2013-04-11, 18:49
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Inget r dummare n en antivit, serru.
Jaha, s du ska brja rttfrdiga bortblandningen av svarta ocks, nud?
Jaha, inga antivita alls? ven du, sagt att Vita ska "utvecklas", mer klart och tydligt=blandas bort, lter ju kul. Men grejen r ju, om ngon kramas s hrt att denne inte kan andas r det fortfarande att rknas som mord, inte ngot myspys.
Men om man vill ha folkmord mot Vita, d tycker man vl all antivitism r "utveckling" och mysigt.
Jaha, s du ska brja rttfrdiga bortblandningen av svarta ocks, nud?
Jaha, inga antivita alls? ven du, sagt att Vita ska "utvecklas", mer klart och tydligt=blandas bort, lter ju kul. Men grejen r ju, om ngon kramas s hrt att denne inte kan andas r det fortfarande att rknas som mord, inte ngot myspys.
Men om man vill ha folkmord mot Vita, d tycker man vl all antivitism r "utveckling" och mysigt.
JAg r varken antirasist eller antivit (se inlgg ver)
Ja jag r positiv till all frivillig blandning av gener d de bokstavligen talat strks av det. (Motsatsen till detta vore incest, vilket vi bda vet att det ger negativa effekter)
DEt r s hr enkelt: Tillskriver du negativa attribut till en ras r du rasist, oavsett hudfrg, det r definitionen p ordet.
Nej med utveckling syftar jag p det naturliga skedet. Utveckling behver inte vara positiv. RAser har blandats i alla tider mer eller mindre. Mer och mer i takt med kade mjligheter p frflyttning. Den utveckling du troligen syftar p att jag talat om r just utveckling inom transportteknologi.
Mord r nr du ddar ngon eller utstter den fr situationer dr denne dr . Folkmord fljer samma definition (som i fallet med ursprungsbefolkningen i USA). Ingen dr av att tv personer av olika ras blandar sig, inte fact skapar dom liv, inte tar bort det.
Det handlar inte om VAD JAG VILL. Det handlar om naturlig utveckling. Du gr i stort sett det samma som personerna som brkar om evolutionsteorin.