Åkte till Norge för 1 månad sedan och är medlem i en Svensk Styrkelyftsklubb i STHLMS området. Torskade dessvärre för doping idag i Norge då jag skrivit på för en styrkelyftsklubb här. Kommer dem att meddela min svenska klubb?
Åkte till Norge för 1 månad sedan och är medlem i en Svensk Styrkelyftsklubb i STHLMS området. Torskade dessvärre för doping idag i Norge då jag skrivit på för en styrkelyftsklubb här. Kommer dem att meddela min svenska klubb?
Kommer dem att meddela mitt jobb här i Norge?
Vänligen svara!
MVHw
Är du aktivt tävlande i IPF så meddelas din svenska klubb.
Beror lite på vilka förbund din norska klubb är anslutna till. Om det är mer internationellt samarbetar de flesta med WADA på ett eller annat sätt och då kommer det komma fram när du ska tävla nästa gång alt att din klubb upptäcker att din tävlingslicens dras in. Om du inte tävlar så nej då kommer de inte få veta något.
Jag blev medlem på en styrkelyftsklubb men har inte gjort eller tänkt göra någon tävling.
Hjälp mig med situationen. Vill att det inte ska vara några påföljder som att de meddelar jobb osv
Man har ju gjort sig förtjänt av det så! Men då jag fixade licens i Sverige föregående år borde väll den ha gått ut vid årskiftet? Därav ingen risk till kontakt med min svenska klubb?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!