2013-03-08, 13:44
Medlem
Tjena!

för ca 15 månader sen hoppade jag på tåget! drog igång med testo propp och hoppade på 500mg galenika efter en månad typ, resultaten har vart mkt bra och är väldigt nöjd! under resans gång har man fått i sig lite dbol och winstrol också

Nu till frågan! ska gå ner till 250mg galenika från och med nästa stick, är det okej och konditionsträna t.ex springa milen osv? Alltså hålla ett ganska så bra tempo ändå?

var på hälsokontroll idag och det enda som var lite knas va blodtrycket som låg på ca 160/70 annars var puls och ekg bra, dock så är det väl någon skyldighet som läkaren har och säga till en och lägga ner det osv blabbla.

ps vikten är 112

tack på förhand / biggerbetter
Citera
2013-03-08, 13:54
Medlem
Jag skulle rekommendera att alltid sköta sin konditionsträning oavsett om du dopar dig eller inte, det är alltid bra för din hälsa.
Citera
2013-03-08, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag skulle rekommendera att alltid sköta sin konditionsträning oavsett om du dopar dig eller inte, det är alltid bra för din hälsa.
Ok tack
Citera
2013-03-08, 23:24
Medlem
Bigzys avatar
Jag tycker personligen att jag gynnas av att lägga in något cardiopass med hög intensitet.
1 pass med intervaller i veckan på Max 45 min känns lagom.

Har du tänkt köra deff / kcal- ?
Citera
2013-03-08, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy
Jag tycker personligen att jag gynnas av att lägga in något cardiopass med hög intensitet.
1 pass med intervaller i veckan på Max 45 min känns lagom.

Har du tänkt köra deff / kcal- ?
Jag kör just nu deff, ligger på ca1500kcal, blodtrycket var antagligen högt pga av allt jävla koffein jag kört nu

Har ingen speciell målvikt utan mer komma i bra form för ett kommande "event" !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in