S det gr att ta sig igenom gratis. Dremot underlttar det enormt om man har mnga vnner som spelar och skickar liv.

Hur i helvete kom du frbi level 33?
Citera
2013-02-17, 23:46
Medlem
Extras avatar
Kom till level 36 men la ner dr, orkar inte f ihop alla biljetter man behver fr att ta sig vidare
Citera
2013-02-18, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ripples
Hur i helvete kom du frbi level 33?

Det r ju svrt att sga exakt hur, men som p dom flesta banorna handlar det ju om att med lite skicklighet och mycket tur anvnda specialkaramellerna. P just den hr banan r det vl frmst randiga som r till hjlp.

Lycka till, du har bde lttare och svrare banor framfr dig! ;-)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in