Tja, jag har funderar på detta ett tag nu ang fjärrstyrandes det har funnits ett tag och utvecklingen har gått fort, min fråga är finns det något fjärrstyrnings program som stödjer Direct3D eller dylikt så man kan streama spel från sin stationära till tex en mindre laptop över internet eller lan, därför jag funderar är för att jag vill ha en kraft full dator för spel och film redigering autocad osv utan att behöva köpa en laptop för 30 k och istället köpa mig en stationär med bra prestandas och en tablet eller nått med mus och tagentbord så jag kan spela spel på osv: ja ni fattar grejen. Kom gärna med tips och info om programvaror, jag har hittat kainy som just nu fungerar för iphones och andriod men jag vill ha något som även fungerar för laptops, och om detta nu skulle gå hur tror ni konsekvenserna blir på spel/användar upplevelsen?? Vilka risker medför detta?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!