Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-03, 14:48
Medlem
någon som vet något smaskigt om Sandra Beijer? (rodeo.net/niotillfem) har slinkit in på den bloggen av misstag en eller två gånger för mycket och märkt att hela skiten är romantiserat och sockersött.

jag anar ugglor i mossen. är hon egentligen en riktig knullerska av rang? någon som kan berätta något smaskigt om henne? som jag förstår det kommer hon från stockholm, flyttat till new york, och nu bor i stockholm igen. rätta mig om jag har fel.

MVH
Citera
2013-03-14, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pokeboll
någon som vet något smaskigt om Sandra Beijer? (rodeo.net/niotillfem) har slinkit in på den bloggen av misstag en eller två gånger för mycket och märkt att hela skiten är romantiserat och sockersött.

jag anar ugglor i mossen. är hon egentligen en riktig knullerska av rang? någon som kan berätta något smaskigt om henne? som jag förstår det kommer hon från stockholm, flyttat till new york, och nu bor i stockholm igen. rätta mig om jag har fel.

MVH
Har väl flyttat till Paris nu?
Citera
2013-03-14, 08:26
Medlem
Citat:

MVH

Hon är väl själv ganska öppen med att hon "hånglat med" ganska många killar sedan hon blev dumpad i somras.

Uppbrottet har tagit henne väldigt hårt, finns hur många inlägg som helst att läsa om just det. Hon hade ett långdistansförhållande, hon i NYC, han i LA. Sedan blev hon dumpad via telefon, precis efter de hade varit på en mysig kärlekssemester. Det verkar ha kommit som en blixt från klar himmel för henne. Finns en viss misstanke om att hennes ex, en jävligt fånig kille btw som själv tror han är cool Lödvig Frössén (finns här http://web.stagram.com/n/frossen/), var otrogen med antingen Rebecka eller Fiona, oklart vem.
Citera
2013-03-14, 08:33
Medlem
Hennes mamma Anette Beijer äger TV-produktionsbolaget Titan.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Titan_Television
Citera
2013-03-15, 20:05
Medlem
Hamsterbolls avatar
Hon lider av anorexia kanske? Vet att hon skrivit om sina ätstörningar förr, men nu efter uppbrottet har hon blivit jättesmal! "Gillar inte gulan" i ägget osv...

Men hon är väldigt söt.
Citera
2013-03-15, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Hon lider av anorexia kanske? Vet att hon skrivit om sina ätstörningar förr, men nu efter uppbrottet har hon blivit jättesmal! "Gillar inte gulan" i ägget osv...

Men hon är väldigt söt.

det bara måste till en tjej för att tycka det.
Senast redigerad av meetthefockers 2013-03-15 kl. 23:15.
Citera
2013-03-19, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Hon är väl själv ganska öppen med att hon "hånglat med" ganska många killar sedan hon blev dumpad i somras.

Uppbrottet har tagit henne väldigt hårt, finns hur många inlägg som helst att läsa om just det. Hon hade ett långdistansförhållande, hon i NYC, han i LA. Sedan blev hon dumpad via telefon, precis efter de hade varit på en mysig kärlekssemester. Det verkar ha kommit som en blixt från klar himmel för henne. Finns en viss misstanke om att hennes ex, en jävligt fånig kille btw som själv tror han är cool Lödvig Frössén (finns här http://web.stagram.com/n/frossen/), var otrogen med antingen Rebecka eller Fiona, oklart vem.

verkar tyvärr som om han raderat sitt instagramkonto av okänd anledning. men sliskigare snubbe får man leta efter, han ger mig obehagliga vibbar. jag är väldigt nyfiken på hur deras förhållande såg ut, och hur han är som person.
Citera
2013-03-19, 01:53
Medlem
Solbeas avatar
jag gjorde ett skolprojekt ihop med henne. Hon gick berghs ocj jag gick en filmskola och vi skulle göra en reklamfilm. Hon var rätt blyg i början och sa inte mycket sen blev hon skitsur på mig för att filmen inte blev bra och var sur.
Citera
2013-03-19, 02:09
Medlem
NoTruces avatar
Hur är denna människa en kändis?
Citera
2013-03-19, 10:10
Medlem
Citat:
verkar tyvärr som om han raderat sitt instagramkonto av okänd anledning. men sliskigare snubbe får man leta efter, han ger mig obehagliga vibbar. jag är väldigt nyfiken på hur deras förhållande såg ut, och hur han är som person.

Anledningen är nog att han fick en länk härifrån Men skönt att slippa se honom tönta sig på insta.

Från det jag sett verkar han vara jävligt tröttsam. Mycket bilder på något typiskt LA-fenomen och så någon ironisk kommentar som visar "oj så världsvan och cool jag är då". Aldrig något äkta utan bara yta typ.
Citera
2013-03-19, 12:24
Medlem
Northwest-Passages avatar
Han har inte tagit bort sitt konto, det är länken som är fel (en parantes har smugit sig in på fel ställe).
Citera
2013-03-26, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Anledningen är nog att han fick en länk härifrån Men skönt att slippa se honom tönta sig på insta.

Från det jag sett verkar han vara jävligt tröttsam. Mycket bilder på något typiskt LA-fenomen och så någon ironisk kommentar som visar "oj så världsvan och cool jag är då". Aldrig något äkta utan bara yta typ.

kan tippa på att han är en självgooglare utan dess like, men hör och häpna - kontot är kvar! här är en fungerande och bättre länk till hans instagramkonto: http://instagram.com/frossen

här är sandras: http://instagram.com/sandrabeijer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in