2017-01-31, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Schyffert bjuder SDare på föreställning.

"Han kräver alltså ingen betalning för biljetterna, men däremot en liten motprestation. SD:arna förväntas i så fall stanna kvar och säga vad de tycker om uppsättningen."

http://nyheter24.se/nyheter/politik/...rigedemokrater

Någon som är sugen?
Själv är jag upptagen med att pilla mig i naveln, vilket känns mer lockande än Schyffert.

När, var?
Citera
2017-01-31, 08:03
Citat:
Ursprungligen postat av Belfast-
När, var?

Nyköping, den 8de eller 9de februari tydligen.
En provföreställning, där han väl vill testa om hans "humor" går hem hos SDare.
Någon borde tipsa honom om FB, då det är rätt tydlig vad SDare tycker om hans prestationer här.

Förstår inte varför han tror att SDare som han häcklat så mycket skulle vara intresserade av honom?
Han kan ju gå på ett möte hos SD istället, så kanske han lär sig något.
Senast redigerad av Pripps3.5 2017-01-31 kl. 08:07.
Citera
2017-01-31, 11:36
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreggell
Såg han på östermalm med någon thai brud idag, har han skaffat ny fru?

Nä det vetefan, hade inte han fullt upp med att duschknulla Nour El-Refai för någon månad sen?
Men vem vet, mycket vill ha mer som det så fint heter.
Citera
2017-01-31, 16:04
Medlem
UT64s avatar
Citat:

"Han kräver alltså ingen betalning för biljetterna, men däremot en liten motprestation. SD:arna förväntas i så fall stanna kvar och säga vad de tycker om uppsättningen."

Någon som är sugen?
Själv är jag upptagen med att pilla mig i naveln, vilket känns mer lockande än Schyffert.
Lite typiskt Schyffert att tro att Sdare är så fattiga att de inte har råd att gå ut
på underhållning. Och där kommer ju Schyfferts nedlåtande och arroganta inställning fram.
Ni fattiga White Trash pack med dåliga tänder och låg intelligens ska få se min fantastiska
show GRATIS!

De körde för övrigt Schyfferts och Lindströms föreställning på svt härom dagen.
Trögt och forcerat, och inte mycket humor eller glädje där. Inte ens Fredrik Lindström
kunde få skiten att lyfta.
Citera
2017-01-31, 22:41
Medlem
Citat:
*klipp*
Av det Shyfferts visat av sin karaktär så är han endast ute efter nytt material. Att kunna använda det mot SD-politiker och -väljare i framtida shower utifall någon skulle nappa och gå och se hans gratisshow.
Hans erbjudande kan knappast kännas ärligt för SD.
Citera
2017-01-31, 22:47
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bayag
Av det Shyfferts visat av sin karaktär så är han endast ute efter nytt material. Att kunna använda det mot SD-politiker och -väljare i framtida shower utifall någon skulle nappa och gå och se hans gratisshow.

Klart det är. Schyffert gör liksom inget gratis. Det kommer väl bli som sagt testande då sedan kan han nu sedan framöver alltid flika in saker "som nu detta skämt körde när hela publiken var SD:are och ingen skrattade alt alla skrattade" osv. Sedan ger det väl någon spalt i AB som plus också.
Citera
2017-02-01, 10:59
Citat:
Ursprungligen postat av bayag

Nej, jag tror att SD var ärligare, när de kontrade med att bjuda in honom till sig, faktiskt.
Men det vågar väl inte lille Henke?
Citera
2017-02-01, 11:08
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Klart det är. Schyffert gör liksom inget gratis. Det kommer väl bli som sagt testande då sedan kan han nu sedan framöver alltid flika in saker "som nu detta skämt körde när hela publiken var SD:are och ingen skrattade alt alla skrattade" osv. Sedan ger det väl någon spalt i AB som plus också.

Jag tror snarare att det var Schnyffterts märkliga sätt att säga till folket; Se på mig! Jag är minsann inte rädd för SD/nazister/rasister/fascister. Jag bjuder in dem! Är jag inte för härlig, så säg?!
Citera
2017-02-01, 11:08
Medlem
Citat:

Någon som är sugen?

Så han har kommit på ett sätt att kartlägga SD:are och få material till sin "show"´för att han inte är i fas med verkligheten. Henrik Schyffert läser förmodligen dessa inlägg med tanke på att han inte är så smart och jag kan säga det att om man plankar vad alla andra säger och gör så är man ett tinavlat patrask. Istället tycker jag att du, Henrik kan ta in ett par muslimer och zigenare och lära dig lite mer, bjud dem på mat och sovplats. Det är dina rövpolare som du snackar dig varm för.
Citera
2017-02-01, 11:11
Medlem
Bara pöbel-SD:are skulle falla för detta knep. Det bästa ni kan göra är att ignorera fanskapet.
Citera
2017-02-01, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Lite typiskt Schyffert att tro att Sdare är så fattiga att de inte har råd att gå ut
på underhållning. Och där kommer ju Schyfferts nedlåtande och arroganta inställning fram.
Ni fattiga White Trash pack med dåliga tänder och låg intelligens ska få se min fantastiska
show GRATIS!

De körde för övrigt Schyfferts och Lindströms föreställning på svt härom dagen.
Trögt och forcerat, och inte mycket humor eller glädje där. Inte ens Fredrik Lindström
kunde få skiten att lyfta.

Det ligger i linje med att han tror att han är smartare än alla andra bara för att han plankar vad andra säger och gör (låg IQ). Hade han haft riktiga talanger hade han varit verksam inom något annat, som kräver skarp intellekt och dåsnackar jag inte om journalistyrket eller att bli politiker.

SD:are, ialla fall de som är smarta snackar inte med inavlat pk patrask. Vem vill bli kartlagd för en biljett till en "show" som suger?

Det är klart att Lindström, och Schyffert suger. De har inga talanger och materialet de har har de plankat av andra.
Citera
2017-02-01, 11:16
Medlem
Citat:
Nej, jag tror att SD var ärligare, när de kontrade med att bjuda in honom till sig, faktiskt.
Men det vågar väl inte lille Henke?

Wow, den var brutal. Han har inte stake att snacka med SD:s ledning för det hade svärtat ner honom som pk mupp och sedan har han inte intelligensen att hålla ett samtal med argument. Anledningen att han överhuvudtaget kom med i tv rutan är för att han kände någon och sedan har han plankat vad andra gjort och sagt för att hålla sig kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in