Citat:
Ursprungligen postat av
Chester.Molester
Svårt att förklara känslan men jag var helt borta stundvis. Klart jag visste att jag käkat änglatrumpet men hela hjärnan var borta på något vis samt att hallucinationerna var så pass verkliga att det inte gick att urskilja dem från det som var verklighet.
Det är just det som gör deliriska droger så farliga och lömska. Det kvittar att du vet, är stabil och redo. Det du ser, hör, och känner är så obehagligt verkligt att det är irrelevant om du vet att det är förmodlingen en hallis. Det går inte att förbli orädd när en äcklig demon stirrar på dig från din väns ansikte. Ren demonisk ondska i blicken. "Jag vill förgöra dig". Jag blev drogad på ett rave med något som påminner om detta du beskrev. Så jag var inte ens mentalt redo eller förväntade mig en full blow delirium-psykos. Det var något som jag aldrig kommer glömma. Har PTSD från det och förlorat alla vänner den kvällen. Jag blev paralyserad av rädslan. Kunde inte gå själv, det var som att något besatte mig och jag kunde inte använda min kropp. Än idag vet jag inte om det var hallucinationer eller om det verkligen var sant. Så verkligt är de här sakerna.