Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-05, 00:07
Medlem
Jag vill gärna införskaffa en billig men, men helt ok videokamera. Videoklippen ska gärna kunna editas med, men inget överdrivet!

Kom gärna med tips och länkar och berätta varför den du postar är bäst.

Tack i förhand.
Citera
2013-03-05, 02:04
Medlem
Linkaans avatar
Vad ska du ha det till?
Citera
2013-03-05, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Vad ska du ha det till?

Filma så klart Men ska filma lite vad jag gör på sommaren, alltså natur och lite fest filmer. Tänkte göra det som ett roligt minne som man kolla på lite senare och drömma tillbaks.
Citera
2013-03-05, 16:07
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enil
Filma så klart Men ska filma lite vad jag gör på sommaren, alltså natur och lite fest filmer. Tänkte göra det som ett roligt minne som man kolla på lite senare och drömma tillbaks.

Fester.. satsa på en GoPro då. Om du inte eftersöker alldeles super bra kvalité. GoPron är stryktålig, bra vidvinkel och relativt billig.
Citera
2013-03-05, 17:05
Medlem
Liten digitalkamera är också ett alternativ, köpte en Canon Ixus 125 Hs för några månader sedan. Riktigt bra kamera som självklart också tar bilder. Filmar i 1080p och dessutom väldigt prisvärd.
Kostade dryga tusenlappen när jag köpte den i julas men har tyvärr gått upp i pris, 1100kr hittade jag för på pricerunner. Vilket är mycket billigare än en Go-pro. Vilken man egentligen bara behöver om man ska filma med väldigt hög fps, exempelvis för att sätta på hjälm när man utför någon sport.
Citera
2013-03-05, 19:48
Medlem
Mina kompisar och jag bestämde oss för att filma med iPhone's. Känns lite lättare och vi slipper med vem som ska få behålla kameran! Har sett en kille som gjorde en serie som hette "iPhoneology", http://www.youtube.com/watch?v=7jqk4...=results_video
Tyckte det skulle bli bra, men tack för svaren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in