2022-09-10, 10:37
Medlem
rockypatel66s avatar
Bypass Paywalls clean addon till firefox

Någon som använder Bypass Paywalls till firefox som kommer förbi betalväggen på aftonbladet? Har testat men får fortfarande fram betalväggen. Har även försökt lägga till manuellt men utan framgång.
Citera
2022-09-10, 10:52
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Har du testat om andra supportade sidor funkar med din installation?
Citera
2022-09-10, 10:56
Medlem
rockypatel66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Har du testat om andra supportade sidor funkar med din installation?

Ja, t.ex Dagens industri fungerar utmärkt.
Citera
2022-09-18, 06:06
Medlem
0xgh64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
firefox är en av få som tillåter automatisk rensning av allt när man stänger ner fönstrena.

Chrome, Chromium, Firefox, Tor och nån nämnde Edge så vadå en av få som tillåter automatisk rensning?

Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Igår rensade jag alla kakor i webbläsaren. Adresserna fanns kvar i sökfältet efteråt så jag upprepade processen flera gånger. Det stod efter varje gång att det fanns 0,00 kb lagrat, men alla adresser är kvar. Det enda som har ändrats är att jag har loggats ut från de sajter som jag hade permanent inloggning på. Ska det verkligen vara så här?

Cookies är vad ex Facebook använder för att autentisera att det är du som loggar in, dom är sparade i din browser så du slipper logga in och ut varje gång du stänger ner. Stäng av auto sync radera cache, history och sätt på auto sync igen borde det rensa historiken på alla enheter du är inloggad på.
Citera
2022-09-18, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0xgh64
Chrome, Chromium, Firefox, Tor och nån nämnde Edge så vadå en av få som tillåter automatisk rensning?

Cookies är vad ex Facebook använder för att autentisera att det är du som loggar in, dom är sparade i din browser så du slipper logga in och ut varje gång du stänger ner. Stäng av auto sync radera cache, history och sätt på auto sync igen borde det rensa historiken på alla enheter du är inloggad på.

Var finns den inställningen i chrome?
Citera
2022-09-18, 09:09
Medlem
qaaqs avatar
Citat:

Ok, så var det intw förr iaf. Firefox har alltid haft det. Man ska inte ens behövs tänka på att rensa och göra ett val. Man ska bara stänga fönstret och allt ska försvinna. aldrig varit så på chrome vad jag sett.
Citera
2022-09-18, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
Var finns den inställningen i chrome?
Citat:
aldrig varit så på chrome vad jag sett.

chrome://settings/cookies
Sen
https://pic8.co/sh/hEzbyv.png
Citera
2022-09-18, 19:42
Medlem
0xgh64s avatar
Citat:
Ok, så var det intw förr iaf. Firefox har alltid haft det. Man ska inte ens behövs tänka på att rensa och göra ett val. Man ska bara stänga fönstret och allt ska försvinna. aldrig varit så på chrome vad jag sett.
Vad surfar folk riktigt på när folk är så paranoida haha
Citera
2022-09-18, 23:02
Medlem
qaaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GleefulGoshawk61
chrome://settings/cookies
Sen
https://pic8.co/sh/hEzbyv.png
finns inte på min android-app
Citera
2022-09-18, 23:07
Medlem
qaaqs avatar
Citat:
Vad surfar folk riktigt på när folk är så paranoida haha
ja med tanke på hur mycket google signalspanar på personerna, bör man va vaksam. Jag har inget att dölja men hatar avlyssning och riktad reklam.
Google läser dina mail, sms och lyssar av dina samtal tex
Senast redigerad av qaaq 2022-09-18 kl. 23:09.
Citera
2022-09-19, 12:07
Medlem
Citat:
finns inte på min android-app
På Android bör du gå över till Brave. Finns ingen anledning att plåga sig själv med en sämre upplevelse.
Citera
2022-09-19, 13:42
Medlem
qaaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GleefulGoshawk61
På Android bör du gå över till Brave. Finns ingen anledning att plåga sig själv med en sämre upplevelse.
har redan firefox och minibrowser som fyller mina krav
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in