Tnkte brja ladda upp lite gameplay med commentary p tuben
Har mrkt att det finns hur mnga som helst som lgger ut commentarys och att det frmodmigen r rtt svrt att bli stor.
Antingen s kr man p horror games/solo plays som t.ex. PewDiePie eller s kr man p lite mer hardcore gaming som t.ex. Tejbz.
Fr att kunna bli lika stor som dem mste man ha ngot unikt, ngot som ingen brukar se. Jag hade t.ex. Inte kunnat g in i Amnesia och sedan plocka upp stolar, statyer och brjar prata med dem (PewDiePie gr s, fr att hlla sitt commentary uppe pch fr att vara rolig) eller att ha ett nice cod klipp dr jag sger: What is up guys, my name is (...) and "to the face to the face" (Tejbz sger detta som ett av sina "citat")
S vad jag vill ha r tips p ngot unikt som tittarna inte brukar se/hra. Ifall ni nu vill dela med er av era hemliga YouTube tips! r dr ngon som sitter p en grym id som inte hade tnkt att anvnda den sjlv fr grna dela med sig!!
Kanske ngon nice hlsningfras, ider p commentarys, till vilka spel, vilken humor man ska ha, hur man underhller sina tittare helt enkelt! Tack p frhand //PreviousGod