2013-03-23, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Om vr "ras" blandas ut r det fr att svenskar vljer att gra s, vilket du inte har ngon bestmmandertt ver. Du kan hlla din egen tt ren om du s nskar, vilket r din frihet.

Nej. Det r p grund din typ av politik. Fr att blanda opp s mste det finnas oppblandarmaterial. Och vad gller det s r du militant.

Citat:

Du har i vrigt fortfarande inte visat en artikel frn en relativt seris tidning som sger "det r bra att svenskarna frsvinner". S detta r bara dina vanfrestllningar eller?

Vilken tidning r emot detta?

Citat:

Nej det r inte jmfrbart med Nordkorea, det r vad som kallas "demokrati". Majoritetens rster bestmmer vilka som styr landet, dessa gr beslut p sina vljares vgnar. r man inte njd med majoritetsbeslutet fr man helt enkelt flytta.

Likheten med Nordkorea r just grundtanken att man inte ska komma undan din politik. I Nordkorea r folk fngar. Visst, som du sger s kan man flytta i Sverige till ett stlle dr det bara r ngra f skattefuskande, knarklangande pizzerior. Men den intention du har r att dessa stllen ska bli frre. Du r en militant politik som ska stadkomma det. Och inte bara i Sverige, utan ver allt i vrlden dr det finns vita mnniskor. Ingen ska f komma undan.

Citat:

Ingen tvingar dig att lra dig, lyssna eller tro p ngot. Bor du i ett invandrarttt omrde r det ditt val om du r vuxen.

Men din politik gr ut p att gra fler omrden invandrartta. Detta r medvetet.
2013-03-23, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Frgan som du hnger upp dig p har heller inte ngon strre betydelse i detta sammanhang. Det gllde anvndningen av den hjrndda frasen "antirasist r ett kodord fr antivit".

Du r antivit, men du kallar dig antirasist. Allts: antirasist r ett kodord fr antivit. Inte svrare n s, bobban.
2013-03-23, 08:25
Medlem
Citat:
Inte ens detta rcker fr att det skall vara folkmord, det skall dessutom vara i direkt syfte att utrota rasen, annars r det i juridisk mening inte ett folkmord hur mycket du n vill att det ska vara det.

Bra pong hr. Det r just det handlar om. Det finns inga vita i vrlden som ska f komma undan. Det ska till invandring, och sen oppblandning!

Citat:
1) Det rcker inte, det mste vara den direkta avsikten. Ls lagen.

Du r skyldig. Du har en avsikt. Du sger sjlv att folk ska fly... men dit de flyr - r det fredat d? Nej. Absolut inte.
2013-03-23, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Tror att du missfrsttt ngot i mitt tidigare inlgg, men strunt samma.
I vilket land skulle man i dagslget ha anledning att frga om folk har ngot emot att mnniskor med vit hudfrg bostter sig dr?

Nej, och det var just min pong. Inte i ngot land. Det r bara vita mnniskor som ht stlls infr detta. Det r bara fd vita lnder som avses.
2013-03-23, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av carlp
Det du mste frst r att mnniskor r mera olika n bara hudfrgen.
Precis som olika hundraser s har mnniskor olika egenskaper vissa bttre vissa smre
men det finns massor med olika egenskaper.

Biologiskt s drar sig mnniskor till liknande mnniskor, vi trivs bttre med nn som r lik dig sjlv.
Och om man d stter ihop mnniskor med helt olika egenskaper s kommer det skapa obalans
i samhllet det r fakta.

Invandringen som pgr just nu r en industri det handlar inte om humanism det handlar om pengar.
S du borde fatta att det pgr en "antivit" kampanj fast mnga mnniskor som dig tror p det "goda" och faktiskt blir lurade.

Jag antar att du r en "knslomnniska" som resten av den strre delen av befolkningen.

Ja mnniskor r olika, men det r inte relaterat till hudfrg utan till uppvxt, utbildning, samt ens frldrars gener, denna genvariation finns inom alla etniciteter. Mnniskor r med andra ord lika olika innanfr som utanfr den egna "rasen".

Nej det r inte fakta, det r ngot du sjlv just hittade p. Det finns inga bevis fr att man trivs bttre med ngon av samma hudfrg. Har till exempel tv (vita) vnner som inte alls tnder p vita tjejer.

Det e s roligt fr mig nr lurade mnniskor ssom du sjlv kallar alla andra lurade. Det finns ingen dold agenda (eller det finns massvis, men ingen i den aspekten du beskriver). Allt handlar dessutom om pengar, s om det r dligt r i stort sett allt i vrt samhlle dligt.

Nej jag r en "jag skiter i det-mnniska". Kommer negativa effekter till fljd utav att invandrare skulle bli en majoritet rr det mig inte ryggen d jag r dd sedan 80 r tillbaka nr det hnder med nuvarande utveckling.
2013-03-23, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Att du inte tar t dig av hur du fresprkar utrotningen av hela den Vita rasen r vl inget jag kan gra t. Men varje normal person borde ju ha lmnat sdana psykopatiska sikter bakom sig, tycker man?

siktsfrtryck rknas vl inte nr globala organisationer och stater svartmlar, demoniserar och frsker tysta alla som inte stller sig i ledet.

https://www.realisten.se/2013/03/21/...t-nationalism/

Men vad ska man frvnta sig av en antivit som tror sig vara mot siktsfrtryck men i praktiken stdjer bland de vrsta, sociala tyrannier som funnits. Sovjet hade inte kunnat mta sig i hur ordentlig antivit hjrntvttade vissa r!

VArfr skulle jag ta t mig av en frolmpning frn ngon jag saknar respekt fr? JAg fresprkar dessutom ingen utrotning. JAg ser mnskligheten som en enda art och nr en svart har sex med en vit ser jag bara tv mnniskor, inte tv olika mnniskor. Ett barn mellan en svart och en vit har i min mening inte utrotat ngonting utom knslighet fr solen.

Nej "man" tycker inte det, DU, och en minoritet jmlikar tycker det. Ytterst f hgutbildade tycker det, vad sger det dig? Din sikt hr ihop just med dlig bildning.

Det e klart detta skulle rknas det med, det e bara det att inget sdant hnder. Alla har full mjlighet att uttrycka sin sikt och ta del utav vilken information (i stort sett) man vill.

Ja du vill ju starta en kampanj mot alla mjliga saker, sidan som inte hller med dig mste vll f gra det samma? Nationalism r i min mening dyrkan av phittade linjer med mlet att hjrntvtta mnniskor att utfra handlingar i namnet av en symbol som de annars inte hade gjort. S kampanjer mot nationalism r jag fullt bakom, detta r inte siktsfrtryck utan yttrandefrihet.

Fr att frtydliga detta fr dig: siktsfrtryck har inget med att gra huruvida det finns kampanjer mot nationalism eller dylikt, detta r YTTRANDEFRIHET. SIKTSFRTRYCK r nr du frnekas att framfra en sikt, inte nr motstndarsidan utvar sin rttighet att uttrycka sig.

Fr jag frga, vilken utbildningsniv ligger du p? Och vilka r dina huvudmnen? Att personer som r hjrntvttade sger att andra r hjrntvttade r inget ovanligt, Jehovas vittnen sger det hela tiden. Anledningen att jag frgar om utbildning r att lgutbildade har lngt lttare fr att rka ut fr just hjrntvtt. Har du ingen hgre utbildning visar du ganska tydligt tecknena p att just vara hjrntvttad.
2013-03-23, 11:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Nej. Det r p grund din typ av politik. Fr att blanda opp s mste det finnas oppblandarmaterial. Och vad gller det s r du militant.

Vilken tidning r emot detta?

Likheten med Nordkorea r just grundtanken att man inte ska komma undan din politik. I Nordkorea r folk fngar. Visst, som du sger s kan man flytta i Sverige till ett stlle dr det bara r ngra f skattefuskande, knarklangande pizzerior. Men den intention du har r att dessa stllen ska bli frre. Du r en militant politik som ska stadkomma det. Och inte bara i Sverige, utan ver allt i vrlden dr det finns vita mnniskor. Ingen ska f komma undan.

Men din politik gr ut p att gra fler omrden invandrartta. Detta r medvetet.

Vad skulle hindra alla som vill blanda sig att gra det utanfr vra grnser om inte mjligheten fanns hr? Det enda du talar om r allts att frtrycka de personer som vill gra det valet genom att frsvra deras mjligheter?

Ja nu vnder du p argumentet, frgan var vilken tidning som stod fr detta? Kan du inte visa p att ngon av de serisa tidningarna faktiskt str fr detta finns det ingen anledning fr mig att tro p vad du sger. Att sga "vilka str inte fr detta" r inte helt olikt "motbevisa gud". Du r den med bevisbrdan.

S d bevisar du sjlv att vi inte r som Nordkorea d! I sverige har du nmligen full mjlighet att flytta, bde innanfr och utanfr landet. Finland tar inte in mnga flyktingar, flytta dit!

Bevisa att jag fresprkar att platser som jokkmokk ska frsvinna tack.
2013-03-23, 11:39
Bannlyst
Citat:
Bra pong hr. Det r just det handlar om. Det finns inga vita i vrlden som ska f komma undan. Det ska till invandring, och sen oppblandning!

Du r skyldig. Du har en avsikt. Du sger sjlv att folk ska fly... men dit de flyr - r det fredat d? Nej. Absolut inte.

S du har med andra ord sex med invandrare, det r vad du sger? Om inte har du 0 grund fr vad du sger. Nu gr du en "red herring" dock, och frsker vinkla uppmrksamhet frn sjlva frgan. Vi talade om vad lagen sa om folkmord, lagen sger att inget sdant pgr d det som pgr inte stmmer inte p dessa definitioner.

JAg sger inte att folk ska fly, jag bor mitt i mngkulturen och har inga planer p att fly sjlv. Jag sa att man kan vlja att flytta dock. Och platser som Jokkmokk kommer inte bli mngkulturella under vr livstid.

Och det r fredat vart man n tar sig i Sverige, d det inte finns ngra hot utver individniv i Sverige.
2013-03-23, 13:23
Medlem
Citat:
Vad skulle hindra alla som vill blanda sig att gra det utanfr vra grnser om inte mjligheten fanns hr? Det enda du talar om r allts att frtrycka de personer som vill gra det valet genom att frsvra deras mjligheter?

Totalt och rungande fel. Som du sjlv vet s fyller det inget syfte att blanda opp "utanfr vra grnser".

Citat:
Ja nu vnder du p argumentet, frgan var vilken tidning som stod fr detta? Kan du inte visa p att ngon av de serisa tidningarna faktiskt str fr detta finns det ingen anledning fr mig att tro p vad du sger. Att sga "vilka str inte fr detta" r inte helt olikt "motbevisa gud". Du r den med bevisbrdan.

Jag vet inte exakt vad ni pratade om, men pressen r en del av det etablissemang som vill se 1) invandring. 2) oppblandning. Detta r knappast vara en nyhet fr dig. Du menar att media r emot din agenda?

Citat:
S d bevisar du sjlv att vi inte r som Nordkorea d! I sverige har du nmligen full mjlighet att flytta, bde innanfr och utanfr landet. Finland tar inte in mnga flyktingar, flytta dit!

Det hr r en vrdegrund - tycker man inte om din politik s ska man dra. I botten r det en vrdegrundsfrga, den visar p vem du r . Du r sjuk. Djupt in i sjlen.

Och det allra viktigaste med ditt frslag r just att du r militant om att Finland ska ha invandring. Lt vara att den r lg, men den ska ska till. Det mste!

Citat:
Bevisa att jag fresprkar att platser som jokkmokk ska frsvinna tack.

Jag frstr inte ens frgan. Kanske inte var riktad till mig...
2013-03-23, 13:29
Medlem
Citat:
S du har med andra ord sex med invandrare, det r vad du sger?

Frsker du spela ut sinnessjukkortet fr att slippa ansvar? Mycket sjuk frga.

Citat:
Om inte har du 0 grund fr vad du sger. Nu gr du en "red herring" dock, och frsker vinkla uppmrksamhet frn sjlva frgan. Vi talade om vad lagen sa om folkmord, lagen sger att inget sdant pgr d det som pgr inte stmmer inte p dessa definitioner.

Precis tvrtom. Jag ville stta fokus p just sakfrgan. Och det stmmer uppenbarligen in. Nr det gller brott s r avsikten viktig. Du har avsikten.

Citat:
JAg sger inte att folk ska fly, jag bor mitt i mngkulturen och har inga planer p att fly sjlv. Jag sa att man kan vlja att flytta dock. Och platser som Jokkmokk kommer inte bli mngkulturella under vr livstid.

Ok, s din vrdegrund sger fljande: gillar du inte den revolution sdana som jag stadkommer s ska du sticka till ett riktigt avlgset stlle som vi fr tillfllet inte bryr oss om. Dr kan du kanske f leva i fred... men dina barn och barnbarn. Glm det. Dem kommer vi efter. De slipper inte undan.

Detta r ditt politiska frslag. Vad tnker du om dig sjlv? Hur ser du p dig sjlv?

Citat:
Och det r fredat vart man n tar sig i Sverige, d det inte finns ngra hot utver individniv i Sverige.

Men du vill att inget omrde ska vara fredat i hela vrlden. Alla ska med. Blandas bort. Du har avsikten.
2013-03-23, 13:30
Medlem
Citat:
Nej jag r en "jag skiter i det-mnniska". Kommer negativa effekter till fljd utav att invandrare skulle bli en majoritet rr det mig inte ryggen d jag r dd sedan 80 r tillbaka nr det hnder med nuvarande utveckling.

Lgn. Du bryr dig i allra hgsta grad. Det rr dig inte i ryggen? Det r ju precis vad du vill se!
2013-03-23, 13:45
Bannlyst
Citat:
Totalt och rungande fel. Som du sjlv vet s fyller det inget syfte att blanda opp "utanfr vra grnser".

Jag vet inte exakt vad ni pratade om, men pressen r en del av det etablissemang som vill se 1) invandring. 2) oppblandning. Detta r knappast vara en nyhet fr dig. Du menar att media r emot din agenda?

Det hr r en vrdegrund - tycker man inte om din politik s ska man dra. I botten r det en vrdegrundsfrga, den visar p vem du r . Du r sjuk. Djupt in i sjlen.

Och det allra viktigaste med ditt frslag r just att du r militant om att Finland ska ha invandring. Lt vara att den r lg, men den ska ska till. Det mste!

Jag frstr inte ens frgan. Kanske inte var riktad till mig...

Syfte? De som lever i "blandade frhllanden" har knappast ett syfte utanfr krlek, fortplantning och vilka anledningar man nu har frhllanden p grund av.

Det som pratades om var att personen i frga sa "Sveriges tidningar sger att det r bra att det svenska folket dr ut". Jag har inte sett detta skrivet ngonstans. Jag har i vrigt ingen agenda, frsker bara se logiskt p situationen och diskussionen.

Nej, det r inte vad jag sger. Jag vlkomnar motskridande sikter. Det jag sger r att ifall du r s jvla obekvm av mngkulturen, flytta till en plats dr den inte finns. Istllet fr att gnlla ver situationen, gr ngot t din egen situation. Jag gillar inte "snobbar", s jag bor inte i Danderyd, problemet lst.

JAg har inte sagt ett ord om invandring till Finland, s nu hittar du bara p sikter som jag tydligen har. Fr jag hitta p saker du tycker jag med?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in