Citat:
Ursprungligen postat av pokeboll
någon som vet något smaskigt om Sandra Beijer? (rodeo.net/niotillfem) har slinkit in på den bloggen av misstag en eller två gånger för mycket och märkt att hela skiten är romantiserat och sockersött.
jag anar ugglor i mossen. är hon egentligen en riktig knullerska av rang? någon som kan berätta något smaskigt om henne? som jag förstår det kommer hon från stockholm, flyttat till new york, och nu bor i stockholm igen. rätta mig om jag har fel.
MVH
Hon är väl själv ganska öppen med att hon "hånglat med" ganska många killar sedan hon blev dumpad i somras.
Uppbrottet har tagit henne väldigt hårt, finns hur många inlägg som helst att läsa om just det. Hon hade ett långdistansförhållande, hon i NYC, han i LA. Sedan blev hon dumpad via telefon, precis efter de hade varit på en mysig kärlekssemester. Det verkar ha kommit som en blixt från klar himmel för henne. Finns en viss misstanke om att hennes ex, en jävligt fånig kille btw som själv tror han är cool Lödvig Frössén (finns här
http://web.stagram.com/n/frossen/), var otrogen med antingen Rebecka eller Fiona, oklart vem.