Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-03-25, 01:43
Medlem
MrVisstos avatar
lder: 30
Kn: Man
Vikt: 85-90kg
Lngd: 177cm
Tidigare erfarenhet: Lngvarigt stort alkoholintag och vid enstaka tillfllen hasch.

Hade tidigare under kvllen druckit 3st pripps bl (50cl/7,2%) och ca en butelj rdvin (75cl/12,5%), knde mig inte srskilt full (druckit under ca. 5h.)

Blandar ca. 200mg atomic bomb med John Silver rd rulltobak. Rullar en vlpackad, hrd cigarett, utan filter samt tv st. "papper" runt och rker under ca. 10 min. Knner tryck vid tinningarna och lock fr hger ra (antar att det r det r drfr det kallas "atomic bomb"?) Lyssnar p musik, tnker djupt och filosoferar. Hller i sig i ca. 1h. Mycket trevligt!

Provat mindre doser innan utan vrre resultat (0,5g-1g), men det verkar som denna dos var rtt fr mig.

Fr 4/5 anus av mig (Alkohol 5/5, hasch 2/5)
Senast redigerad av MrVissto 2013-03-25 kl. 01:48. Anledning: Stavfel
Citera
2013-03-25, 21:42
Medlem
Sjalvastefans avatar
Satte betyget 1/5 stjrnor dvs fruktansvrd, frstod inte ens vilken drog det handlade om, ingen beskrivning av ruset frutom ''tnker djupt''.
Citera
2013-03-28, 03:35
Medlem
MrVisstos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjalvastefan
Satte betyget 1/5 stjrnor dvs fruktansvrd, frstod inte ens vilken drog det handlade om, ingen beskrivning av ruset frutom ''tnker djupt''.

Oj oj, frlt! r fordig av mig.

Ngon typ av spice. r inte s bevandrad i sdant hr.

Bestllde via silkroad ngot med kul etikett.
Ruset upplevde jag som att det helt pltsligt smllde till i hgra rat. Brjade sna in p saker och knde mig lycklig. Provat att rka en del andra sorter och de knns lika bra! Rkt utblandad med piptobak i pipa och "joint" flera gnger. Superbra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in