Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Antivit. Och du r fr detta i alla lnder dr vita mnniskor finns.
Det dr r inte en beskrivning av verkligheten. Var rlig nog att medge det.
"verdrivet insatta". Det har pgtt i femtio r i USA. Mnga har detta som sitt levebrd. Du pratar om... "inte s verdrivet insatta". Lgg av nu. Hur insatt r du?
"Jordens" befolkning? Detta pgr inte i Kina, inte i Afrika, inte i arabvrlden, inte i Sydamerika annat n i mindre grad. Det r bara vita lnder det gller. Det r en ras som ska bort enligt antirasism. En och endast en.
Medveten politik. Avsikten, Henke, kom ihg den.
Eh... stoppa? Invandringen har infrts. Integration har infrts. Med medveten politik. Inte trots.
Idiot. Har aldrig sagt att jag r fr det utan att det kan finnas skl till att ngon oinsatt inte ser alla konsekvenser och att det drmed inte finns grund fr att beskylla dem fr att vara antivita enbart pga ett uttalande. r frbannat trtt p ditt stt att pdyvla mig och andra grovt feltolkade sikter. r du s efter att du inte inser nr jag argumenterar frn andras mjliga perspektiv och nr jag uttrycker mina egna sikter?
Varfr skulle vanliga svenskar ha full koll p hur det har fungerat i USA i denna frga?
Nej korkskalle, det pgr verallt, bara i olika omfattning/hastighet. Att vita lnder blandas upp i hgre grad beror p att fattiga befolkningar som flyr sitt land sker sig till lnder som har kapacitet att ta emot dem och ge dem ett vrdigt liv, vilket mnga vita lnder kan. Det r ingen som har suttit och bestmt att detta ska riktas mot vita bara fr sakens skull, utan det r en konsekvens av vrldslget, vilka som har behov av att fly och vilka som har mjligheten/viljan att ta emot invandrare. Tex Japan skulle ha ekonomisk mjlighet men gr det inte nd, vita lnder i Europa har bde mjlighet och vilja.
Ja men eftersom folk bevisligen blandar sig mellan raserna nr integrationen medvetet infrs, s r fljaktligen enda sttet att stoppa en utveckling som p sikt leder till en enda gemensam ras, att isolera de etniska folkgrupper som vi trots allt har idag, rent geografiskt. Vi SKULLE kunna gra det, tex om Svenskarnas parti hade suttit vid makten, rensat ut alla som inte har rtt etnicitet och drmed isolerat vr vita befolkning i Sverige. Men folk i allmnhet gillar ju inte den idn...