Som mångs skriver, benso. Har hela veckor som är totalt utraderade, har ingen aning om vad jag gjorde.
Sen alkohol förstås. En fylla kallas ju en bläcka av en anledning.
En liten bubblare skulle jag säga är tunga doser hallucinogener. Kommer ihåg när jag och en polare trippade för länge sen. Ingen aning om hur det ens började, men vi sitter och skrattar så vi håller på att få magknip. Plötsligt så måste jag bara fråga: "Varför skrattar vi?" och polaren svarar efter att ha funderat ett tag "För att du hela tiden glömmer bort varför vi skrattar". Tror vi satt så säkert en halvtimma där jag frågade en gång i minuten och allt bara började om.
Hahahaha det där med hallucinogener låter ju bara för sjukt 😅 kul att du delar med dig
även högre doser av phenibut bör nämnas. en obehaglig bieffekt är att glömma bort saker man annars absolut inte skulle glömma bort, t ex orden "katt" och "äpple". effekten ifråga förstärks markant om man dessutom råkar dricka ett glas öl eller vin utan att tänka sig för.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!