Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-19, 00:04
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockypatel66
Är det fler som nerladdningar "misslyckade" när filerna är större, i detta fall 7 Gb? Fungerar på mindre filer men större så går den klart, men står som misslyckad.
Du råkar inte ha en gammal dator som inte kan hantera filer större än 4gb.
Fat32 hårddisk.
Låter osannolikt men en möjlighet.
Citera
2022-06-19, 09:32
Medlem
rockypatel66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantywanker
Du råkar inte ha en gammal dator som inte kan hantera filer större än 4gb.
Fat32 hårddisk.
Låter osannolikt men en möjlighet.

Nej, har en relativt ny dator.

Fungerar med Chrome.

Edit:
Det gäller även när jag testar på en Macbook.
Senast redigerad av rockypatel66 2022-06-19 kl. 09:43. Anledning: tillägg
Citera
2022-06-28, 20:41
Medlem
Jag får problem på Flashback när jag använder Firefox då jag trycker på knappen för att komma till det sista olästa meddelandet. Oftast kommer jag 1-2 meddelanden för långt ner. Har testat med att köra Firefox utan extensions men det hjälper inte. Om jag istället använder Chrome fungerar det som det ska. Är det någon annan som har råkat ut för detta och har en lösning?
Citera
2022-07-23, 15:21
Medlem
Harry_s avatar
tips på fungerande gratis tillägg som gör om youtube till mp3 ?
testa gärna innan tips
Citera
2022-07-23, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
tips på fungerande gratis tillägg som gör om youtube till mp3 ?
testa gärna innan tips

När jag har laddat ner något från YT som jag velat ha i mp3-format så har jag gjort det i två steg: dels youtube-dl för att ladda ner sakerna från YT, och sedan något annat passande program för att strippa bort video-informationen och göra om ljudet till mp3:a. Eftersom jag har det på datorn har jag använt ffmpeg, men det borde gå att använda andra program.
Citera
2022-07-23, 17:32
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xpqr12345
När jag har laddat ner något från YT som jag velat ha i mp3-format så har jag gjort det i två steg: dels youtube-dl för att ladda ner sakerna från YT, och sedan något annat passande program för att strippa bort video-informationen och göra om ljudet till mp3:a. Eftersom jag har det på datorn har jag använt ffmpeg, men det borde gå att använda andra program.

vill göra det direkt
håller på o testar den här får se hur länge den håller
https://addons.mozilla.org/sv-SE/fir...e-to-mp3-wext/
Citera
2022-08-31, 06:08
Medlem
Varför minns Mozilla Firefox alla sajtadresser efter kakrensning?

Igår rensade jag alla kakor i webbläsaren. Adresserna fanns kvar i sökfältet efteråt så jag upprepade processen flera gånger. Det stod efter varje gång att det fanns 0,00 kb lagrat, men alla adresser är kvar. Det enda som har ändrats är att jag har loggats ut från de sajter som jag hade permanent inloggning på. Ska det verkligen vara så här?
Citera
2022-08-31, 06:13
Medlem
Historiken har inget med cookies att göra, rensa den istället så kommer det säkert gå bättre. I framtiden kan jag rekommendera incognito mode när du ska pilla på lillen.
Citera
2022-08-31, 06:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Igår rensade jag alla kakor i webbläsaren. Adresserna fanns kvar i sökfältet efteråt så jag upprepade processen flera gånger. Det stod efter varje gång att det fanns 0,00 kb lagrat, men alla adresser är kvar. Det enda som har ändrats är att jag har loggats ut från de sajter som jag hade permanent inloggning på. Ska det verkligen vara så här?
Antagligen för att du är inloggad på ditt Firefox-konto.
Citera
2022-08-31, 06:29
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Det är webbhistoriken du ska radera. Har annan läsare än du, men testa Ctrl+Skift+Del.
Senast redigerad av Stormpiskare 2022-08-31 kl. 06:32.
Citera
2022-08-31, 06:51
Medlem
qaaqs avatar
firefox är en av få som tillåter automatisk rensning av allt när man stänger ner fönstrena.
Citera
2022-08-31, 06:53
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
firefox är en av få som tillåter automatisk rensning av allt när man stänger ner fönstrena.
Samma med Edge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in