Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Kper? Jag sa ju det r positivt/negativt beroende p vilket perspektiv man har det. Det vill sga "naturlig utveckling" av uppkpt r sklart bra fr en finansman som kan slja sina vrdelsa aktier.
kan du inte frst grundlggande logik, rationalitet? Vad r du fr ngot egentligen. Drglande p anstalt?
Allt som du ser positivt (vit utrotning) r "naturlig utveckling".
Varfr annars skulle du sga
Men du har rtt i att jag inte bryr mig om frndringar i pigment.. Och ja, i praktiken stdjer jag det
Och eftersom ras fr dig r "sola p stranden" s menar du bokstavligen att du stdjer i praktiken antivitt folkmord.
Oavsett hur mycket du frsker frneka det i samma mening. Antivit psykopat.
Ok kul. Frnekar folkmord, sen frnekar att han frnekat, sen erknner att han i praktiken nd r antivit och fr antivitt folkmord.
Men nejd, samtidigt r du logikens frkmpe nr du menar att hundratusentals r av utveckling reduceras till en solig dag p stranden?
Vad du r, r sinnessjuk och antivit. Det r definitivt etablerat nu.
Och ni antivita har alltid definierat fienden som "rasister" oavsett vad dem sagt eller tyckt, och "rasist" har alltid varit det er kra frfader Leon Trotsky hejat p.
Men kul att du tog national encyklopedin definition med minst 5 olika definitioner p en och samma sida, bara ifall de frsta 4 inte skulle duga s slnger man in ngra fler. Men detta kan du inte se ngra problem med, precis som att raser r tydligen att sola 10 min.
Att Vita utrotas r "naturlig utveckling" och alla som inte hller med r "fega rasister".
Du r bara en patetisk, folkmordsivrande antivit. Som inte ens har tillrcklig hjrnsubstans att inte byta stndpunkt eller kunna vara intellektuellt rlig fr en enda kommentar.
Antivita psykopater som du r cancern i samhllet.
Exakt, det beror p kontexten. S att sga att "vitas frsvinnande r naturlig utveckling" kopplar du till negativt/positivt precis hur? Jo genom att gissa, anta, och ljuga.
Uttrycket "naturlig utveckling" i sig r neutralt.. Du sa sjlv att en av mina exempel inte var positiva.
Allt jag ser negativt OCH positivt r naturlig utveckling..
I praktiken stdjer jag ett upplsande av grnser. Detta r vad jag bryr mig om. En av effekterna, r att vita ligger med svarta, detta bryr jag mig inte om t ngot hll.. Vad r s svrt att frst fr dig? Det finns inga hemliga budskap hr, jag sger vad jag tycker rakt ut.
"Och eftersom ras fr dig r "sola p stranden" s menar du bokstavligen att du stdjer i praktiken antivitt folkmord. "
Hahahaha.. Rikets sal ringde, som saknar sin pastor.. Frklara ditt logiska resonemang hr.. Menar, detta r en fr vggen, faktiskt bland det mest ologiska jag ngonsin hrt ngon sga.
Ras fr mig r av 0 betydelse, det r ngot som inte ens existerar. vi r alla "mnniskorasen", det r den enda ras jag knner till.. Utseendevariationer mellan individer inom denna ras bryr jag mig inte om, alls.
Frnekar folkmord ja.. Det finns inget sdant, bara i din egen tolkning som inte stmmer verens med betydelsen av ordet "folkmord" enligt de som sjlva stiftade betydelsen..
Jmfrelsen med stranden var fr att frklara fr dig hur lite jag bryr mig om "ras" och hur lite jag ens ser det.. Uppenbarligen klarar du inte av diskussioner som inte hller sig p ett direkt realistiskt plan, s jag ursktar..
"Vad du r, r sinnessjuk och antivit. Det r definitivt etablerat nu."
Ja antivit betyder ju att du inte hatar negrer, s ja, jag r antivit d jag inte har ngot hat mot ngon hudfrg.
Jag ser inte rasister som fienden. Rasister r enkelt beskrivet de som lgger vikt p ras. Jag ser inte ens ngot direkt negativt i det bortsett frn att det just hr till de obildade sikterna till i stort sett 100%.. Om jag ser ngra som fienden r det dom som vill stifta lagar och skapa grnser till att brja med, alla som r emot kad individualisering, det r mina fiender om ngra, inte rasister, dom skiter jag i, eller, dom roar mig.. Utan rasism skulle jag f det trkigt.
Nej, det r en enda definition, jag trodde bara du var kapabel att ta in ngot som hade 5 punkter, jag hade visst fel.. Definitioner som r en mening brukar sllan vara s bra.. Dom bra definitionerna p religion r ju ett antal rader lnga.. I kort beskriver det personer som lgger vrde i ras..
Nej, feg r man bara om man inte vgar st fr att man r rasist.. r man emot en enad vrld r man inte heller rasist.. Detta r tankar du ljuger om att jag har..
OK, vad r det som r s svrt fr dig att f in, jag sger min anledning till min stndpunkt: Att jag vill se en vrld utan grnser, jag frklarar hur det inte har ngon anknytning till ras, och sen svarar du:"folkmordsivrande antivit."
Det finns 4 alternativ hr:
1) Du r inte lskunnig
2) Du r fr dum fr att flja resonemanget
3) Du avsiktligt vrider dina meningsmotstndares ord i brist p riktiga argument..
4) Du har inte ens lst det du svarar p
Vilket r det?