2025-02-28, 16:43
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Tiderna förändras

Verkligen.
Har inte använt skype på många år nu, men ett tag där var ju Skype "THE SHITNITZ".
Skype var framtiden....skype var en symbol för det moderna IT samhället....men som så ofta inom dessa brancher falnar det bort och ersätts av nya påhitt och funktioner. Jaja....farväl Skype....
Citera
2025-02-28, 16:46
Medlem
KFCnoggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Verkligen.
Har inte använt skype på många år nu, men ett tag där var ju Skype "THE SHITNITZ".
Skype var framtiden....skype var en symbol för det moderna IT samhället....men som så ofta inom dessa brancher falnar det bort och ersätts av nya påhitt och funktioner. Jaja....farväl Skype....

Minns också Skype när det var det största. Det var samtidigt rätt tungt för PC att köra Skype bakom spel (tänker 2005-2010) körde själv mycket ventrilo som inte tog lika mycket på prestandan.

Intressanta är att nuvarande bolag jag jobbar på kör Skype internt. Får se vad som händer 😊
Citera
2025-02-28, 21:46
Medlem
upplaenningens avatar
Mycket tråkig nyhet efter nyheten för flera år sedan nu då man även la ner MSN.

Använder enbart skype från start till idag då jag ej ser någon mening att sluta använda det och gå över till något nytt bara för att det är just nytt.
Jahopp, får väll gå över till teams då jag vågar att vägra META sekten.
Citera
2025-03-01, 11:46
Medlem
Kalle.webmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Skype kommer att sluta existera och appens användare kommer kunna ringa sina sista Skype-samtal den 5 maj 2025.
Fortsätter kanske i den här tråden (kanske)...

Skype läggs ned. Ersättare?
https://www.flashback.org/t3660973n
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in