Tjena! Efter mnga misslyckade skningar s vnder jag mig till er. Jag har letat arslet av mig efter ett fusk/hack till APB men verkar bara hitta snt som kostar eller som r virus/keyloggers osv. Finns det mjligtvis ngon hr som vet ngot bra fusk? Helst ett som nyligen uppdaterats d jag inte vill bli bannad heller
Jag hade bara tnkt fuska tillflligt och d knns det kanske inte s vrt att betala fr det Tittade lite p det dr frut, r inte de fusken lite outdated? Trdarna senast uppdaterade sent i september frra ret :s r det ngot du sjlv testat?
Jag hade bara tnkt fuska tillflligt och d knns det kanske inte s vrt att betala fr det Tittade lite p det dr frut, r inte de fusken lite outdated? Trdarna senast uppdaterade sent i september frra ret :s r det ngot du sjlv testat?
Jag har inte testat APB fusken, men jag har kpt andra fusk de har. Det r en aktiv community med bra support, jag tvivlar p att de skulle ha APB fusken kvar om de var s lngt outdated.
Trden uppdateras inte, men fusket uppdateras. Nr du kpt ett fusk, s laddar du ner deras klient. Du loggar in, vljer det hack du vill anvnda, och klickar "Load". Sedan laddas det ner, temporrt, injekteras i processen (nr du startar spelet) och sedan frsvinner det frn din dator, tror jag.
Deras APB hack kom nog ut 2010, men det uppdateras ofta. http://shop.x22cheats.com/forumdisplay.php?f=243
Features:
Render:
- Player Radar ( 3D / 2D )
- Bounding Boxes ( 2D )
- CrossHair ( All Weapons )
- Visibility Checks ( Bounding Boxes / Colors )
Esp:
- Distance ESP
- Faction ESP
- Health ESP
- Player Icons (5)
Misc:
- 100% configurable Menu (Enable / Disable features with pure ease)
kostar 10 per mnad.
Med aimbot, 20 per mnad.
Aimbot:
- Auto Aim ( OnPress / Full )
- Auto Fire
- Bone Aim ( Body / Head / Legs / All )
- Aim Angle
- Fire Delay
- Trigger Bot ( OnPress / Full )
Senast redigerad av Somorfuld 2013-03-30 kl. 14:53.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!