2013-04-30, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intryck
Exakt vilka debatter som blir resultatet nr den isolationistiska+rasbiologiska parten (jag) vl har kallat sig fr rasist, r vad vi ska testa, om anvndaren Rationalisterna (eller annan antirasist) vill brja med att svara p fljande frga:

Tycker du att faktumet att endast 5-10% av de rstberttigade aktivt protesterar mot flyktingpolitiken, betyder grnt ljus att slppa in vilka folkgrupper som helst, oavsett respektive grupps CV nr det gller att skapa samhllen?

terigen undvek du min frga som fr saker till sin spets, vilket r mer lttfrsttt. Kra framt med budskapet i en snabb, lcker och attraktiv Ferrari (antivit) eller ja, Volvo 140 (rasist)?

Du vill bevisa ngon pong med en enda antirasist/antivit individ jmfrt med vad hela samhllet skrikit oss i ansiktet i 30+ r.

"Rasist" slaktar ett meterlngt argument, ett enda starkt och effektivt ord som fokuserar p motstndaren. "Rasist" betyder satanism, ondska o.s.v. just fr att antivita ger ordet. k fr all del till domstolen med en Volvo 140 och ha en juridisk strid om copyrighten i 50 r till, sg till oss nr den antivita domstolen dmer i din favr.

Om det d finns tillrckligt Vita kvar att bry sig vid det laget, det vill sga?
2013-04-30, 17:32
Medlem
Intrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
terigen undvek du min frga som fr saker till sin spets, vilket r mer lttfrsttt. Kra framt med budskapet i en snabb, lcker och attraktiv Ferrari (antivit) eller ja, Volvo 140 (rasist)?

Du vill bevisa ngon pong med en enda antirasist/antivit individ jmfrt med vad hela samhllet skrikit oss i ansiktet i 30+ r.

"Rasist" slaktar ett meterlngt argument, ett enda starkt och effektivt ord som fokuserar p motstndaren. "Rasist" betyder satanism, ondska o.s.v. just fr att antivita ger ordet. k fr all del till domstolen med en Volvo 140 och ha en juridisk strid om copyrighten i 50 r till, sg till oss nr den antivita domstolen dmer i din favr.

Om det d finns tillrckligt Vita kvar att bry sig vid det laget, det vill sga?

Och fr varje rasist som kallar sig rasist s frknippas ordet med mindre ondska. Det r enkelt. "Rasist" betyder ondska fr att ingen vgar personifiera det med sig sjlv, samtidigt som antirasisterna fortstter anvnda rasistkortet.
2013-04-30, 17:39
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Och fr varje rasist som kallar sig rasist s frknippas ordet med mindre ondska. Det r enkelt. "Rasist" betyder ondska fr att ingen vgar personifiera det med sig sjlv, samtidigt som antirasisterna fortstter anvnda rasistkortet.
Jag vill inte bo i ett land som styrs av "rasister", jag vill bo i ett land som styrs av vita, normala mnniskor.
2013-04-30, 17:46
Medlem
Citat:

Om fler kallar sig 'nassesvin' s kommer folk som utmlas som "nassesvin" att accepteras mer! Precis som nr det rapporteras om fler s kallade 'mrdare', d blir folk mer frstende, och allmnheten krver frre insatser att bekmpa "mrdare".

Och medan man brkar om vad "rasist" egentligen ska betyda kunde man ha stadkommit dumheter som att faktiskt stta press p fienden och sl dem med 'antivit' tills vanliga Vita inser deras antivita folkmordspsykopati och agerar drefter.

Kul va?
2013-04-30, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Jag vill inte bo i ett land som styrs av "rasister", jag vill bo i ett land som styrs av vita, normala mnniskor.

+1, och + flera miljoner vanliga Vita mnniskor drtill.

Man r inget jvla cirkusfreak eller str ut fr att man vill se Vita, sitt folk, existera.

Antivita och deras slavar vill framstlla vanliga Vita som ngot cirkusfreak, men vi r och frblir inget mer n normala som inte vill utrota en hel ras!
2013-04-30, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum

Instmmer helt!!

Dremot s skulle jag grna styras av mnniskor som vra motstndare kallar rasister.

Jag blir grna anklagad fr att vara rasist, men det r inget som jag frivilligt skulle kalla mig sjlv.
2013-04-30, 18:12
Medlem
Intrycks avatar
Citat:
+1, och + flera miljoner vanliga Vita mnniskor drtill.

Man r inget jvla cirkusfreak eller str ut fr att man vill se Vita, sitt folk, existera.

Antivita och deras slavar vill framstlla vanliga Vita som ngot cirkusfreak, men vi r och frblir inget mer n normala som inte vill utrota en hel ras!

r folk som kallar sig sjlva fr rasister cirkusfreaks?
2013-04-30, 18:28
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Hr har vi en som vgar sga vad h*n str fr! De flesta rasisterna hr viker sig dubbelt baklnges fr att argumentera fr rasism utan att framst som rasister. Nu fr Intryck t.o.m skll av dem fr sin raka hllning.
Om alla hade samma instllning som Intryck skulle vi slippa en massa metadiskussioner om "antivit", IQ och genetik. St fr vad ni r s gr det att diskutera rakt p sak.

Jag hller med om att rasister br kalla sig rasister och inte invandringskritiker. r man rasist, erknn det. P din politiska planhalva r dock hyckleriet och frnekandet flerfallt strre. Ni vill inte ens erknna det uppenbara, att ni r anti-vita. Det frekommer dock att en och anna sfi-blatte tittar in p forumet och rligt och uppriktigt uttrycker sitt hat mot vita och svennar. De str dessutom fr det istllet fr att hyckla om det som du och dina gelikar.
2013-04-30, 19:02
Medlem
SFC1977s avatar
He he alla ska vara s skitviktiga.....skitsmarta....skitfinurliga.....nu mera!
Alla ska rdda ngot rdda ....bina, rdda myran...trden...rdda rasen...rdda naturen!
Som om jorden och naturen behver vr hjlp!
2013-04-30, 19:04
Medlem
Citat:
r folk som kallar sig sjlva fr rasister cirkusfreaks?

"Rasism" r cirkusfreaks i folkmassornas gon. Erknner du dig sjlv som "rasist" r du en cirkusfreak som frsker verka normal nr han r inlst i sin bur dr folk skrattar t honom.

Jag har inget behov av att vara cirkusfreak i folks gon, jag har behov av att se till mitt folks vlmende som alla vanliga Vita mnniskor. Och drfr kan jag leva utan en massa etiketter hit och dit och bara "vara", vilket r en vanlig Vit mnniska.
Senast redigerad av R3kyl 2013-04-30 kl. 19:18.
2013-04-30, 19:50
Medlem
Intrycks avatar
Citat:
"Rasism" r cirkusfreaks i folkmassornas gon. Erknner du dig sjlv som "rasist" r du en cirkusfreak som frsker verka normal nr han r inlst i sin bur dr folk skrattar t honom.

Jag har inget behov av att vara cirkusfreak i folks gon, jag har behov av att se till mitt folks vlmende som alla vanliga Vita mnniskor. Och drfr kan jag leva utan en massa etiketter hit och dit och bara "vara", vilket r en vanlig Vit mnniska.

Ja, men etiketter behvs om man inte bara vill "bara vara", utan ven vill bidra till att gra framsteg i debatten.

Och dr knns det snarare som att det r de som uppfinner nya skitndiga benmningar fr samma rasism, som framstr som cirkusfreaks.
2013-04-30, 19:56
Medlem
Roburs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
Instmmer helt!!

Dremot s skulle jag grna styras av mnniskor som vra motstndare kallar rasister.

Jag blir grna anklagad fr att vara rasist, men det r inget som jag frivilligt skulle kalla mig sjlv.

Jag vervgde att inkludera tidspilen i min tagline men avstod. Hade redan en episk frn samma avsndare. Jag ser dock att du snappade upp denna godbit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in