Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Tack! Alltid gldjande att hra nr en antivit fr eksem av att hra verkligheten.
Man kan undra, r spammande av "rasist" frn antivita "fanatiskt religist"?
Man kan ju undra kallar du det "fanatiskt religist" att frneka folkmord och i samma mening frska rttfrdiga och uppmuntra till det?
Du bryr dig inte om alla r Vita i framtiden, s folkmord r ok mot icke-vita?
Men lt oss sga att du "bryr dig om Vita". Varfr argumenterar du bara emot dem som vill se Vita existera?
Varfr kallar du bara utrotningen av Vita fr "naturlig utveckling"?
Du har klargjort att du r antivit, givetvis.
Du vill att "rasism" ska vara ett "vetenskapligt" (haha, vetenskaplig marxism?) begrepp fr att du vill se det anvndas som det hatslang det r, mot Vita.
Ja det brukar vara fanatikers synvinkel, nr folk inte orkar tala med dem lngre har dom vunnit..
Nej fr rasist kan inte jmfras med "antivit". Det ena r en vetenskaplig term medan det andra r ett skllsord. Men om ngon anser att folk r rasister bara fr att man inte hller med denne, ja, d gr denne det samma som du..
Nej folkmord frnekas ven det p vetenskaplig och sprklig bas. Enligt vad ordet "folkmord" betyder pgr det inget sdant. Du har som sagt inte kunnat definiera var folkmordet brjar, men nr man trngde in dig mot vggen var det uppenbart att det r akten att skaffa ett barn med ngon av annan ras. Du som r s frtjust i underskningar p gatan, g ut frga "r det mord att fda barn?"
Hr har du de kndaste folkmorden i historien:
http://en.wikipedia.org/wiki/Genocides_in_history
Inte ett enda av dem innehller fall dr ingen faktiskt avlider.
Det som pgr nu r per definition inte rasmord.
Folkmord r aldrig OK, det r bland de hemskaste som finns.. Jag vet inte vart ifrn du fr dina galna tankar om att jag skulle vara OK med brott mot mnskligheten.. Hade det pgtt ett folkmord p vita hade jag sett det som en katastrof, det r bara det att det bara pgr i ditt huvud.. Liknande nr Jehovas Vittnen tror vrldens undergng r nra.. Men det kan bli s att alla r vita i framtiden utan att ngot mord eller utrotning begtts, du verkar ha svrt att greppa detta..
Fr jag ser ingen sga att "svarta rasen blandas ut". Hade ngon skrivit det hade jag argumenterat mot det med..
Jag kallar massa saker naturlig utveckling.. Att SD fr mer rster tex.. Ngot jag r direkt emot, r naturlig utveckling..
Ja antivit = Inte ha rasideologiskt tnkande, och nej, det har jag inte, det har jag sagt redan.. S ja, jag r antivit.. Alternativet vore som sagt att vara nazist eller rasist. Och detta r ngot jag inte str fr.
Nej jag anser att svarta och japaner etc r rasister dom med... S det anvnds inte bara mot vita i mitt fall, och dr fll drav hela ditt argument, men bra frsk, gulligt..
Ja det spelar ingen roll om det r Hitler som myntat uttrycket, det kan vara vetenskapligt nd. Det har en klar definition, det har inte antivit, dri ligger skillnaden.