2013-03-23, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Frsker du spela ut sinnessjukkortet fr att slippa ansvar? Mycket sjuk frga.

Precis tvrtom. Jag ville stta fokus p just sakfrgan. Och det stmmer uppenbarligen in. Nr det gller brott s r avsikten viktig. Du har avsikten.

Ok, s din vrdegrund sger fljande: gillar du inte den revolution sdana som jag stadkommer s ska du sticka till ett riktigt avlgset stlle som vi fr tillfllet inte bryr oss om. Dr kan du kanske f leva i fred... men dina barn och barnbarn. Glm det. Dem kommer vi efter. De slipper inte undan.

Detta r ditt politiska frslag. Vad tnker du om dig sjlv? Hur ser du p dig sjlv?

Men du vill att inget omrde ska vara fredat i hela vrlden. Alla ska med. Blandas bort. Du har avsikten.

Nej du sger att Svenska folket tvingas blanda vr "ras", d frgar jag: Har du tvingats att ligga med en mrkhyad? Det r vll ett ganska logiskt antagande att nr du sger "det svenska folket" s mste du iaf mena dig sjlv som delaktig? Men svaret r med andra ord NEJ= Du har inte tvingats.

Nej du drar fokus frn frgan: "Rknas det som pgr i Sverige/EU som folkmord". I juridisk mening r svaret NEJ, denna del av diskussionen kan nu ses som avslutad, svida du inte kan bevisa att jag har fr avsikt att utrota det svenska folket (Jag tycker i vrigt att ett barn frn en Afrikan och en Svensk fdd i sverige r lika svensk som dig eller mig. Att skapa ett barn kan aldrig ses som utrotning juridiskt sett)

DEtta handlar itne om VAD JAG TYCKER. Du verkar ha ftt det runt bakfotan. DEt handlar om VAD SOM HNDER. Jag sger inte att det r rtt eller fel med ngonting i detta lge. Allt jag sger r att om man inte r bekvm med mngkulturen kan man flytta ifrn den istllet fr att gnlla.

Ser man realistiskt p lget s JA: Det svenska folket i majoritet har sttt denna utveckling, drav r det demokratiskt beslutat. OCh NEJ, dina barnbarn kommer inte ha samma chans som du eller jag har att leva i ett "vitt samhlle" svida du inte skapar detta samhlle sjlv, s gr det vet jag, inte svrare n s. Detta r absolut inget att gra med vad jag tycker, det r bara en verblick av vad som i realiteten hnder.

Men ja, jag tror p att sikta mot hgre former av civilisation (just nu r vi klass 0) d detta gynnar hela vr art. I frsta steget involverar detta mngkultur d grnserna mste frsvinna fr att vi ska n vra ml.
2013-03-23, 13:59
Bannlyst
Citat:
Lgn. Du bryr dig i allra hgsta grad. Det rr dig inte i ryggen? Det r ju precis vad du vill se!

Nej det r vad du antagit att jag vill se.. JAg bryr mig bara om mngkultur i den aspekten att det r en naturlig del av den mnskliga utvecklingen mot ett grnslst och upplyst samhlle.

Dock s e jag dd d, s det r av mindre vikt fr mig. Fr jag barn hoppas jag iofs att de fr leva i en vrld utan krig etc, och d r mngkulturen frmodligen en ndvndighet, vilket i lngden frmodligen leder till monokultur, dvs en enad kultur.
2013-03-23, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Nej det r vad du antagit att jag vill se.. JAg bryr mig bara om mngkultur i den aspekten att det r en naturlig del av den mnskliga utvecklingen mot ett grnslst och upplyst samhlle.

Igen: avsikten. Du r ute efter oppblandning och vljer att kalla det utveckling. Just att du kallar det utveckling i en positiv mening betyder att du har avsikten. Skyldig.

Citat:
Dock s e jag dd d, s det r av mindre vikt fr mig. Fr jag barn hoppas jag iofs att de fr leva i en vrld utan krig etc, och d r mngkulturen frmodligen en ndvndighet, vilket i lngden frmodligen leder till monokultur, dvs en enad kultur.

Ok, s du fresprkar mngfald. Frneka inte att du gr det. Bortom tramset hr s r det s att ingen r intresserad av att "invandra" till de allra flesta stllen i vrlden. Men dr vita mnniskor finns, ja dit vill folk invandra. Vad du sger r att det inte ska f finnas ngot vitt land i hela vrlden - annars blir det "krig"???

Det hr r global utrotning.
2013-03-23, 16:27
Medlem
Citat:
Nej du sger att Svenska folket tvingas blanda vr "ras", d frgar jag: Har du tvingats att ligga med en mrkhyad? Det r vll ett ganska logiskt antagande att nr du sger "det svenska folket" s mste du iaf mena dig sjlv som delaktig? Men svaret r med andra ord NEJ= Du har inte tvingats.

Precis, du r vldigt militant nr det gller att skapa frutsttningarna fr oppblandning. Det r det jag menar. Du vet att oppblandning kommer att ske om man skapar frutsttningarna (till massiva kostnader). Du r inte redo att brja tvinga till oppblandning, men du r radikal nr det gller att tvinga p frutsttningarna.

Exempelvis: du skulle stdja ett oppblandaravdrag - ett skatteavdrag man fr om man blandar opp. Det r inte tvng. Allts stdjer du.

Citat:
Nej du drar fokus frn frgan: "Rknas det som pgr i Sverige/EU som folkmord". I juridisk mening r svaret NEJ,

Jo, det gr det. Alla kriterier r uppfyllda.

Citat:
svida du inte kan bevisa att jag har fr avsikt att utrota det svenska folket (Jag tycker i vrigt att ett barn frn en Afrikan och en Svensk fdd i sverige r lika svensk som dig eller mig. Att skapa ett barn kan aldrig ses som utrotning juridiskt sett)

Du har upprepade gnger sjlv skrivit att du har det. Se det jag skrev ovan och ven frra inlgget.

Citat:
DEtta handlar itne om VAD JAG TYCKER. Du verkar ha ftt det runt bakfotan. DEt handlar om VAD SOM HNDER.

Absolut.

Citat:
Jag sger inte att det r rtt eller fel med ngonting i detta lge. Allt jag sger r att om man inte r bekvm med mngkulturen kan man flytta ifrn den istllet fr att gnlla.

Jo. Du sger att ptvingad mngkultur till massiva kostnader r rtt.

Precis, du har sagt det. Jag vet det. Och det viktiga med det r att du r militant om att mngkulturen ska fortstta spridas. Ingen ska komma undan. S nr du sger "flytta!", ja d r det bara temporrt. Din ideologi r en jgarideologi. Den gr ut p att jaga folk baserat p hudfrg.

Citat:
Ser man realistiskt p lget s JA: Det svenska folket i majoritet har sttt denna utveckling, drav r det demokratiskt beslutat. OCh NEJ, dina barnbarn kommer inte ha samma chans som du eller jag har att leva i ett "vitt samhlle" svida du inte skapar detta samhlle sjlv, s gr det vet jag, inte svrare n s. Detta r absolut inget att gra med vad jag tycker, det r bara en verblick av vad som i realiteten hnder.

Det hr r viktigt. Du sger "gr det", men samtidigt r du militant om att det ska vara invandring till alla vita lnder. Och oppblandning. Du r ultrarabiat om man enligt lagen inte fr "diskriminera". Vad du gr r att uppmana ngot som inte fr eller kan gras under din typ av regim.

Ganska smutsigt gjort av dig.

Citat:
Men ja, jag tror p att sikta mot hgre former av civilisation (just nu r vi klass 0) d detta gynnar hela vr art. I frsta steget involverar detta mngkultur d grnserna mste frsvinna fr att vi ska n vra ml.

Ok, utrotning av vita mnniskor gynnar alla. Jag hller inte med. Jag skulle sga att det r tvrtom. Vad du gr nu r att motivera folkmord. Det r bra med folkmord fr att.. utan vita mnniskor s kommer vi frn den "lgsta" formen av civilisation.

Ser du det fetmarkerade. Det r inte s att jag mste "bevisa" ngot. Du r helt ppen med dina avsikter.
2013-03-23, 16:32
Medlem
Citat:
Syfte? De som lever i "blandade frhllanden" har knappast ett syfte utanfr krlek, fortplantning och vilka anledningar man nu har frhllanden p grund av.

Ponera fljande: en massa svennehoror och thaifetischister ker utomlands och blandar opp. Bor dr, lever dr. Hur gr det Sverige mngkulturellt - det som du r ute efter?

Citat:
Nej, det r inte vad jag sger. Jag vlkomnar motskridande sikter. Det jag sger r att ifall du r s jvla obekvm av mngkulturen, flytta till en plats dr den inte finns. Istllet fr att gnlla ver situationen, gr ngot t din egen situation. Jag gillar inte "snobbar", s jag bor inte i Danderyd, problemet lst.

Ja, det hr r viktigt. Bra vi att ltar det igen. Du sger: stick om du inte gillar min politik! Men den politik du har gr ut p att frflja mnniskor. Frr eller senare vill du ha dina "trupper" dr ocks. Att mngkulturen ska sprida sig.

Citat:
JAg har inte sagt ett ord om invandring till Finland, s nu hittar du bara p sikter som jag tydligen har. Fr jag hitta p saker du tycker jag med?

Ok, lt sga att Finland stoppar invandringen och skickar hem invandrarna de har. Din reaktion? Kom nu ihg att du nskar dig mngkultur precis verallt.
2013-03-23, 17:55
Medlem
Citat:
VArfr skulle jag ta t mig av en frolmpning frn ngon jag saknar respekt fr? JAg fresprkar dessutom ingen utrotning. JAg ser mnskligheten som en enda art och nr en svart har sex med en vit ser jag bara tv mnniskor, inte tv olika mnniskor. Ett barn mellan en svart och en vit har i min mening inte utrotat ngonting utom knslighet fr solen.

Nej "man" tycker inte det, DU, och en minoritet jmlikar tycker det. Ytterst f hgutbildade tycker det, vad sger det dig? Din sikt hr ihop just med dlig bildning.

Det e klart detta skulle rknas det med, det e bara det att inget sdant hnder. Alla har full mjlighet att uttrycka sin sikt och ta del utav vilken information (i stort sett) man vill.

Ja du vill ju starta en kampanj mot alla mjliga saker, sidan som inte hller med dig mste vll f gra det samma? Nationalism r i min mening dyrkan av phittade linjer med mlet att hjrntvtta mnniskor att utfra handlingar i namnet av en symbol som de annars inte hade gjort. S kampanjer mot nationalism r jag fullt bakom, detta r inte siktsfrtryck utan yttrandefrihet.

Fr att frtydliga detta fr dig: siktsfrtryck har inget med att gra huruvida det finns kampanjer mot nationalism eller dylikt, detta r YTTRANDEFRIHET. SIKTSFRTRYCK r nr du frnekas att framfra en sikt, inte nr motstndarsidan utvar sin rttighet att uttrycka sig.

Fr jag frga, vilken utbildningsniv ligger du p? Och vilka r dina huvudmnen? Att personer som r hjrntvttade sger att andra r hjrntvttade r inget ovanligt, Jehovas vittnen sger det hela tiden. Anledningen att jag frgar om utbildning r att lgutbildade har lngt lttare fr att rka ut fr just hjrntvtt. Har du ingen hgre utbildning visar du ganska tydligt tecknena p att just vara hjrntvttad.

Att du saknar respekt fr den Vita rasen och naturens skapelser r vl rtt tydligt, ja.

Till skillnad frn din "utbildning" som gtt ut p Vit skuld, kolonialism, WW2 och annat som alla andra folk och raser deltagit i samt gjort. Men dr den delen utelmnas dr Vita bidragit enormt mycket till modern medicin, filosofi, i stort utvecklat modern biologisk forskning och andra vetenskaper. Uppfunnit datorn och ntet du sprider din antivita folkmordspropaganda p.

Om du vore en normal person skulle du kunna uppskatta vad Vita gjort och har rtt till existens. Men du frsker bryta ned Vita samhllen med att snacka om hur de tr "fritt" att Vita blandas bort efter minst 50+ r av antivit propaganda fr icke-Vit invandring och integration.

Ironiskt att ditt antivita system sprider exakt samma hat och demonisering av Vita som du fresprkar, men du accepterar bara folk om dem gtt i ditt "korrigerinsprogram". Jo men visst, antivit. Det r fortfarande folkmord du stdjer!
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-23 kl. 18:18.
2013-03-23, 19:36
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dre
Nej, och det var just min pong. Inte i ngot land. Det r bara vita mnniskor som ht stlls infr detta. Det r bara fd vita lnder som avses.

Det var en mrklig pong. Om det inte finns ngon anledning att frga, s r det ju logiskt att det inte frgas. Men jag antar att vi r verens d...
2013-03-23, 19:37
Medlem
Citat:
Fr att frtydliga detta fr dig: siktsfrtryck har inget med att gra huruvida det finns kampanjer mot nationalism eller dylikt, detta r YTTRANDEFRIHET. SIKTSFRTRYCK r nr du frnekas att framfra en sikt, inte nr motstndarsidan utvar sin rttighet att uttrycka sig.

Fr att pongtera detta ocks, du menar att det inte r siktsfrtryck nr en organisation som EU motarbetar nationalism just nr den brjar vxa i Europa, om det r folkviljan och det vxer, varfr motarbetas d? Ah just det, folkviljan struntas det i, mste blanda allt, herp derp!

Patetiskt att pst att det dem kallar "nthat" inte bara mest kommer vara vanliga Vita mnniskor som uttrycker oro fr sitt samhlle och folk. Men blir bannade, nedspammade eller ja, fr en stor kommunist organisation som EU p sig tack vare de egna skattepengarna han ger till EU.

Stoppa nthatarna, stoppa antivitismens hat!
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-23 kl. 20:20.
2013-03-23, 20:11
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:

Om du tar och studerar vldtktsstatistik s kommer du snart upptcka att en ansenlig del svenska kvinnor defacto tvingats till att ligga med en mrkhyad afrikan eller vldtktssemit. S dr har du fel.
2013-03-23, 21:55
Bannlyst
Citat:
Igen: avsikten. Du r ute efter oppblandning och vljer att kalla det utveckling. Just att du kallar det utveckling i en positiv mening betyder att du har avsikten. Skyldig.

Ok, s du fresprkar mngfald. Frneka inte att du gr det. Bortom tramset hr s r det s att ingen r intresserad av att "invandra" till de allra flesta stllen i vrlden. Men dr vita mnniskor finns, ja dit vill folk invandra. Vad du sger r att det inte ska f finnas ngot vitt land i hela vrlden - annars blir det "krig"???

Det hr r global utrotning.

Nej utveckling r utveckling. Pstr du att samma transportmjligheter fanns fr 100 r sedan som det finns nu? Nr vissa mnniskor fr mjligheten att frflytta sig gr dom det. Det r teknologisk utveckling.

Jag r inte FR "oppblandning", jag r fr det fria valet, en jvla skillnad.

JAg fresprkar mngfald ja, omvxling frnjer. Dock r det slutliga mlet snarare en enad kultur, men detta r ju en 500 r framt minst.

Jag r fr att nationalister kan f ett eget omrde, d skulle jag slippa nationalister i min vardag vilket fr mig r det mest hotfulla elementet jag stter p.

Ja du kan ju tycka det r utrotning. Nr 2 mnniskor fr barn r det i min mening att skapa, inte att utrota, oavsett om en r svart och en r vit. Det finns inga svenskar eller Afrikaner fr mig, det finns bara mnniskor och individer.
2013-03-23, 22:12
Bannlyst
Citat:
Precis, du r vldigt militant nr det gller att skapa frutsttningarna fr oppblandning. Det r det jag menar. Du vet att oppblandning kommer att ske om man skapar frutsttningarna (till massiva kostnader). Du r inte redo att brja tvinga till oppblandning, men du r radikal nr det gller att tvinga p frutsttningarna.

Exempelvis: du skulle stdja ett oppblandaravdrag - ett skatteavdrag man fr om man blandar opp. Det r inte tvng. Allts stdjer du.

Jo, det gr det. Alla kriterier r uppfyllda.

Du har upprepade gnger sjlv skrivit att du har det. Se det jag skrev ovan och ven frra inlgget.

Absolut.

Jo. Du sger att ptvingad mngkultur till massiva kostnader r rtt.

Precis, du har sagt det. Jag vet det. Och det viktiga med det r att du r militant om att mngkulturen ska fortstta spridas. Ingen ska komma undan. S nr du sger "flytta!", ja d r det bara temporrt. Din ideologi r en jgarideologi. Den gr ut p att jaga folk baserat p hudfrg.

Det hr r viktigt. Du sger "gr det", men samtidigt r du militant om att det ska vara invandring till alla vita lnder. Och oppblandning. Du r ultrarabiat om man enligt lagen inte fr "diskriminera". Vad du gr r att uppmana ngot som inte fr eller kan gras under din typ av regim.

Ganska smutsigt gjort av dig.

Ok, utrotning av vita mnniskor gynnar alla. Jag hller inte med. Jag skulle sga att det r tvrtom. Vad du gr nu r att motivera folkmord. Det r bra med folkmord fr att.. utan vita mnniskor s kommer vi frn den "lgsta" formen av civilisation.

Ser du det fetmarkerade. Det r inte s att jag mste "bevisa" ngot. Du r helt ppen med dina avsikter.

Ja men jag r fr ALL frihet. JAg vill se Heroin p Coop med, ven friare vapenlagar. S ja, jag r helt klart fr att bidra med mjligheten till valet att ligga med vem man vill och f barn med vem man vill.

Militant? JAg sitter hemma rker weed strre delen av min lediga tid..

Nej jag skulle rsta emot ett oppblandningsbidrag. Ett sdant bidrag skulle ju understryka skillnader, detta r jag emot.

NEJ, alla kriterier enligt din egen tolkning som inte en enda juridisk forskare hller med om r uppfyllda. Detta r inte en siktsfrga. Ge mig ett exempel p en stdjare av mngkulturen blivit dmd fr folkmord som en fljd p detta. Svida du inte r hgt uppsatt jurist r tolkning av lagen inte upp till dig. Fr att vara tydlig r inte ett enda kriterium uppfyllt i juridisk mening.

Nej, jag sger att ptvingad mngkultur till massiva kostnader r verklighet, det har inget med rtt eller fel att gra. Det har inget med att gra huruvida jag VILL att mngkulturen skall spridas, det r bara s att DEN GR DET. Du verkar ha svrt att skilja p fakta och sikt.

Nej, jag sger att jag inte bryr mig om invandringen. Den r utanfr min kontroll och rtt snart ven utanfr politikers kontroll. (med snart menar jag p 500-1000 r, vilket e tiden det tar fr de invandrare som r hr att bli fler n oss p ren frkning.) Nr jag sger "gr det" s menar jag "gr det" i bemrkelsen att jag verkligen tycker du skall gra vad som krvs fr att leva ditt liv bekvmt, inget annat. Jag gillar inte lagar mot cannabis, s jag planerar att starta ett samhlle i den glesa delen av Portugal. Sparar pengar med ett gng mnniskor i nulge och om 19 r borde det vara grbart.

JAg ser ingen utrotning. Mnniskor med olika solbrnna som fr barn utrotar inget. Om inget barn r totalt utan solbrnna i framtiden anser jag fortfarande inget har utrotats. S lnge det finns mnniskor kvar har inget utrotats (inom vr art).

Att vi r den lgsta formen av civilisation r ren fakta, det baseras p global energifrbrukning.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kardashev_scale
Fr att n planetens fulla potential krvs att vi r enade. Rekommenderar att du kollar upp Michio Kaku lite:
http://www.youtube.com/watch?v=7NPC47qMJVg
Har fr mig att detta klipp tar upp just civilisationers klasser (men kan ha fel, orkar inte kolla d datorn e insane-seg)

Och nej, det r inte "bara ngon guling", det r bokstavligen talat bland de smartaste individer vr art skapat, bokstavligen talat.
2013-03-23, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ponera fljande: en massa svennehoror och thaifetischister ker utomlands och blandar opp. Bor dr, lever dr. Hur gr det Sverige mngkulturellt - det som du r ute efter?

Ja, det hr r viktigt. Bra vi att ltar det igen. Du sger: stick om du inte gillar min politik! Men den politik du har gr ut p att frflja mnniskor. Frr eller senare vill du ha dina "trupper" dr ocks. Att mngkulturen ska sprida sig.

Ok, lt sga att Finland stoppar invandringen och skickar hem invandrarna de har. Din reaktion? Kom nu ihg att du nskar dig mngkultur precis verallt.

JAg bryr mig inte om sverige. Jag bryr mig om vrlden. Det gr VRLDEN med mngkulturell. Oavsett var en vit fr barn med en svart s bidrar detta till den globala mngkulturen. Huruvida det pverkar vad som hnder i Sverige r fr mig irrelevant. Bde landgrnser och gud hr till grottmnniskotankar i min mening.

Nej, jag sger "gr dig sjlv bekvm". Gillar du inte hur en viss plats ser ut, var inte dr, its that simple.

I vrigt s ndras inte min sikt av att du upprepar att jag tycker saker jag inte tycker. Du agerar identiskt med en religis fundamentalist ala jehovas vittnen. "Om du inte har min tolkning av gud hatar du mig och allt jag str fr"

Jag skiter i om mngkulturen sprider sig, jag r neutral till faktumet. Det enda jag sger r ATT DEN SPRIDER SIG. Det r inte en sikt.

Min reaktion r fortfarande: Vi r om vi fortstter som vi gr nu i en situation dr vi kan utrota allt liv globalt inom 100 r till fljd utav stigande metangashalter, huruvida Finland slnger ut mnniskor kommer inte frndra detta= Fuck it, i dont care

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in