2013-03-04, 00:31
Medlem
Skankadots avatar
Hallå!

Har börjat planera en kommande kur lite smått, tanken är att köra 500mg testo-e + 40/60 anavar de sista 60 dagarna. Kuren blir på 14 veckor. Jag vill absolut lägga in HCG i denna kur, men har klurat lite kring upplägget. Vad har ni erfarna för förslag?

Mycket tacksam för svar
Citera
2013-03-04, 01:20
Medlem
Finns lika många upplägg som det finns brukare. Personligen kör jag bara hcg mot slutet av kuren. I ditt fall hade jag nog börjat runt v10, och kört 1000-1500 iu e3d.

Rekommenderar att du läser denna också:

https://www.flashback.org/t991519
Citera
2013-03-04, 13:02
Medlem
Skankadots avatar
Hcg guiden har jag läst, var mer nyfiken på hur andra användare skulle lagt upp det. tack för svar!
Citera
2013-03-04, 15:04
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skankadot
Hcg guiden har jag läst, var mer nyfiken på hur andra användare skulle lagt upp det. tack för svar!

Jag tänker lägga in 250-500iu/e3d tre veckor in i 500mg testo e/e4d och köra 2 veckor efter sista testo sticket, kanske 3 veckor...
Citera
2013-03-04, 15:25
Medlem
Skankadots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vecna
Jag tänker lägga in 250-500iu/e3d tre veckor in i 500mg testo e/e4d och köra 2 veckor efter sista testo sticket, kanske 3 veckor...

Jag har tänkt mig ett liknande upplägg, fast 500iu e3d genom hela kuren, med start vecka 3.
Varför väljer du att sätta e4d? Jag själv tänkte köra e5d som jag gjort tidigare. Har du satt e4d i någon tidigare kur så att du kan jämföra med e5d? Vore intressant då jag är himlans förtjust i testo
Citera
2013-03-04, 17:22
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skankadot
Jag har tänkt mig ett liknande upplägg, fast 500iu e3d genom hela kuren, med start vecka 3.
Varför väljer du att sätta e4d? Jag själv tänkte köra e5d som jag gjort tidigare. Har du satt e4d i någon tidigare kur så att du kan jämföra med e5d? Vore intressant då jag är himlans förtjust i testo

Nej, jag kan inte jämföra. Har liksom inte bestämt mig än om det blir e4d eller e5d, 875mg/w mot 700mg/w. Ska dra 750mg ikväll och 750mg om 5 dagar och sen e5d några gånger, vill den ha jämnare, ja då blir det helt enkelt e4d eller så skiter jag i e5d över huvud taget och tar e4d direkt, ähh jag kan inte bestämma mig vi får se

Ett skäl är ju att få en jämnare nivå om du drar ner på en dag.

Varför jag väljer att ta HCG under hela kuren + 2-3 veckor efter är baserat på denna länk + källor därifrån bland annat.

Känner liksom inte för att köra nån "kickstart", känns inte en bra att ta 40iu * dagar on = Dos av HCG för att kicka igång skiten, ja självklart uppdelat på några stick om man varit på länge men ändå, lugnt och sansat ska det va

Blir ju bara runt 5 månader på HCG för mig. Vissa kör ju cykler av HCG under kur men på så kort tid ser jag inte nån anledning till att leka jojo med min kropp, ett år ok men men jag är endast en lekman inom ämnet

Sett nån rekommendation på 250iu per 250mg testo e så 250-500 får det bli och ja självklart A-dex efter hcg kommer in i bilden 0.25mg eod, 0.5mg om det behövs, älskar tuttar men dom ska fan inte sitta på mig, av modell större alltså.

Fan vart ju nästan en utförlig förklaring till min kur nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in