Citat:
Du kallar att lura och ljuga fr folket "demokrati"? Bara fr att du vill frtrycka verklig folkvilja. Ett verkligt folkstyre skulle inte folkmrda oss Vita. Det r bara ett ftal antivita psykopater som vill.
Om det inte r kodord, varfr frsker du alltid rttfrdiga antivitism genom att framstlla tvng, lgner och hat som "demokrati" fr folket?
Klart du inte hatar ngon hudfrg, du hatar den Vita rasen bara?
Ni hatare har valet att tvinga p alla och bara svart lnder icke-svart invandring och integration tills dem blandas bort? Gratulerar, du vill vl ha nnu mer folkmord! Nr man r psykopat kan man vl inte stanna vid bara Vita??
Fast ngot sger oss att du bara argumenterar fr att Vita ska blandas bort, inte Palestinier eller Tibetaner.
Antirasist r ett kodord fr Antivit. Du r bara en antivit psykopat.
Om det inte r kodord, varfr frsker du alltid rttfrdiga antivitism genom att framstlla tvng, lgner och hat som "demokrati" fr folket?
Klart du inte hatar ngon hudfrg, du hatar den Vita rasen bara?
Ni hatare har valet att tvinga p alla och bara svart lnder icke-svart invandring och integration tills dem blandas bort? Gratulerar, du vill vl ha nnu mer folkmord! Nr man r psykopat kan man vl inte stanna vid bara Vita??
Fast ngot sger oss att du bara argumenterar fr att Vita ska blandas bort, inte Palestinier eller Tibetaner.
Antirasist r ett kodord fr Antivit. Du r bara en antivit psykopat.
Ja det r s man kommer till makten i en demokrati ja.. Vilken planet lever du p?? Vi har ett verkligt folkstyre.. Problemet fr dig r att folket inte tycker som dig.. Du r minoriteten..
Jag frsker inte rttfrdiga antivitism, jag frsker strva mot en vrld utan grnser, det har 0 koppling till ras. Antivitism betyder dessutom bara att man inte hatar negrer, s, det r jag ju ven det fr..
Vita r en hudfrg, och jag hatar inte den heller, jag finner den lika obetydlig som den gula eller svarta hudfrgen.
Jag r inte en hatare, du r. JAg gillar lget, du hatar det..
Nej jag vill inte ha folkmord, du har fortfarande inte lyckas dra parallellen mellan mord och barnafdande s..
Och nej, jag har ter igen inget emot att alla raser blandar sig till en ras.. Det r fr mig en neutral handling, dvs ngot som inte berr mig. Men jo, jag ser inget problem i att samma process sker ver hela vrlden, dvs med japaner och tibetaner med. Vita blandas ju uppenbarligen lika mycket som folk av andra raser, det krvs ju 2 fr ett barn s att sga..
Antirasist innebr att man inte gr skillnad p ras och eventuellt kmpar mot dessa sikter, antivit innebr att man inte hatar negrer, s, ser inte riktigt den kopplingen..