2013-03-14, 00:00
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Hej kära flashbackare, jag har en HTC One X som för ett tag sedan låg på mitt "nattuks" bord med ett alarm inställt. Nu till det tråkiga, hade glömt att stänga av vibrationen så telefonen vibrerade helt enkelt ner på en lampfot och pang så sprack displayen. Telefonen fungerar som den ska förutom att glaset är sprucket som sagt, och att knapparna längst ner, ni vet dom som sitter på skärmen inte fungerar att använda.

En bekant har fixat hem nytt glas och ny display till mig, och jag tänkte gå iväg till en verkstad här i veckan och be dom sätta i det.

Vad tror ni? Kommer telefonen att fungera som den ska då, eller har display knapparna med mer än skärm att göra? Eller räcker det att byta glas samt display?

Tacksam för svar!

/Mvh
Citera
2013-03-14, 16:58
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Bump!

/Mvh
Citera
2013-03-14, 17:10
Medlem
Det finns massa olika tutch telefoner var har den för glas /hur många lager glas?
Citera
2013-03-15, 16:32
Medlem
Discobands avatar
Går inte riktigt att säga innan någon har tagit sig en titt på telefonen, dock så skulle jag rekommendera dig att kontakta din återförsäljare och be dem att skicka in den till en autoriserad verkstad så inte din garanti ryker ifall du får problem med den i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in