2013-04-11, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Inget r dummare n en antivit, serru.

Jaha, s du ska brja rttfrdiga bortblandningen av svarta ocks, nud?

Jaha, inga antivita alls? ven du, sagt att Vita ska "utvecklas", mer klart och tydligt=blandas bort, lter ju kul. Men grejen r ju, om ngon kramas s hrt att denne inte kan andas r det fortfarande att rknas som mord, inte ngot myspys.

Men om man vill ha folkmord mot Vita, d tycker man vl all antivitism r "utveckling" och mysigt.

JAg r varken antirasist eller antivit (se inlgg ver)

Ja jag r positiv till all frivillig blandning av gener d de bokstavligen talat strks av det. (Motsatsen till detta vore incest, vilket vi bda vet att det ger negativa effekter)

DEt r s hr enkelt: Tillskriver du negativa attribut till en ras r du rasist, oavsett hudfrg, det r definitionen p ordet.

Nej med utveckling syftar jag p det naturliga skedet. Utveckling behver inte vara positiv. RAser har blandats i alla tider mer eller mindre. Mer och mer i takt med kade mjligheter p frflyttning. Den utveckling du troligen syftar p att jag talat om r just utveckling inom transportteknologi.

Mord r nr du ddar ngon eller utstter den fr situationer dr denne dr . Folkmord fljer samma definition (som i fallet med ursprungsbefolkningen i USA). Ingen dr av att tv personer av olika ras blandar sig, inte fact skapar dom liv, inte tar bort det.

Det handlar inte om VAD JAG VILL. Det handlar om naturlig utveckling. Du gr i stort sett det samma som personerna som brkar om evolutionsteorin.
2013-04-11, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Ja jag r positiv till all frivillig blandning av gener d de bokstavligen talat strks av det. (Motsatsen till detta vore incest, vilket vi bda vet att det ger negativa effekter)

Du motiverar folkmord med rasbiologi.

Citat:
Nej med utveckling syftar jag p det naturliga skedet. Utveckling behver inte vara positiv. RAser har blandats i alla tider mer eller mindre. Mer och mer i takt med kade mjligheter p frflyttning. Den utveckling du troligen syftar p att jag talat om r just utveckling inom transportteknologi.

Det finns inget naturligt med varken invandringspolitik eller integrationspolitik.

Citat:
Mord r nr du ddar ngon eller utstter den fr situationer dr denne dr . Folkmord fljer samma definition (som i fallet med ursprungsbefolkningen i USA). Ingen dr av att tv personer av olika ras blandar sig, inte fact skapar dom liv, inte tar bort det.

Definitionen av folkmord ser inte ut p det viset.

Citat:
Det handlar inte om VAD JAG VILL.

Som du skrev i brjan av ditt inlgg r det precis vad du vill. Du sger rakt ut att vrlden blir genetiskt bttre om det inte finns ngra vita mnniskor.

Citat:
Det handlar om naturlig utveckling. Du gr i stort sett det samma som personerna som brkar om evolutionsteorin.

Folkmord som naturlig utveckling nu.
2013-04-11, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Ja, jag vet att du vill det.

Precis. Och just drfr ska s alla vita lnder ha invandring s att frutsttningarna finns fr oppblandning. Eller hur?

Nej jag sger faktiskt inte att jag r antirasist.. JAg anser att man r berttigad till rasistiska sikter, jag anser att man har fel om man har dem, med detta r inte det samma som "anti" i den bemrkelsen som uttryck i "antirasism". Dremot r jag en logisk och rationell person, och kan drav komma fram till fljande:

Ja, jag menar det.

Har du hrt talas om "integration" och "diskriminering"? Du sg att jag tog upp att det var olagligt. Med exempel. Men det hoppar du ver. Snyggt.

Ok, jag nskar dig lycka till.

Absolut. Flytta... sen invandring och integration, sen flytta igen, sen invandring och integration. Och s vidare. Jag frstr processen.

Folkmord.

Personligen har jag bara legat med vita blondiner, till 100%. Det har iofs inte att gra med vad jag vill utan att jag tagit vad som erbjudits. Det r dock fortfarande min preferens. Detta r dock totalt irrelevant. Hur mnga svarta kvinnor har DU personligen tvingats skaffa barn med? Hur mnga du knner har utsatts fr detta tvng? Och var r lagen som sger att du mste ligga med mrkhyade?

Ja absolut str jag fr valfrihet i alla aspekter. Jag vill ha mer n en matrtt att vlja p, mer n en kvinna, mer n en drog, mer n en porrfilm, mer n en TV-serie eller film, och mer n en ras.

Jag hoppas du talar bokstavligt talat nu. fr annars var din kommentar inget vidare bemtande av argumentet. Frklara hur rasism p ngot stt r det samma som antirasism fr mig!

Jag hoppar inte ver ditt exempel! Jag sger att det r rent skitsnack! Jag r som sagt i full fart med att genomfra allt du sger r olagligt. Tvingas du slppa in andra n dina vnner (och eventuell polis) i ditt hus/lgenhet? Privat mark funkar p precis samma stt.. Inte s att du behver vara s dum att du dper det till "white town" skriver i reglerna "frbud mot svarta". Du startar ett samhlle med dina vnner och r officiellt selektiv p andra fronter fr nyinflyttande. Hur svrt r det att kringg denna lag menar du?

Behver inget lycka till (men tack). Behver bara hrt arbete och engagemang. Tv saker jag r villig att gra.

Allts. Du verskattar farten p integrationen. Flyttar du till typ norrbotten kommer du d innan det blir multikulturellt, menar, k till Jokkmokk kolla lget.

Nej folkmord syftar p en medveten process och har vldigt specifika parametrar. Eget val och naturlig utveckling r inte folkmord. Massa folk har dtt ut genom historiens gng utan att dom blivit utrotade. Dom har helt enkelt frkat sig fr lite eller "blandat" sig fr mycket s deras efterkommande skapat ett nytt folk. Det r s vrlden fungerat sen den kom till.

99% av alla arter som ngonsin levt p jorden r idag utdda, det var inte s att ngon utrotade dom, det r s naturen r.
2013-04-11, 19:11
Medlem
Citat:
Ja absolut str jag fr valfrihet i alla aspekter.

Absolut. Ptvingad. verallt.

Citat:
Frklara hur rasism p ngot stt r det samma som antirasism fr mig!

Du har svrt att frst bokstavliga saker? Jag skrev precis tvrtom.

Citat:
Jag hoppar inte ver ditt exempel! Jag sger att det r rent skitsnack! Jag r som sagt i full fart med att genomfra allt du sger r olagligt. Tvingas du slppa in andra n dina vnner (och eventuell polis) i ditt hus/lgenhet? Privat mark funkar p precis samma stt.. Inte s att du behver vara s dum att du dper det till "white town" skriver i reglerna "frbud mot svarta". Du startar ett samhlle med dina vnner och r officiellt selektiv p andra fronter fr nyinflyttande. Hur svrt r det att kringg denna lag menar du?

Bra. Nu stannar vid vid detta.

http://www.bostonfairhousing.org/tim...Covenants.html

"A covenant is a legally enforceable contract imposed in a deed upon the buyer of property. Owners who violate the terms of the covenant risk forfeiting the property. "

S frivilliga kontrakt. Olagligt. Men du sger att det inte r det?

Citat:
Allts. Du verskattar farten p integrationen. Flyttar du till typ norrbotten kommer du d innan det blir multikulturellt, menar, k till Jokkmokk kolla lget.

Din vrdegrund sger detta: jag ska flytta. Men inte du! Flytta du i stllet, till nn frort till New York kanske. Borde passa bra.

Citat:
Nej folkmord syftar p en medveten process

Precis. Och det har jag pongterat mnga gnger nu. Just att det r medvetet och med avsikt och motiv. Ett av dina motiv r den rasbiologi du beknner dig till.

Citat:
99% av alla arter som ngonsin levt p jorden r idag utdda, det var inte s att ngon utrotade dom, det r s naturen r.

Ja, pstendet r att invandringspolitik och integrationspolitik enligt lag!! r "naturen". Bokstavligen s att tvngsintegration med lagstiftning r naturligt. Det sger du faktiskt nu.
2013-04-11, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Du motiverar folkmord med rasbiologi.

Det finns inget naturligt med varken invandringspolitik eller integrationspolitik.

Definitionen av folkmord ser inte ut p det viset.

Som du skrev i brjan av ditt inlgg r det precis vad du vill. Du sger rakt ut att vrlden blir genetiskt bttre om det inte finns ngra vita mnniskor.

Folkmord som naturlig utveckling nu.

Ja den pgr p i strre eller mindre utstrckning i stort sett i samtliga lnder och har gjort s sedan mnniskan frst sg dagens ljus. Kan inte riktigt tnka mig allt fr mycket som R mer naturligt.

Folkmord r en medveten till 100% ptvingad process. Din definition faller rakt av dr. ven om invandringen och integration inte r frivillig fr alla r det ingen som tvingar ngon att para sig med ngon. Jag skaffar mig inga barn alls, mrdar jag min ras d med? fr det borde ju vara mer mord n att skaffa barn med ngon svart?

Rasbiologi, du menar "biologi"? P vilket stt r det onaturligt att gra som vi gjort i alla tider? Massa folk har dtt ut alldeles utan att ngon ddat dem, det r fullt naturligt.

Jo, det gr den visst det. Den lnken som postades av rekyl beskriver precis detta (ven om rekyl sjlv d tolkat den p ett stt som ingen jurist i hela vrlden gjort, dvs, de som r insatta i mnet delar inte denna lekmannatolkning.)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Folkmord
Den raden som "ni grabbar" syftar p r: "Att uppstligen ptvinga gruppen levnadsvillkor, som r avsedda att medfra dess fysiska undergng". Detta syftar direkt p situationer som "the Trail of Tears" (http://en.wikipedia.org/wiki/Trail_of_Tears). Inte p invandring. Detta r med andra ord en lekmannatolkning som totalt saknar std i juridiken.

Ja det rkar vara s att jag r OK med den utveckling som sker. Med det har fortfarande inte med mig att gra. Det sker inte pga mig och jag har ingen mjlighet att pverka i strre grad. Drfr ser jag till att ordna s allt r bra i MITT liv. Jag rekommenderar det varmt!

Nej, ngot folkmord har inte gt rum. Eller, inte om man nu ska bry sig om ordets faktiska definition. Lekmannatolkningar frn minoritetsgrupper r inget jag lgger en jttevikt p.
2013-04-11, 19:15
Medlem
Medel-IQs avatar
Vad som hnde muslimerna nr de blandade sig:
https://www.realisten.se/2011/02/08/...a-intelligens/
2013-04-11, 19:17
Medlem
Citat:
JAg r varken antirasist eller antivit (se inlgg ver)

Jaha, du r inte lngre antirasist, inte antivit heller, trots att du vill "utveckla bort" Vita till bortblandning?

Som att en pedofil skulle frklara sitt brott med att han bara ville se barnet "utvecklas" till tonring, och att utnyttja ett barns frtroende inte alls var vldtkt.

Citat:

Vart r alla bermensch mulatter till nobelpristagande, vetenskapsmn och stora filosofer?

Incest (definition: ngra generationers nrstende slkt), detta jmfr du med att Vita, en grupp p flera miljoner frkar sig? Om du inte r antivit, varfr alla dessa "argument" av luft som desperat ursktar att Vita ska blandas bort?

Citat:
DEt r s hr enkelt: Tillskriver du negativa attribut till en ras r du rasist, oavsett hudfrg, det r definitionen p ordet.

Men.. nu r du rasist ju!
Citat:
Ursprungligen postat av Nationaencyklopedin
1) uppfattningen att det r rimligt att indela mnniskoslktet i ett antal distinkta raser utifrn fenotypiska skillnader (yttre knnemrken);

Varfr vill du splittra oss i hudfrgen, eller via positiva attributer?!?!

Ah just det, all definition av "rasism" r en bara ljliga hash-teorier, "rasism" betyder Vita i praktiken fr att Vita i sin ondska uppfunnit det mest viktiga sakerna i modern tid och genom historien.

Citat:

Du vill "skapa liv" genom att att utrota Vita folk, Vita blir utrotade, frndrar inte vilken chimaira du vill avla fram p bekostnad av Vitas ruiner och lik, men du vill fortfarande ha Vita utrotade. OAVSETT vad du kallar det eller frsker framstlla det som.

Ord r vind, handlingar guld. Och hittills har du bara gett mig bris, om du menar att du inte r antivit, antivit.

Citat:
Det handlar inte om VAD JAG VILL. Det handlar om naturlig utveckling. Du gr i stort sett det samma som personerna som brkar om evolutionsteorin.

Jo men visst, marxistteorin menar ju ocks att klasskampen r historiskt det enda som finns, det r det enda naturliga!

Att du vill framstlla folkmord som naturligt sger vl allt. Vem ska den nya mulattarten utrota efter Vita, vad viskar denna antivita natur i ditt huvud? :O
2013-04-11, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Medel-IQ
Vad som hnde muslimerna nr de blandade sig:
https://www.realisten.se/2011/02/08/...a-intelligens/

Mste sga att jag gillar att du postar en artikel som i stort sett falsifieras i bara svaren under.. haha
2013-04-11, 19:18
Medlem
fboba40s avatar
Citat:

Rasism: Att tillskriva negativa attribut med grund i nationalitet eller hudfrg.
Antirasism: Att anse att det r fel att gra ovanstende, och eventuellt ven kmpa fr att utrota sdana sikter.
Vit: En hudfrg
Antivit: En person som tillskriver den vita hudfrgen negativa attribut, dvs en rasist mot vita.
Slutsats: En person som r "antivit" tillskriver en hudfrg ett negativt attribut, drav r denna person en rasist.
Rasist och Antirasist r drav inte frenbara.

Bra formulerat. Ngra av oss har konstaterat samma sak med olika formuleringar sen trden startades, men en del hr begriper inte sig p den uppenbara logiken. Orsaken r troligen total frblindning pga rasistiskt tnkande.
2013-04-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ja den pgr p i strre eller mindre utstrckning i stort sett i samtliga lnder och har gjort s sedan mnniskan frst sg dagens ljus. Kan inte riktigt tnka mig allt fr mycket som R mer naturligt.

... n ptvingad invandring och ptvingad integration. Lagstiftad sdan.

Citat:
Folkmord r en medveten till 100% ptvingad process. Din definition faller rakt av dr.

Tvrtom. Just att det r ptvingat r ju vad du r fr. Du har varit tydlig med det. verallt dr vita mnniskor finns s ska det mjligheter till oppblandning, och ptvingad oppblandarpropaganda finnas.

Citat:
ven om invandringen och integration inte r frivillig fr alla r det ingen som tvingar ngon att para sig med ngon.

Exakt. Just av det sklet skulle du stdja ett oppblandaravdrag.

Citat:
Rasbiologi, du menar "biologi"? P vilket stt r det onaturligt att gra som vi gjort i alla tider? Massa folk har dtt ut alldeles utan att ngon ddat dem, det r fullt naturligt.

Ja, du motivererar folkmord genom att sga att vrlden blir bttre genom att det inte finns ngra vita mnniskor. Detta r fr vrigt knappast ngot du kommit fram till genom att titta p vita lnder i vrlden och jmfra dem med lnder som inte r det.

Citat:
Den raden som "ni grabbar" syftar p r: "Att uppstligen ptvinga gruppen levnadsvillkor, som r avsedda att medfra dess fysiska undergng".

Exakt, och du tydlig med att det r vad vill se och genomfra. Och du motiverar det med rasbiologi.

Citat:
Nej, ngot folkmord har inte gt rum. Eller, inte om man nu ska bry sig om ordets faktiska definition. Lekmannatolkningar frn minoritetsgrupper r inget jag lgger en jttevikt p.

Nej, det har inte gt rum. Uppenbarligen, men det r pgende.
2013-04-11, 19:21
Medlem
Citat:
Den raden som "ni grabbar" syftar p r: "Att uppstligen ptvinga gruppen levnadsvillkor, som r avsedda att medfra dess fysiska undergng". Detta syftar direkt p situationer som "the Trail of Tears" (http://en.wikipedia.org/wiki/Trail_of_Tears). Inte p invandring. Detta r med andra ord en lekmannatolkning som totalt saknar std i juridiken.

S, invandringen och integration r inte ptvingad? ven nr antirasisten Sarkozy rakt ut sger att Vita ska och mste blandas bort?

http://www.youtube.com/watch?v=YFsmv...Rh6baQ&index=2

Du r ju som en betongvgg, eller? Menar i densiteten av huvudet, d?
2013-04-11, 19:23
Medlem
Medel-IQs avatar
Citat:
Mste sga att jag gillar att du postar en artikel som i stort sett falsifieras i bara svaren under.. haha
Oklart vad du menar. Antar att du inte r kapabel att frst artikeln.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in