2016-02-22, 00:01
Medlem
elliot1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Hur visste du att han är där för att ge igen?...det handlar inte om att leverera underhållning säger du, samtidigt som Schyffert sa
"Det här gör vi för er skull, er därhemma"...detta misstror du alltså? och anklagar han för att vara http://sv.kalleankasverige.wikia.com...Bluff_City.jpg så det råder nog ingen nöd på honom känslomässigt.
Vill du att jag berättar vad Jesper Rönndahl sa nu igen om för vems skull man uppträder?

Då får du nog definiera vad för slags nazist du menar? (fnissar hemlig-hets-fullt)
Herr Bökberg det komiska geniet sitter på svaret, men han säger inte så mycket!, jag ämnar själv kontakta Schyffert när tiden är omogen och klä på honom rejält!

Nu får jag känslan av att han har ett dolt Ulf Ekbergs förflutet. Det var någon kvinna som skrev det på hans sida, inte jag.. Jag gissar på hobby nazist i tonåren, för att alla andra var det Som vuxen kräver det botgörelse. Pinsamt om något kom ut i media och förstör bilden av Schyffert. Den som sitter på en hög häst har ett längre fall.

Lycka till
Citera
2016-02-22, 09:49
Medlem
Referenshumlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Hur visste du att han är där för att ge igen?...det handlar inte om att leverera underhållning säger du, samtidigt som Schyffert sa
"Det här gör vi för er skull, er därhemma"...detta misstror du alltså? och anklagar han för att vara http://sv.kalleankasverige.wikia.com...Bluff_City.jpg så det råder nog ingen nöd på honom känslomässigt.
Vill du att jag berättar vad Jesper Rönndahl sa nu igen om för vems skull man uppträder?

Hur jag vet...tja han ondgjorde sig över journalisterna som inte förstod sig på eller uppskattade hans "Fjällko-skämt".
Han förstår kanske inte att det krävs en pubertal mognadsgrad för att uppskatta sådan humor.
Henrik Schyffert humor består av köns och svärord till största delen.

Ja vi fnissade i skolan när en kamrat under högläsning läste: -" Björnen brummade ill-sket och sprang till skogs."
Björnen brummade ilsket och sprang till skogs, vi gick då i 4:e klass.

Det roligaste under kvällen var Ginas frisyr:
http://z.cdn-expressen.se/images/8c/...6x9/680@80.jpg

Det är tråkigt om Gina skulle förledas att ta efter HS kiss och bajsstil, hon har redan börjat prata om att hon " är sprungen ur SVT:s anus" eller nått, hon klarar sig utmärkt utan att ta efter den förvuxne pubertets pojken Henrik Schyffert.
(Gapig är han också, även det ett pubertalt drag.)
Senast redigerad av Referenshumla 2016-02-22 kl. 09:57.
Citera
2016-02-22, 22:42
Medlem
Giant Squids avatar
Lika som bär, Christer Petterson..
Citera
2016-02-23, 09:00
Medlem
Referenshumlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Lika som bär, Christer Petterson..

Que?? Vad menar du med det? Den enda komikern som jag vet var på platsen vid mordet är Robert Gustavsson, det pratade han om i "Lördagsintervjun " i P1 i lördags, men polisen var inte intresserad av hans iakttagelser, Robert återgav hur förhöret gått till, en trött blasé polis som inte var intresserad.

Henrik Schyffert är då inte lik Christer Pettersson för fem öre.
Citera
2016-02-23, 11:08
Medlem
elliot1990s avatar
Socialdemokraten Henrik Schyffert bör nu, bättre sent än aldrig ta avstånd från Socialdemokraterna. Löfven med miljöpartiet kräver medicinsk åldersbedömning av ensamkommande barn Jävla fittiga Sverigedemokrater. Herregud jag menar S. Vad är skillnaden.

Vad tyst Ernman och Schyffert är nu när S och MP går all in nsdap. Varma känslor för S som kramades med nsdap för över 70 år sen. Cirkeln är sluten.
Citera
2016-02-23, 14:22
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Referenshumla
Hur jag vet...tja han ondgjorde sig över journalisterna som inte förstod sig på eller uppskattade hans "Fjällko-skämt".
Han förstår kanske inte att det krävs en pubertal mognadsgrad för att uppskatta sådan humor.
Henrik Schyffert humor består av köns och svärord till största delen.

Ja vi fnissade i skolan när en kamrat under högläsning läste: -" Björnen brummade ill-sket och sprang till skogs."

Det roligaste under kvällen var Ginas frisyr:
http://z.cdn-expressen.se/images/8c/...6x9/680@80.jpg

Det är tråkigt om Gina skulle förledas att ta efter HS kiss och bajsstil, hon har redan börjat prata om att hon " är sprungen ur SVT:s anus" eller nått, hon klarar sig utmärkt utan att ta efter den förvuxne pubertets pojken Henrik Schyffert.
(Gapig är han också, även det ett pubertalt drag.)
Jaså, trodde du menade att han gick in för hämnd redan under framträdandet, för det gjorde han sku jag gissa..

Ehm....Killinggängets humor var inte det överlag kiss och bajs humorstil? jag vill att ni recenserar dom olika medlemmarna förmåga att hålla sig över underlivet? som gör det mindre än Schyffert
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-02-23 kl. 14:28.
Citera
2016-02-23, 14:37
Medlem
Bajsfacistens avatar
Är det ett sjuttiotalist fenomen det där med att man är lite "rebbelisk, skönt, humoristisk och tuff" när man flänger sig med fula ord? Det känns så. Inte för att jag har något vidare språkbruk men tycker ändå att det är yttrst mossigt och fånigt hela företeelsen.
Citera
2016-02-23, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Är det ett sjuttiotalist fenomen det där med att man är lite "rebbelisk, skönt, humoristisk och tuff" när man flänger sig med fula ord? Det känns så. Inte för att jag har något vidare språkbruk men tycker ändå att det är yttrst mossigt och fånigt hela företeelsen.

Håller verkligen med dej, den ena är värre än den andra, ta "Kringlan", han framstår ju endast som ytterst obegåvad och infantil när han vräker ur sej svordomar och könsord. Blir kanske så när ordförrådet är på en bottennivå.
Citera
2016-02-24, 14:18
Medlem
elliot1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten

Klandra inte Skyffeln. Han har ej genomfört gymnasiet. Jag förstår inte hur det kan ses som tufft och kontroversiellt. Betnér svär på scen och alla gråter av lycka över hur genial han är som vågar säga fan på scen.
Citera
2016-02-26, 15:59
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Att han är Sveriges mest framgångsrika komiker är du ganska ensam om att tycka.

Nej? Han är väl ett av de största i standup-sverige.

Sen har jag aldrig sagt att jag tycker han är rolig eller intelligent. Dock är ju hans standup betydligt roligare än när han skriver "politiska" saker på twitter om vad flyktingkrisen kostar osv. Men de sakerna är ju inte en del av hans ståuppkomik.
Citera
2016-02-26, 18:07
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Que?? Vad menar du med det? Den enda komikern som jag vet var på platsen vid mordet är Robert Gustavsson, det pratade han om i "Lördagsintervjun " i P1 i lördags, men polisen var inte intresserad av hans iakttagelser, Robert återgav hur förhöret gått till, en trött blasé polis som inte var intresserad.

Henrik Schyffert är då inte lik Christer Pettersson för fem öre.
Verkar som dom har samma frisör ivf,.
http://x.cdn-expressen.se/images/29/...0/16x9/760.jpg

http://y.cdn-expressen.se/images/92/...8/16x9/760.jpg

Schyffert såg ju sjukt gubbsliten ut i mellon, som någon som drar en kvarting explorer till frukost, eller det kanske är hans syrianska tjej som sliter ut honom, bäst före datum har passerat för länge sedan.
Citera
2016-02-26, 20:24
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

Min sambo berättade att en klasskamrat till honom läste om "bajs-gorillan", istället för "bergs"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in