Citat:
Du skrev 80 miljoner, vilket innebr att du rknade med polackerna. Tyska regeringen hade (av uppenbara anledningar) statistik p vem som var etnisk tysk och vem som inte var det, du fr googla litet.Ja, mycket lustigt. Du vet att jag inte skrev 80 miljoner polacker.
Du har hittat p att de frntogs sin rikedom, ungefr som i Ryssland 1917.
Det dr r som att sga att Israel inte har judiskt styre, fr det finns ngra araber deras parlament. Sverige har vitt styre. Liksom Norge och s vidare.
Jag tror dig inte.
Jag hller inte med dig. Vrdet tillkommer U-lnderna till strre del.
Det var inte meningen att frolmpa dig personligen om du nu trodde det. Vad jag syftade p r p lngre sikt. Lt sga 5% per generation. Hur mnga generationer krvs det fr utrotning?
Du har hittat p att de frntogs sin rikedom, ungefr som i Ryssland 1917.
Det dr r som att sga att Israel inte har judiskt styre, fr det finns ngra araber deras parlament. Sverige har vitt styre. Liksom Norge och s vidare.
Jag tror dig inte.
Jag hller inte med dig. Vrdet tillkommer U-lnderna till strre del.
Det var inte meningen att frolmpa dig personligen om du nu trodde det. Vad jag syftade p r p lngre sikt. Lt sga 5% per generation. Hur mnga generationer krvs det fr utrotning?
Nej, Ryssland 1917 var en annan situation.
Sverige har inte "vitt styre" stillvida att det inte str s i lagen. Men visst r de flesta styrande vita. Har USA vitt styre? Jag menar, presidenten r ju neger.
Du tror inte p vad? Att mer n ett par hundra per r kan innebra nettofrlust? Antag att vi tar in c:a 300 per r. ver 100 r blir det 30 000 mnniskor som ska in ngonstans. Detta utan att samhllets struktur rrs upp. Det r fullt mjligt, anser jag.
Ta nsta niv - "ngra tusen". Vi har, sg, 3000 per r. D uppnr man 30 000 pers p bara 10 r. Det r en stor mngd mnniskor. Vore det mjligt att passa in alla dessa i samhllet frlustfritt? Kanske. Man kan inte vara sker.
Nej, det r inte u-lnderna som ger oss, det r vi som ger dom.
5% vad per generation? Svenska kvinnor som sker sig till invandrare? Tja. Om du brjar med en godtycklig population och tar bort 5% av det som r kvar hela tiden krvs det 13 "generationer" fr att halvera antalet. Man kan bara rkna s om ven svenska mn vljer invandrarkvinnor i lika stor utstrckning, men nd.
13 generationer r ungefr 360 r. Om befolkningen frdubblas p 360 r uppvger allts detta halveringen.