• 4
  • 5
2024-12-29, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Som mångs skriver, benso. Har hela veckor som är totalt utraderade, har ingen aning om vad jag gjorde.
Sen alkohol förstås. En fylla kallas ju en bläcka av en anledning.

En liten bubblare skulle jag säga är tunga doser hallucinogener. Kommer ihåg när jag och en polare trippade för länge sen. Ingen aning om hur det ens började, men vi sitter och skrattar så vi håller på att få magknip. Plötsligt så måste jag bara fråga: "Varför skrattar vi?" och polaren svarar efter att ha funderat ett tag "För att du hela tiden glömmer bort varför vi skrattar". Tror vi satt så säkert en halvtimma där jag frågade en gång i minuten och allt bara började om.
Hahahaha det där med hallucinogener låter ju bara för sjukt 😅 kul att du delar med dig
Citera
2025-01-02, 00:04
Medlem
Mr.RedHats avatar
Tveklöst benzo. Har gigantiska minnesluckor från när jag var i 20-års åldern.
Citera
2025-01-02, 15:55
Medlem
crintegrals avatar
Cannabis påverkar väl minnet relativt mycket?
Citera
2025-01-03, 15:26
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crintegral
Cannabis påverkar väl minnet relativt mycket?
Ja. Men de som röker varje dag märker ju inte av det förrän de varit nyktra i minst ett halvår.
Citera
2025-01-03, 16:21
Medlem
även högre doser av phenibut bör nämnas. en obehaglig bieffekt är att glömma bort saker man annars absolut inte skulle glömma bort, t ex orden "katt" och "äpple". effekten ifråga förstärks markant om man dessutom råkar dricka ett glas öl eller vin utan att tänka sig för.
Citera
2025-01-03, 19:51
Medlem
SvampDamp.s avatar
Bensodiazepiner, enligt mig. Hört talas om att det precis som alkohol påverkar GABA och kan ge demens.
Citera
2025-01-04, 09:30
Medlem
Bensodiazepiner.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem