• 1
  • 2
2013-02-18, 20:40
Medlem
Åkte till Norge för 1 månad sedan och är medlem i en Svensk Styrkelyftsklubb i STHLMS området. Torskade dessvärre för doping idag i Norge då jag skrivit på för en styrkelyftsklubb här. Kommer dem att meddela min svenska klubb?

Kommer dem att meddela mitt jobb här i Norge?

Vänligen svara!

MVHw
Citera
2013-02-18, 21:43
Medlem
razor-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettinject
Åkte till Norge för 1 månad sedan och är medlem i en Svensk Styrkelyftsklubb i STHLMS området. Torskade dessvärre för doping idag i Norge då jag skrivit på för en styrkelyftsklubb här. Kommer dem att meddela min svenska klubb?

Kommer dem att meddela mitt jobb här i Norge?

Vänligen svara!

MVHw
Är du aktivt tävlande i IPF så meddelas din svenska klubb.
Citera
2013-02-18, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razor-x
Är du aktivt tävlande i IPF så meddelas din svenska klubb.

Gjorde en Serietävling förra året i MAJ. Annars har jag inte gjort någon tävling alls.
Citera
2013-02-18, 22:09
Medlem
Jag har för mig jag fick licens för 1 år vid tillfället i MAJ förra året.
Citera
2013-02-18, 22:19
Medlem
Beror lite på vilka förbund din norska klubb är anslutna till. Om det är mer internationellt samarbetar de flesta med WADA på ett eller annat sätt och då kommer det komma fram när du ska tävla nästa gång alt att din klubb upptäcker att din tävlingslicens dras in. Om du inte tävlar så nej då kommer de inte få veta något.
Citera
2013-02-19, 16:31
Medlem
MisterTees avatar
Hur lyckades du åka fast? Om man får fråga.
Citera
2013-02-19, 19:20
Medlem
Måste jag betala något i ersättning eller sådär? Det är en amatör klubb i Norge. Hur ser påföljderna ut? Måste jag prata med tränare osv?
Citera
2013-02-19, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterTee
Hur lyckades du åka fast? Om man får fråga.

Slumpmässig check på gymmet!
Citera
2013-02-19, 19:24
Medlem
BMEs avatar
Du får väll ha hur mycket skit i kroppen som helst i norge sålänge du inte tänkt tävla för din klubb?
Citera
2013-02-19, 19:38
Medlem
Jag blev medlem på en styrkelyftsklubb men har inte gjort eller tänkt göra någon tävling.
Hjälp mig med situationen. Vill att det inte ska vara några påföljder som att de meddelar jobb osv
Citera
2013-02-19, 19:46
Medlem
BMEs avatar
Hur ser ditt medlemskap ut? Möjligt att det står att det ger dig rätten att tävla? Då är du pippad tyvärr.
Citera
2013-02-19, 20:05
Medlem
Man har ju gjort sig förtjänt av det så! Men då jag fixade licens i Sverige föregående år borde väll den ha gått ut vid årskiftet? Därav ingen risk till kontakt med min svenska klubb?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in