Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-03-29, 02:38
Medlem
MardiGrasss avatar
Bakgrund: Har ingen större erfarenhet av psykadeler.För en månad sen åt vi cubensis-svamp två dagar i rad, that´s it. Har rökt cannabis i cirka fem år.

Vikt: Ca 53 kg. Längd: 160 cm.

Dos: Tog 25 milligram 2c-b på tom mage.

Plan: Ville se big bang, universums början. Ville också testa sex på drogen. Ville också få bort en tung känsla som jag har dragits med en tid. Har jobbat en del med att utveckla mig själv, vill vara totalt fri från all evighetsångest och smärta som jag har släpat på genom hela mitt liv. Har fått bort det mesta, men en liten molande värk dröjer sig ännu kvar i hjärtat ibland.

18:30. Jag matar min sambo med drogen och han matar mig. Vi har snurrat in pulvret i ett tunt papper. Boom!

19:25 börjar det kännas roligt. Sambon ser roliga saker. Vi fnissar och skrattar åt allt möjligt.

19:50 smakar det prickig korv i munnen. Sedan far det, börjar se visualer, gardinerna leker, skuggor dansar, tavlor får egna liv. Det är kyligt, även om alla fönster är stängda. Jag hade läst om att det kunde bli så så jag har klätt mig varmt. När jag tänker på att frysandet bara finns i mitt huvud känns det genast varmare. Blir så glad, skulle kunna sitta och glo på vårt hem i flera timmar.

20:20 bestämmer jag mig för att gå in i trippen och få reda på om jag skulle kunna få se big bang och universums början. Mediterar ett tag. Trippen, eller min hjärna eller nåt, frågar: Ok, är du redo nu? Är du verkligen redo? Jag svarar: Jo jo, hit me! Visa mig alltings början! Börjar färdas genom rymden, mot mitten av universum. Just när jag har kommit så långt in att jag ska få se big bang, kommer sambon och avbryter mig. Det gör ingenting, jag förstår att jag inte var redo än. Förstår också att avbrottet kom som en påminnelse om var allt detta finns - inne i min kropp och hjärna.

Den insikten fick mig att känna mig stor och mäktig. Min energi var också med när allting började, även om den energi som nu är min själ är återanvänd några gånger.

Trippar, mår bra, det liksom bubblar i magen och jag är så glad att det känns som om jag kunde lätta från golvet och flyga ett par decimeter. Helt igenom bra och underbar känsla, ingenting kan gå fel.

Börjar så småningom smeka min sambo, det känns förjävla härligt. Varje rörelse är större, jag känner hur min hud reagerar, hur alla små celler liksom öppnar sig och tar emot hans beröring.

Nång gång kring halv 10 hamnar vi i sängen. Skrattar åt allt vi ser. En skugga av en drömfångare är särskilt skön att titta på. Har inrett sovrummet på förhand för att allt ska vara så fint som möjligt och det funkar. Allt är i harmoni med allt och jag är stolt över mig själv. Så småningom lyckas vi ändå samla tankarna så pass att vi kan koncentrera oss på varandra istället. Färgerna ändras, alla färger ser ut som om de vore målade med tuschpennor eller färgkritor, även min sambo ser roligt färgpennemålad ut.

Jag försöker komma in i min sambos huvud, få läsa hans tankar. Jag blundar och liksom knackar på hans medvetande. Jag ser mitt eget medvetande och hans, de är ihopkopplade men inte sammanblandade.

"Det känns som om jag behöver ligga naken under täcket med dig", säger han då. Så gör vi, och min kropp tänder till omedelbart när han smeker mig runt omkring min fitta.

Inser nu, eller bestämmer, att när han får orgasm inne i mig så kommer jag äntligen att få se big bang. Jag måste bara göra min kropp och mitt sinne redo för att ta emot allting först.

Han fingrar mig. Rakt på den där magiska punkten som finns ett par centimeter inne i varje kvinna.

Det är explosivt, jag rinner, min kropp åstadkommer otaliga sprutorgasmer... Och det är bara början.

När jag tänker på att han ännu ska in i mig, att vi ska kopplas ihop med den mest heliga handling två människor kan göra, kommer jag igen.

Det är som en massa små orgasmer men också en lång, uttdragen. Mina muskler kramar hans fingrar, det känns som om jag har blivit totalt galen, helt tappat förståndet och allt logiskt tänkande.

Det är helt okej, just i den här stunden är jag inte intresserad av logiskt tänkande.

När han är klar med mig tar jag honom i munnen. Det går sisådär, är otålig och tappar koncentrationen men försöker ändå göra mitt bästa för att han ska njuta. Men efter ett tag ber jag honom ta mig istället.

Vi lägger oss i skedställning, äntligen får jag det min kropp har begärt så länge och jag blir inte besviken. Det känns som om jag kommer omedelbart, sensationen av honom inne i mig är så enorm och överväldigande. Han är varmare, hårdare, intensivare än någonsin förut. Förstår att detta är det skönaste jag någonsin har varit med om. Förstår också att detta är en upplevelse som jag bara kommer att få en gång i livet. Oavsett om vi gör liknande trippar igen, och har sex på c2-b igen så kommer det aldrig att bli som nu.

Lägger allt fokus på detta nu, denna sekund. Jag känner varje cell i min kropp, sekunderna flyter också förbi som celler. Att vara totalt närvarande får min kropp att brista ut i nya orgasmer. Min fitta krampar omkring hans penis, jag märker att han blir hårdare för varje kramp min kropp åstadkommer.

Samtidigt förstår jag att även om vi aldrig mer upplever nåt liknande igen, så kommer aldrig vårt sexliv mera att bli som förut. Detta är något nytt, en splitterny känsla, liksom en kittling, som jag kan plocka fram varje gång vi knullar i framtiden.

Han drar sig ur mig, det blir liksom ett hål i mig där han har varit. Jag hinner inte sakna honom länge, han vänder mig på mage och bestämmer sig för att knulla mig riktigt ordentligt. Här finns det inget jag kan skriva egentligen, det är för stort och för underbart för att ord ska räcka till.

Vitt, hett ljus strömmar igenom min hjärna, lägger sig runt min hud, omsluter min sambo, det är hett ljus överallt och jag minns att jag bad om att få se universums början.

Jag färdas genom galaxer, stjärnorna susar förbi. Jag blir rädd för att tappa koncentrationen, det känns underligt att tänka på big bang när jag ska koncentrera mig på att ha sex samtidigt. "Ingen fara", viskar trippen, och sen får jag en vision om hur allting är liksom skivor, lameller, lager, paralleller. Ett lager av mina tankar är helt och fullt koncentrerad på sex, ett annat lager färdas genom rymden och de hör båda ihop på ett underbart symbiosiskt sätt. Jag förstår att jag är precis där det är meningen att jag ska vara.

Han arbetar med min kropp, gör mig redo för att ta emot hans sats. Jag öppnar mig så mycket jag kan, öppnar alla celler, ger honom fri tillgång till mig. Jag märker hur han stöter djupare in, och jag tar emot med hela kroppen.

Han knullar mig hårdare. Jag... Flyter. Eller flyger. Eller lyser. Sedan finns det inte längre något annat, ingen annan känsla än det där vita ljuset. Samtidigt har jag i mina tankar kommit till universums centrum. Platsen för big bang. Han kommer in i mig, sprutar mig full, jag känner hur säden rinner in i min livmoder, jag krampar, och ljuset uppfyller allt, det finns inget annat.

Ljus! Ett stort, mäktigt ljus som är upphov till allt liv, som är livskraften i allt som lever här på jorden och överallt i universum!

Allt det finns inom mig, i mitt hjärta. Jag är ny. Han är ny. Vi är nya tillsammans, och världen kommer aldrig att bli som förr.

Sen käkar vi, far till krogen en sväng, vi är glada och älskar hela världen. Vi är verkligen tillsammans på krogen, vi mot världen. Ingen kan förstå vad vi nyss har upplevt. Det är nog ett misstag att äta och dricka öl, visualerna avtar när magen är full. Det gör ingenting, jag har fått allt jag ville ha och mer därtill.
Citera
2013-03-29, 03:01
Medlem
Pipharens avatar
NICE!

Har väntat länge efter en sådan här rapport! Sjukt intresserad i rekommendationerna att ha sex på 2c-b, och du beskrev precis det jag ville höra! Mycket bra skrivet också. Måste ha varit obeskrivligt fantastiskt, längtar tills jag får den chansen.

Hur länge varade hela trippen? Och hur länge varade sexakten? Gjorde påverkningen att det var lättare/svårare/spelade ingen roll att orgasma, för din sambo och dig?
Citera
2013-03-29, 03:20
Medlem
BigFatCones avatar
Annars kan jag rekommendera att ha sex på 5-meo-dipt. Det om något är att uppleva Big Bang.
Citera
2013-03-29, 17:06
Medlem
MardiGrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
NICE!

Har väntat länge efter en sådan här rapport! Sjukt intresserad i rekommendationerna att ha sex på 2c-b, och du beskrev precis det jag ville höra! Mycket bra skrivet också. Måste ha varit obeskrivligt fantastiskt, längtar tills jag får den chansen.

Hur länge varade hela trippen? Och hur länge varade sexakten? Gjorde påverkningen att det var lättare/svårare/spelade ingen roll att orgasma, för din sambo och dig?

Har ingen aning om hur länge det räckte. Vi började 18:30 och kom ner efter sexet, kanske halv 11-11, 12, vet inte Det var mycket lättare att slappna av och få orgasm. MYCKET. Men det är ju som med allt annat, man bestämmer själv vart koncentrationen far. Skulle vi ha börjat nojja eller bli skraja så skulle vi knappast haft lika roligt. Så slappna av bara och ha kul
Citera
2013-03-29, 21:40
Medlem
MardiGrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Annars kan jag rekommendera att ha sex på 5-meo-dipt. Det om något är att uppleva Big Bang.

Tar en tripp i taget nu så ser vi sen vad som kommer emot
Citera
2013-03-29, 21:53
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MardiGrass
Tar en tripp i taget nu så ser vi sen vad som kommer emot
Foxy (Methoxy) som det kallas är känt just för sina erotiska egenskaper.
Citera
2013-03-30, 16:28
Medlem
maslowauroras avatar
Riktigt bra rapport, 5/5

Mycket välskrivet och erotiskt
Citera
2013-04-01, 14:52
Medlem
MardiGrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Foxy (Methoxy) som det kallas är känt just för sina erotiska egenskaper.

Ok. Kan inte föreställa mig hur nåt kunde vara bättre än detta, men okej Hittar ingen vidare information på nätet, säkert rätt svårt att bara råka ramla över Foxy? :/
Citera
2013-04-01, 14:57
Medlem
MardiGrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maslowaurora
Riktigt bra rapport, 5/5

Mycket välskrivet och erotiskt

Tack Ska köra på nytt ikväll, med dubbelt större dos men i två booms. Blir det lika kul berättar jag om det också sen
Citera
2013-04-01, 15:23
Medlem
Dinks avatar
Haha egodöd på sex ah härlig rapport tycker för övrigt att det är svårt med sex under 2cb men du har bevisat motsatsen.
Citera
2013-04-01, 17:07
Medlem
MardiGrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dink
Haha egodöd på sex ah härlig rapport tycker för övrigt att det är svårt med sex under 2cb men du har bevisat motsatsen.

Vi väntade tills de kraftigaste hallucinationerna hade lagt sig lite Var väl lite för kort i beskrivningen om trippen före sexet, men var rädd för att det skulle bli för långt att läsa om jag hade försökt skriva ner allt
Citera
2013-04-01, 21:41
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MardiGrass
Ok. Kan inte föreställa mig hur nåt kunde vara bättre än detta, men okej Hittar ingen vidare information på nätet, säkert rätt svårt att bara råka ramla över Foxy? :/
Det är väl ungefär lika svårt som att skaffa 2cB, finns på Silk Road.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in