2013-02-21, 01:19
Medlem
Tnkte brja ladda upp lite gameplay med commentary p tuben
Har mrkt att det finns hur mnga som helst som lgger ut commentarys och att det frmodmigen r rtt svrt att bli stor.
Antingen s kr man p horror games/solo plays som t.ex. PewDiePie eller s kr man p lite mer hardcore gaming som t.ex. Tejbz.
Fr att kunna bli lika stor som dem mste man ha ngot unikt, ngot som ingen brukar se. Jag hade t.ex. Inte kunnat g in i Amnesia och sedan plocka upp stolar, statyer och brjar prata med dem (PewDiePie gr s, fr att hlla sitt commentary uppe pch fr att vara rolig) eller att ha ett nice cod klipp dr jag sger: What is up guys, my name is (...) and "to the face to the face" (Tejbz sger detta som ett av sina "citat")
S vad jag vill ha r tips p ngot unikt som tittarna inte brukar se/hra. Ifall ni nu vill dela med er av era hemliga YouTube tips! r dr ngon som sitter p en grym id som inte hade tnkt att anvnda den sjlv fr grna dela med sig!!
Kanske ngon nice hlsningfras, ider p commentarys, till vilka spel, vilken humor man ska ha, hur man underhller sina tittare helt enkelt! Tack p frhand //PreviousGod
Citera
2013-02-21, 01:23
Medlem
Spela inte utvecklingsstrd som bla. pewdie gr, bara strigt. Frsk dremot att lta glad, framt, positiv.

Trist att kolla p folk som mumlar i commentaries, och det verkar inte g ngot vidare fr dom heller.
Citera
2013-02-21, 01:26
Medlem
DelGriffiths avatar
Filmproduktion -> Spelrelaterat

/Mod
Citera
2013-02-21, 01:43
Medlem
donaukinds avatar
Spela bara p och lt det komma spontant, tvinga inte dig sjlv att prata eller dampa runt som pewdiepie. Kolla upp agentjr nr han lirar silent Hill, han r trevlig att lyssna p. Dopefish r strig ibland men riktigt rolig med sitt skratt.

Lycka till
Citera
2013-02-21, 02:14
Medlem
HugSeals avatar
Jag varierar mycket i smak. t.ex. chuggaconroy som r vldigt informativ men har en tendens att skratta flr mycket t sina egna kassa skmt funkar ibland. Helloween och kikoskia r mer sarkastiska britter vilket brukar funka

Men spelar du enroll kommer du troligen spela ver och eventuellt hora ut dig fr att f ngra billiga skratt vilket iallafall jag ser ner p vldigt.
Citera
2013-02-21, 08:44
Medlem
lcdtvs avatar
Var bara glad, frsk inte gra ngot du tror publiken kommer gilla. Gr ngot du gillar, om du har en skn personlighet kommer du lyckas.

Jag personligen tycker det r trist med bara 1 som pratar, mycket roligare med 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in