2013-05-30, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Du kallar att lura och ljuga fr folket "demokrati"? Bara fr att du vill frtrycka verklig folkvilja. Ett verkligt folkstyre skulle inte folkmrda oss Vita. Det r bara ett ftal antivita psykopater som vill.

Om det inte r kodord, varfr frsker du alltid rttfrdiga antivitism genom att framstlla tvng, lgner och hat som "demokrati" fr folket?

Klart du inte hatar ngon hudfrg, du hatar den Vita rasen bara?

Ni hatare har valet att tvinga p alla och bara svart lnder icke-svart invandring och integration tills dem blandas bort? Gratulerar, du vill vl ha nnu mer folkmord! Nr man r psykopat kan man vl inte stanna vid bara Vita??

Fast ngot sger oss att du bara argumenterar fr att Vita ska blandas bort, inte Palestinier eller Tibetaner.

Antirasist r ett kodord fr Antivit. Du r bara en antivit psykopat.

Ja det r s man kommer till makten i en demokrati ja.. Vilken planet lever du p?? Vi har ett verkligt folkstyre.. Problemet fr dig r att folket inte tycker som dig.. Du r minoriteten..

Jag frsker inte rttfrdiga antivitism, jag frsker strva mot en vrld utan grnser, det har 0 koppling till ras. Antivitism betyder dessutom bara att man inte hatar negrer, s, det r jag ju ven det fr..

Vita r en hudfrg, och jag hatar inte den heller, jag finner den lika obetydlig som den gula eller svarta hudfrgen.

Jag r inte en hatare, du r. JAg gillar lget, du hatar det..

Nej jag vill inte ha folkmord, du har fortfarande inte lyckas dra parallellen mellan mord och barnafdande s..

Och nej, jag har ter igen inget emot att alla raser blandar sig till en ras.. Det r fr mig en neutral handling, dvs ngot som inte berr mig. Men jo, jag ser inget problem i att samma process sker ver hela vrlden, dvs med japaner och tibetaner med. Vita blandas ju uppenbarligen lika mycket som folk av andra raser, det krvs ju 2 fr ett barn s att sga..

Antirasist innebr att man inte gr skillnad p ras och eventuellt kmpar mot dessa sikter, antivit innebr att man inte hatar negrer, s, ser inte riktigt den kopplingen..
2013-05-30, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Fr att citera dig sjlv, antivit.

Vet inte var jag ljugit? Men du erknner att f igenom din antivita vilja inte gr utan lgner, och att du r emot demokrati/folkstyre i frsta hand.

Du sger allts sjlv fr att rttfrdiga antivitism och folkmord mste du ljuga, sen ljuger du om det du sagt ocks.

Ett till fint citat frn vr lokala byfne och antivit!

Antivit psykopat frnekar frst folkmord. Frsker rttfrdiga folkmord. Och till sist uppmuntrar folkmord.

Antirasist r bara ett kodord fr antivit?

Ja varenda logiskt felslut r ju ur en vinkel en lgn, men det r inte vad jag talar om. JAg talar inte om p forumet, jag talar om i livet, och dr r jag vertygad om att ven du, precis som alla andra, vid tillfllen ljugit fr att f sin vilja igenom.

Nu vrider du p resonemanget, din vilja gr inte heller att f igenom utan lgner.. DVS, nationalism kan inte g igenom utan lgner..

JA att jag r emot folkstyre av den typen vi har nu har jag sagt upprepade gnger, br inte vara ngra oklarheter dr..

Du har fortfarande inte frklarat hur man mrdar ngon genom att fda barn..

Jag str i vrigt bakom varenda ord i det citatet, och det varken uppmuntrar eller berttigar folkmord, det du gr hr r vad som kallas fr en "strawman".. Det r en sorts lgn i vrigt.. S se dr, redan dr ljg du fr att f fram din vilja och sikt.

antivit r ett skllsord fr antirasist snarare. Det har ingen direkt definition.
2013-05-30, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ukranian-boy
Men om vita inte existerar d mste det har hnt ngonting med dem eller? Dagens invadring, integration, assimilation r det samma som utrotning fr d blandas det vita folket med negrer, araber, mulatter, meztiser, osv och frsvinner.

Varfr mste det hnt ngot med dem fr att de r borta?

VAr precis sker mordet? r barnafdande mord?

Anta att vita slutar fda barn helt och hllet, och drav dr ut, r ven det folkmord? DVS, r det folkmord att inte f barn alls? fr det ger ju samma effekt..

fr mig existerar bara "vit" och "svart" som ett utseendeattribut, och jag dmer inte folk efter utseendet, lmnar det till playboy-bimbos och andra ytliga personer.
2013-05-30, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sechs
Nu ja! Men inte frr! Vi behver inte g tillbaka mnga decennier i tiden fr att se USA med en +90-procentigt vit befolkning.

Jag kan frst att folk svr t dig, du r en usel debattr. Nr har jag skrivit att vita r verlgsna och varfr pratar du fortfarande om tillflligheter?

Ja det hr med logik r vldigt jobbigt fr vissa p flashback, speciellt de religisa och nationalisterna/rasisterna, nr man pekar ut deras uppenbara logiska felslut blir dom lite sura, det r frsteligt och jag r helt OK med det.

Du har sagt att vita r verlgsna, det r bara det att du inte har gjort en logisk koppling utan har genom ologisk tankegng kommit fram till den slutsatsen.

Lgg fram dina argument fr vitas verlgsenhet i korta punkter kan jag frmodligen peka ut precis vilket fel du gr kllbelgga det med..
2013-05-30, 23:24
Medlem
Sechss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Ja det hr med logik r vldigt jobbigt fr vissa p flashback, speciellt de religisa och nationalisterna/rasisterna, nr man pekar ut deras uppenbara logiska felslut blir dom lite sura, det r frsteligt och jag r helt OK med det.
Vad r ditt problem? Vill du ha en klla p att USA var homogent fr inte s lnge sedan eller vad handlar detta om? Tala ur skgget!
Citat:
Du har sagt att vita r verlgsna, det r bara det att du inte har gjort en logisk koppling utan har genom ologisk tankegng kommit fram till den slutsatsen.
Lnka till det inlgget din mytoman.
Citat:
Lgg fram dina argument fr vitas verlgsenhet i korta punkter kan jag frmodligen peka ut precis vilket fel du gr kllbelgga det med..
r det ngon dr? Debatterar vi i samma trd?
2013-05-30, 23:43
Medlem
Roburs avatar
Citat:
.

Du slirar betnkligt i din egen logiska slutledning.

Frst skriver du:

"Antirasist innebr att man inte gr skillnad p ras och eventuellt kmpar mot dessa sikter, antivit innebr att man inte hatar negrer, s, ser inte riktigt den kopplingen.."

fr att ett par inlgg lngre ner skriva:

"antivit r ett skllsord fr antirasist snarare. Det har ingen direkt definition."

Fullstndigt inkonsistent med det du skrev tidigare.

Tips frn coachen: undvik att stapla negationer p varandra och frsk att hlla en rak linje i ditt resonemang s brukar det bli bra.
2013-05-31, 14:21
Medlem
Citat:
Ja varenda logiskt felslut r ju ur en vinkel en lgn, men det r inte vad jag talar om. JAg talar inte om p forumet, jag talar om i livet, och dr r jag vertygad om att ven du, precis som alla andra, vid tillfllen ljugit fr att f sin vilja igenom.

Nu vrider du p resonemanget, din vilja gr inte heller att f igenom utan lgner.. DVS, nationalism kan inte g igenom utan lgner..
Som normal person kan man nog fungera rtt bra utan att dra enorma lgner stup i kvarten, en antivit andra sidan..

Ja som du sjlv sger mste en antivita ljuga konstant fr att f igenom din hatpolitik. Och du accepterar deras lgnstyre som "folkstyre", du r drmed antivit.

Citat:
JA att jag r emot folkstyre av den typen vi har nu har jag sagt upprepade gnger, br inte vara ngra oklarheter dr..

Ja men ds! Inte undra p att du vill se Vita folken utrotas d.

Citat:
Du har fortfarande inte frklarat hur man mrdar ngon genom att fda barn.
.

Frstr du konceptet FOLKmord? Talar jag rtt sprk till dig, hable ingls? FOLK=grupp.

Citat:
Jag str i vrigt bakom varenda ord i det citatet, och det varken uppmuntrar eller berttigar folkmord, det du gr hr r vad som kallas fr en "strawman".. Det r en sorts lgn i vrigt.. S se dr, redan dr ljg du fr att f fram din vilja och sikt.

antivit r ett skllsord fr antirasist snarare. Det har ingen direkt definition.

Haha ljg fr att f min vilja igenom? Drog upp dina egna ruttna ord, antivit. Dr du sjlv sger dig stdja antivitt folkmord, oavsett hur ofta du frsker ljuga dig runt och kringg att erknna din handlingar.

S antivit r ett skllsord nu menar du? Men "rasism" r hgst vetenskapligt, trots en massmords kommunist som definierat det? S patetisk lgnare, som alltid!

Antirasist r ett kodord fr Antivit.
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-31 kl. 14:25.
2013-05-31, 15:22
Medlem
lampross avatar
Citat:
Du har fortfarande inte frklarat hur man mrdar ngon genom att fda barn..
Pstendet var inte riktat till mig. Men jag har detta att sga i mnet.

Ett slags folkmord pgr i Sverige. Eftersom icke-vita mnniskor uppmuntras att skaffa barn. Genom att, bland annat, uppmuntras att flytta hit i stora mngder och leva som parasiter p den vita, arbetande befolkningen. Och vita, genom allmnt frekommande antivit propaganda (filmer, bcker, tidningar, TV), intalas att inte skaffa barn. Och "att frhindra fdelser inom en folkgrupp" r straffbart enligt FN:s konvention om folkmord.

Ett folkmord, ett lgintensivt sdant, kan sgas pg i Sverige. Massinvandring jmte sdant som antinationell propaganda och antivitt sentiment, den brygden r fr mig lika med folkmord. S tolkar jag FN:s konvention frn 1948 om detta. r det bara "lgintensivt folkmord" eller "frberedelse till folkmord"? Dm sjlva. Ngot skumt r det i alla fall, denna massinvandring och antinationalism. Det r p grnsen till talbart infr krigsfrbrytartribunalen i Haag.

- - -

En gng i tiden propagerade skola och media fr Sverige. Efter 1945 ndrades det. D skulle Sverige smutskastas. Traditonell historia tonades ner och internationalism blev melodin. Riktig fart tog det efter 1968 d vnsterism, sjlvhat, manshat och tredjevrldskramande blev agendan.

Detta plus massinvandring (Ullenhag: 15% utrikes fdda) r fr mig frberedelse till folkmord. Och den som ger sitt samtycke till detta r medskyldig. Om du visar complicity r du enligt artikel 3e i FN:s folkmordskonvention medskyldig till folkmord.

Sagda dokument definierar vad folkmord r. Artikel 2 sger bl.a att folkmord kan best i "[c]ausing serious (...) mental harm" (2b) p en folkgrupp. Detta sker med oss svenskar: genom konsekvent antinationalistisk propaganda i skolor och media sedan 1945 grs vi till ett historielst fellahfolk. Vi skolas till kollektiv minnesfrlust gllande vr historia som ett folk. I kosmopolitisk anda grs vi till "vrldsmedborgare", "bara mnniskor"... Likt tjecker, polacker (q.v 1939) och palestinier (idag) inympas i oss pstendet att vi inte existerar som folk (pstenden sdana som Dick Harrisons frnekande att Tacitus' sviones r lika med svear). Det r hjrntvtt det, det r att orsaka mental skada p ett folk.

- - -

FN-dokumentet: folkmord sgs vidare vara "inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction" (2c). Det r vad som hnder oss idag: det r "barnvagnskriget mot oss" varmed vi alstras bort. Svenska kvinnor fder i snitt 2 barn, invandrade utomeuropeiska mdrar fder fler n s. Eftersom massinvandringen sker medvetet (vi har trots allt en regering, den kan om den vill begrnsa invandringen, se p Holland), r detta i sanning kalkylerat - calculated.

Men det pgende folkmordet har nnu en niv. FN-dokumentet ifrga sger att folkmord ven kan best i "[i]mposing measures intended to prevent births within the group". Och detta grs genom antinationell propaganda, se ovan. Svenska kvinnor fr veta att de r vrdelsa i sin egenskap av svenskar. Detta stimulerar knappast framtidstron.

Man kan sga: vita kvinnor i gemen r inte motarbetade. Men om de sker sin identitet som vita, d kallas de rasister och utesluts ur samhllet. Och det r en fientlig, sinnessjuk, helt oacceptabel ordning. Fr om svarta och gula gr samma sak anses de fina. Det frekommer antivit propaganda mot svenska kvinnor idag, antivit propaganda utkavlad av anti-rasister. Antirasist = antivit. QED.
2013-05-31, 16:46
Medlem
Cimmerians avatar
Alla fakta vi har sger att icke-vit invandring r skadlig fr vita lnder. Den kostar pengar och liv och lidande. Om det INTE skulle ha varit s skulle vi inte ens ha diskussionen hr. Man skulle inte tala om integrationsproblem, kommuner skulle inte sga att de inte klarar mer, etc.

S enkelt r det.

Den som r fr detta r mot vita, och vill oss inte vl.
2013-05-31, 17:24
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Alla fakta vi har sger att icke-vit invandring r skadlig fr vita lnder. Den kostar pengar och liv och lidande. Om det INTE skulle ha varit s skulle vi inte ens ha diskussionen hr. Man skulle inte tala om integrationsproblem, kommuner skulle inte sga att de inte klarar mer, etc.

S enkelt r det.

Den som r fr detta r mot vita, och vill oss inte vl.
Jag, tror vi har ett problem hr, har vi inte?
Men historisk har vita ddat vita mycket strre omfattning i fdernas namn!
2013-05-31, 22:04
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Jag, tror vi har ett problem hr, har vi inte?
Men historisk har vita ddat vita mycket strre omfattning i fdernas namn!

Vrst av alla r semiterna. Med bajsbrun blick har de frstrt livet fr bde vita, afrikaner och andra i rtusenden. Semiten den evige har alltid varit det strsta problemet av alla! Mnsklighetens rtta och skam.
2013-06-01, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sechs
Vad r ditt problem? Vill du ha en klla p att USA var homogent fr inte s lnge sedan eller vad handlar detta om? Tala ur skgget!

Lnka till det inlgget din mytoman.

r det ngon dr? Debatterar vi i samma trd?

Nej det frsta var ett svar p att "folk blir sura alternativt tycker inte om mina sikter etc".
1) Jag bryr mig inte vad folk tycker
2) Folk blir sura nr man pekar ut att de r ologiska.
3) USA r bland de ledande utvecklarna av vetenskap, och r ledande p ett stort antal omrden, s verkar som det gr hyfsat fr dom trots att dom inte r homogena..

https://www.flashback.org/sp43618852
Du sger att sveriges framgng beror p "folkmaterialet". JAg kan ju misstolkat iofs, men lter som smygrasism i mina ron iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in