2013-05-27, 02:49
Medlem
Sechss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Hmm.. Du inser att USA har haft en stor invandrarbefolkning i stort sett, ja, hela sin historia. USA:s huvudsakliga forskningsomrde, silicon valley, Har 50% utlandsfdda.. .
Tyckte du att du var listig dr? De har ju haft en till vervgande del vit folkfrflyttning.
Citat:
Vstvrlden ligger fre av rena tillflligheter som kunde ha utspelat sig annorlunda (och kanske gjorde det i en alternativ verklighet, vad vet jag).
Tillflligheter och alternativa verkligheter str inte stadigt i debatten.
2013-05-27, 02:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Tack! Alltid gldjande att hra nr en antivit fr eksem av att hra verkligheten.

Man kan undra, r spammande av "rasist" frn antivita "fanatiskt religist"?

Man kan ju undra kallar du det "fanatiskt religist" att frneka folkmord och i samma mening frska rttfrdiga och uppmuntra till det?

Du bryr dig inte om alla r Vita i framtiden, s folkmord r ok mot icke-vita?

Men lt oss sga att du "bryr dig om Vita". Varfr argumenterar du bara emot dem som vill se Vita existera?

Varfr kallar du bara utrotningen av Vita fr "naturlig utveckling"?

Du har klargjort att du r antivit, givetvis.

Du vill att "rasism" ska vara ett "vetenskapligt" (haha, vetenskaplig marxism?) begrepp fr att du vill se det anvndas som det hatslang det r, mot Vita.

Ja det brukar vara fanatikers synvinkel, nr folk inte orkar tala med dem lngre har dom vunnit..

Nej fr rasist kan inte jmfras med "antivit". Det ena r en vetenskaplig term medan det andra r ett skllsord. Men om ngon anser att folk r rasister bara fr att man inte hller med denne, ja, d gr denne det samma som du..

Nej folkmord frnekas ven det p vetenskaplig och sprklig bas. Enligt vad ordet "folkmord" betyder pgr det inget sdant. Du har som sagt inte kunnat definiera var folkmordet brjar, men nr man trngde in dig mot vggen var det uppenbart att det r akten att skaffa ett barn med ngon av annan ras. Du som r s frtjust i underskningar p gatan, g ut frga "r det mord att fda barn?"

Hr har du de kndaste folkmorden i historien:
http://en.wikipedia.org/wiki/Genocides_in_history
Inte ett enda av dem innehller fall dr ingen faktiskt avlider.
Det som pgr nu r per definition inte rasmord.

Folkmord r aldrig OK, det r bland de hemskaste som finns.. Jag vet inte vart ifrn du fr dina galna tankar om att jag skulle vara OK med brott mot mnskligheten.. Hade det pgtt ett folkmord p vita hade jag sett det som en katastrof, det r bara det att det bara pgr i ditt huvud.. Liknande nr Jehovas Vittnen tror vrldens undergng r nra.. Men det kan bli s att alla r vita i framtiden utan att ngot mord eller utrotning begtts, du verkar ha svrt att greppa detta..

Fr jag ser ingen sga att "svarta rasen blandas ut". Hade ngon skrivit det hade jag argumenterat mot det med..

Jag kallar massa saker naturlig utveckling.. Att SD fr mer rster tex.. Ngot jag r direkt emot, r naturlig utveckling..

Ja antivit = Inte ha rasideologiskt tnkande, och nej, det har jag inte, det har jag sagt redan.. S ja, jag r antivit.. Alternativet vore som sagt att vara nazist eller rasist. Och detta r ngot jag inte str fr.

Nej jag anser att svarta och japaner etc r rasister dom med... S det anvnds inte bara mot vita i mitt fall, och dr fll drav hela ditt argument, men bra frsk, gulligt..

Ja det spelar ingen roll om det r Hitler som myntat uttrycket, det kan vara vetenskapligt nd. Det har en klar definition, det har inte antivit, dri ligger skillnaden.
Senast redigerad av Rationalisterna 2013-05-27 kl. 03:49.
2013-05-27, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sechs
Tyckte du att du var listig dr? De har ju haft en till vervgande del vit folkfrflyttning.

Tillflligheter och alternativa verkligheter str inte stadigt i debatten.

Dom har en stor invandring frn hela vrlden.. Japan och Kina om inte annat. Michio Kaku (framstede professor i teoretisk fysik p New York University) kallar invandringen USA:s hemliga vapen nr det kommer till teknologisk framgng.

S lnge du inte kan bevisa att det inte beror p tillflligheter har du ju ingen grund till att dra slutsatsen att vita r verlgsna..
2013-05-27, 03:05
Bannlyst
Citat:
Tack! Alltid gldjande att hra nr en antivit fr eksem av att hra verkligheten.

Man kan undra, r spammande av "rasist" frn antivita "fanatiskt religist"?

Man kan ju undra kallar du det "fanatiskt religist" att frneka folkmord och i samma mening frska rttfrdiga och uppmuntra till det?

Du bryr dig inte om alla r Vita i framtiden, s folkmord r ok mot alla icke-vita?

Men lt oss sga att du "inte bryr dig om Vita". Varfr argumenterar du bara emot dem som vill se Vita existera? Varfr kallar du bara utrotningen av Vita fr "naturlig utveckling"?

Du har klargjort att du r antivit, vi vet, men tack nd.

Du vill att "rasism" ska vara ett "vetenskapligt" (vetenskaplig marxism?) begrepp fr att du vill se det anvndas som det hatslang det r, mot Vita.

Massmords kommunisten Trotsky definierade "rasism", vrlden anvnder det p viset han definierade det. Och antivita frnekar den sjlvklara innebrden fr att hlla hans hatpropaganda vid liv.

Antivit psykopat frnekar frst folkmord. Frsker rttfrdiga folkmord. Och till sist uppmuntrar folkmord.

Antirasist r bara ett kodord fr antivit?

Fr att gra det extra tydligt sger jag detta i ett eget svar:

Om alla i vrlden, om 1000 r, r svarta, s betyder inte det att vita har utrotats.

Kan du greppa detta?
2013-05-27, 20:33
Medlem
Citat:

Om alla i vrlden, om 1000 r, r svarta, s betyder inte det att vita har utrotats.

Kan du greppa detta?

Nejd, frutom att du d stttat ptvingad invandring och integration av svarta i ALLA och BARA Vita lnder tills Vita utrotas genom bortblandning. Ngot du sger politiker och ven du stdjer i praktiken, oavsett vilket ni vill kalla det. Men det r fortfarande folkmord, ven om du tycker folkmord gr ut p att "sola sig p stranden till svart".

Och ni som uppmuntrar till det r antivita psykopater, helt enkelt?

Du har ju bara bevisat att antirasist r ett kodord fr antivit, tackar fr det.
2013-05-27, 23:27
Medlem
Malingins avatar
Citat:
Dom har en stor invandring frn hela vrlden.. Japan och Kina om inte annat. Michio Kaku (framstede professor i teoretisk fysik p New York University) kallar invandringen USA:s hemliga vapen nr det kommer till teknologisk framgng.

S lnge du inte kan bevisa att det inte beror p tillflligheter har du ju ingen grund till att dra slutsatsen att vita r verlgsna..

Stopp och belgg Michio Kaku har tagit upp H1 som ett hemligt vapen.
Har inget med invandring s att gra.
Mnga nobelpristagare r dock invandrare i USA.
Mestadels vita mn frn Europa...

Tillgg. Innan du gr uttalanden ska du nog frst vad folk menar.
USA r totalt misslyckat ur en multikulturell synvinkel, har du ens varit dr?

Hittade lnk : http://www.youtube.com/watch?v=Sw4q7GLITU0
Senast redigerad av Malingin 2013-05-27 kl. 23:35.
2013-05-28, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malingin
Stopp och belgg Michio Kaku har tagit upp H1 som ett hemligt vapen.
Har inget med invandring s att gra.
Mnga nobelpristagare r dock invandrare i USA.
Mestadels vita mn frn Europa...

Tillgg. Innan du gr uttalanden ska du nog frst vad folk menar.
USA r totalt misslyckat ur en multikulturell synvinkel, har du ens varit dr?

Hittade lnk : http://www.youtube.com/watch?v=Sw4q7GLITU0

Det rr sig hur som helst om personer frn olika lnder och av olika etnicitet som tillsammans utvecklar vr teknologi. Nobelpristagare r ven det invandring.

Pongen r att vita inte har ngon monopol p vetenskap och det finns inget som pekar p en hgre kapacitet till intelligens hos ngon "ras".

Har varit i San Francisco.
2013-05-28, 12:44
Bannlyst
Citat:
Nejd, frutom att du d stttat ptvingad invandring och integration av svarta i ALLA och BARA Vita lnder tills Vita utrotas genom bortblandning. Ngot du sger politiker och ven du stdjer i praktiken, oavsett vilket ni vill kalla det. Men det r fortfarande folkmord, ven om du tycker folkmord gr ut p att "sola sig p stranden till svart".

Och ni som uppmuntrar till det r antivita psykopater, helt enkelt?

Du har ju bara bevisat att antirasist r ett kodord fr antivit, tackar fr det.

Det r inte ptvingad invandring, det r demokrati. Vad majoriteten vill.. Demokrati innebr att de vars sikter inte r i majoritet ptvingas val. Har du problem med demokrati?

Skllsord, inte kodord. Jag har redan belagt detta, har kllor ifall du vill se vad svrord och skllsord innebr. antivit har ingen direkt mening, det syftar p alla personer som inte hatar negrer. Och nej, jag hatar ingen pga hudfrg s jag r antivit. Vet inte varfr du hnger upp dig p ngot jag inte frnekar? JAg har kuk nog att erknna vad jag str fr vet du..

Vi har valet att flytta till lnder med svart befolkning.. Vi bara gr det inte i regel.. S det r inte BARA i vita lnder, det r ett val fr varje individ var denne vill bo. Eller, det r vrlden vi r p vg mot iaf.
2013-05-28, 13:34
Medlem
Citat:
Det r inte ptvingad invandring, det r demokrati. Vad majoriteten vill.. Demokrati innebr att de vars sikter inte r i majoritet ptvingas val. Har du problem med demokrati?

Du kallar att lura och ljuga fr folket "demokrati"? Bara fr att du vill frtrycka verklig folkvilja. Ett verkligt folkstyre skulle inte folkmrda oss Vita. Det r bara ett ftal antivita psykopater som vill.

Citat:
Skllsord, inte kodord. Jag har redan belagt detta, har kllor ifall du vill se vad svrord och skllsord innebr. antivit har ingen direkt mening, det syftar p alla personer som inte hatar negrer. Och nej, jag hatar ingen pga hudfrg s jag r antivit. Vet inte varfr du hnger upp dig p ngot jag inte frnekar? JAg har kuk nog att erknna vad jag str fr vet du..

Om det inte r kodord, varfr frsker du alltid rttfrdiga antivitism genom att framstlla tvng, lgner och hat som "demokrati" fr folket?

Klart du inte hatar ngon hudfrg, du hatar den Vita rasen bara?

Citat:
Vi har valet att flytta till lnder med svart befolkning.. Vi bara gr det inte i regel.. S det r inte BARA i vita lnder, det r ett val fr varje individ var denne vill bo. Eller, det r vrlden vi r p vg mot iaf

Ni hatare har valet att tvinga p alla och bara svart lnder icke-svart invandring och integration tills dem blandas bort? Gratulerar, du vill vl ha nnu mer folkmord! Nr man r psykopat kan man vl inte stanna vid bara Vita??

Fast ngot sger oss att du bara argumenterar fr att Vita ska blandas bort, inte Palestinier eller Tibetaner.

Antirasist r ett kodord fr Antivit. Du r bara en antivit psykopat.
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-28 kl. 13:39.
2013-05-28, 13:45
Medlem
Citat:

Fr att citera dig sjlv, antivit.

Citat:
DU ljuger du med, jag ljuger, politiker ljuger, ALLA ljuger. Alla vill ha sin vilja igenom, vissa r bttre p det n andra, det r dom som bestmmer ver oss.. Vilket r anledningen att jag r emot demokrati. Eller en av dem.

Vet inte var jag ljugit? Men du erknner att f igenom din antivita vilja inte gr utan lgner, och att du r emot demokrati/folkstyre i frsta hand.

Du sger allts sjlv fr att rttfrdiga antivitism och folkmord mste du ljuga, sen ljuger du om det du sagt ocks.

Citat:

Vi har valet att flytta till lnder med svart befolkning.. Vi bara gr det inte i regel.. S det r inte BARA i vita lnder, det r ett val fr varje individ var denne vill bo. Eller, det r vrlden vi r p vg mot iaf.

Ett till fint citat frn vr lokala byfne och antivit!

Citat:
Folkmord r det ju inte, s det kan du bara lmna. Det r om ngot folksjlvmord. Men det r ju inget som dr s.. Vissa gener gr frlorade, vissa behlls. Vr kultur sitter inte i vra gener utan i vra ider och handlingar.
Dessa kan verfras till vem som helst oavsett hudfrg. Om Sveriges befolkning r svart om 10000 r men fortfarande tror p en utveckling av vra ider r denne person fortfarande en arvstagare till den svenska kulturen, och i alla aspekter svensk. Men du har rtt i att jag inte bryr mig om frndringar i pigment.. Och ja, i praktiken stdjer jag det, men det har inget med vit utrotning att gra, dvs, det r inte drfr jag stdjer det.

Antivit psykopat frnekar frst folkmord. Frsker rttfrdiga folkmord. Och till sist uppmuntrar folkmord.

Antirasist r bara ett kodord fr antivit?
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-28 kl. 14:02.
2013-05-28, 14:05
Medlem
Citat:

Kan du greppa detta?

Men om vita inte existerar d mste det har hnt ngonting med dem eller? Dagens invadring, integration, assimilation r det samma som utrotning fr d blandas det vita folket med negrer, araber, mulatter, meztiser, osv och frsvinner.
2013-05-28, 15:27
Medlem
Sechss avatar
Citat:
Nu ja! Men inte frr! Vi behver inte g tillbaka mnga decennier i tiden fr att se USA med en +90-procentigt vit befolkning.
Citat:
Jag kan frst att folk svr t dig, du r en usel debattr. Nr har jag skrivit att vita r verlgsna och varfr pratar du fortfarande om tillflligheter?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in