2013-03-23, 13:57
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Frsker du spela ut sinnessjukkortet fr att slippa ansvar? Mycket sjuk frga.
Precis tvrtom. Jag ville stta fokus p just sakfrgan. Och det stmmer uppenbarligen in. Nr det gller brott s r avsikten viktig. Du har avsikten.
Ok, s din vrdegrund sger fljande: gillar du inte den revolution sdana som jag stadkommer s ska du sticka till ett riktigt avlgset stlle som vi fr tillfllet inte bryr oss om. Dr kan du kanske f leva i fred... men dina barn och barnbarn. Glm det. Dem kommer vi efter. De slipper inte undan.
Detta r ditt politiska frslag. Vad tnker du om dig sjlv? Hur ser du p dig sjlv?
Men du vill att inget omrde ska vara fredat i hela vrlden. Alla ska med. Blandas bort. Du har avsikten.
Precis tvrtom. Jag ville stta fokus p just sakfrgan. Och det stmmer uppenbarligen in. Nr det gller brott s r avsikten viktig. Du har avsikten.
Ok, s din vrdegrund sger fljande: gillar du inte den revolution sdana som jag stadkommer s ska du sticka till ett riktigt avlgset stlle som vi fr tillfllet inte bryr oss om. Dr kan du kanske f leva i fred... men dina barn och barnbarn. Glm det. Dem kommer vi efter. De slipper inte undan.
Detta r ditt politiska frslag. Vad tnker du om dig sjlv? Hur ser du p dig sjlv?
Men du vill att inget omrde ska vara fredat i hela vrlden. Alla ska med. Blandas bort. Du har avsikten.
Nej du sger att Svenska folket tvingas blanda vr "ras", d frgar jag: Har du tvingats att ligga med en mrkhyad? Det r vll ett ganska logiskt antagande att nr du sger "det svenska folket" s mste du iaf mena dig sjlv som delaktig? Men svaret r med andra ord NEJ= Du har inte tvingats.
Nej du drar fokus frn frgan: "Rknas det som pgr i Sverige/EU som folkmord". I juridisk mening r svaret NEJ, denna del av diskussionen kan nu ses som avslutad, svida du inte kan bevisa att jag har fr avsikt att utrota det svenska folket (Jag tycker i vrigt att ett barn frn en Afrikan och en Svensk fdd i sverige r lika svensk som dig eller mig. Att skapa ett barn kan aldrig ses som utrotning juridiskt sett)
DEtta handlar itne om VAD JAG TYCKER. Du verkar ha ftt det runt bakfotan. DEt handlar om VAD SOM HNDER. Jag sger inte att det r rtt eller fel med ngonting i detta lge. Allt jag sger r att om man inte r bekvm med mngkulturen kan man flytta ifrn den istllet fr att gnlla.
Ser man realistiskt p lget s JA: Det svenska folket i majoritet har sttt denna utveckling, drav r det demokratiskt beslutat. OCh NEJ, dina barnbarn kommer inte ha samma chans som du eller jag har att leva i ett "vitt samhlle" svida du inte skapar detta samhlle sjlv, s gr det vet jag, inte svrare n s. Detta r absolut inget att gra med vad jag tycker, det r bara en verblick av vad som i realiteten hnder.
Men ja, jag tror p att sikta mot hgre former av civilisation (just nu r vi klass 0) d detta gynnar hela vr art. I frsta steget involverar detta mngkultur d grnserna mste frsvinna fr att vi ska n vra ml.